Po Revozovih podatkih je celotna naložba v projekt proizvodnje novih modelov znamk Renault in Smart vredna 450 milijonov evrov, država pa je zanjo predvidela skupaj 22,5 milijona evrov subvencij, ki jo bodo v Revozu v prihodnjih letih prejemali na podlagi predloženih dokazil.
- Ekskluzivno: šef evropske veje Renaulta za Žurnal o avtomobilih današnjega in jutrišnjega dne.
- Twingo bo Sloveniji v 5 letih prinesel 371 mio. evrov
- Slovenskim dobaviteljem posel tudi pri smartu
- To je skrito za zidovi tovarne v Novem mestu
Veliko posla za Slovence
Pri izdelavi novega twinga bo udeleženega precej slovenskega znanja, približno 30 odstotkov njegovih vgrajenih delov pa bo izdelanih v Sloveniji. Njegovo proizvodnjo bodo začeli v drugi polovici leta, ko bodo znane tudi cene, sicer pa novi model twinga na trg prihaja sedem let po svojem zadnjem predhodniku.
Naslednika twinga oziroma model novega twinga so sicer prvič predstavili na ženevskem avtomobilskem sejmu v začetku marca, priprave na njegovo izdelavo pa v Novem mestu potekajo od leta 2012, so še navedli v Revozu.
Kasneje še smart
Po znanih podatkih bodo novi Renaultov model sprva izdelovali v izmeni in pol, kasneje pa načrtujejo prehod na dve izmeni. Tako twinga kot novi Renaultov model bodo izdelovali istočasno, model smart pa bodo začeli izdelovati nekoliko kasneje. V primerjavi z lani v Revozu letos pričakujejo povečanje proizvodnje.
Po podatkih družbe Renault Nissan Slovenija bo novi twingo na voljo v dveh motornih različicah in s tremi paketi opreme. Med drugim naj bi ga odlikoval najboljši obračalni krog v njegovem razredu.
Ob njegovi predstavitvi v Ženevi je drugi mož Renaulta Thierry Bollore izrazil pričakovanje, da bo uspešen kot njegov predhodnik, ki so ga prodali v več kot dveh milijonih primerkov.
@anubis: A pa se ti zdi normalno da je ura dela na pooblaščenem servisu cenovno skoraj enaka Audijevemu?? Od tega da pri raznih audijih,vw-jih,bmw-jih,.. lahko sam zamenjaš žarnico (te samo prostor omejuje rahlo), dočim pri nekaterih renaultovih modelih ga je… ...prikaži več treba pa na servis peljat če nimaš malo tehničnega znanja in orodja da snames celotni prednji odbijač dol. Je pa res da nekaterim eni crkujejo, spet drugim pa drugi, kar je spet odvisno za kateri trg je avto narjen in kako se ga vozi. Sam vem da sem imel z meganom velike probleme (starim ne novim da se razume), ki jih sedaj z 19 let starim audijem (katerega sm podedoval od drugega člana družine ) nimam, pa še sam si lahko naredim servis, sajnima nobene nepotrebne elektronike, je pa prostorn in z zmerno porabo kar mi je najbolj važno pri prevoženih čez 30 000km na leto seveda jih pa ima avto malo pod 400 000km.
Tudi ce se pogleda statistiko vzdrzljivosti in nepokvarljivosti so jo avtomobili dosegli v sredini 90. let. Od takrat pada.
@anubs: Seveda je Audi sranje, ampak Renault pa tudi. Danes so v bistvu vsi, zato, da se cimvec zasluzi z deli, servisi in da te spet prisilijo v nakup novega - nekaj takega kot pralni stroji zadnjih 7, 8 let.