Avto
30 ogledov

Uporaben in lep, pa še športen

Audi A7 sportback
1/50
Žurnal24 main
Audi je predstavil novega konkurenta v segmentu luksuznih avtomobilov. A7 sportback združuje eleganco kupeja, uporabnost karavana in udobje limuzine. V Sloveniji bo redek.

Novi član Audijeve palete vozil je športno-elegantni A7 sportback. Novega predstavnika C segmenta vozil krasi eleganten kupejevski dizajn s štirimi vrati in velikim pokrovom prtljažnika z volumnom 535 litrov (1390 litrov s podrtjem zadnje klopi), ki se visoko odpira in ima serijsko funkcijo električnega odpiranja/zapiranja. Kar zadeva videz, Audi ostaja emocionalen, hkrati pa uteleša visoko tehnologijo. Pri izdelavi so v veliki meri uporabili aluminij in visokotrdna jekla, zaradi česar je avtomobil lažji, hkrati pa ga je mogoče skoraj v popolnosti reciklirati, s čimer bo tudi po ekološki plati še utrdil svoj ugled.

K visoki učinkovitosti audija A7 sportback nedvomno prispeva tudi avtomatski menjalnik. Glede na izbrani motor sta na voljo dva tipa menjalnika: brezstopenjski multitronic prenaša moč na sprednji kolesni par, medtem ko je 7-stopenjski S tronic predviden za kombinacijo s stalnim štirikolesnim pogonom quattro. Ta ima v najnovejši različici sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej.

Eleganca je prenesena tudi v notranjost, kjer so elegantne, sodobne linije, izdelava in materiali so najvišje kakovosti, nov je tip lesenih dekorativnih elementov. Notranjost prinaša svežino, inženirji so jo oblikovali tako, da je usmerjena k vozniku in prijazna za uporabo. Vozniki v njem ne bodo pogrešali serijske tipke za zagon motorja (Engine-Start-Stop), za sprednja sedeža sta po želji na voljo funkcija prezračevanja in masažna funkcija, že v osnovi je na voljo serijski upravljalni sistem in radio MMI, opcijsko projekcijski sistem zaslona po želji MMI, navigacija plus s pisalno površino MMI touch in velikim 8-palčnim zaslonom, spletne storitve v povezavi z Googlom, najvišja stopnja opreme pa razvaja tudi z vrhunsko akustiko Bang & Olufsen Advanced Sound Systemom. Po želji je na voljo tudi paket ambientne osvetlitve z LED-tehnologijo v stropnem modulu, obrobna osvetlitev sredinske konzole in osvetlitev vstopnih letev.

Lastniki si bodo morali ob množici naprednih sistemov vzeti čas in natančno preučiti navodila, če bodo želeli izkoristiti vse tehnološke potenciale sportbacka. Tu so najsodobnejši opcijski varnostni in asistenčni sistemi, kot so Audi pre sense, adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go, audi active lane assist, asistenca za nočni vid, prepoznavanje prometnih znakov in parkirni sistem s krmilno avtomatiko ter visokoučinkovita klimatska naprava z varčnejšo porabo goriva.



V A7 sportback je vgrajena nova, že 4. generacija pogona na vsa štiri kolesa (quattro), ki je letos praznoval 30 let.

 

Podvozje sestavlja kompleksna konstrukcija in vodila iz aluminija, v Ingoldtadtu so na novo razvili elektromehansko servokrmiljenje z visoko učinkovitostjo, serijski asistenčni sistem Audi drive select, za doplačilo je na voljo zračno vzmetenje (adaptive air suspension) z uravnavanim blaženjem kolesa s premerom od 18 do 20 palcev, bolj zmogljive so tudi zavore.

Modeli s pogonom spredaj so kombinirani z menjalnikom multitronic, modeli s pogonom quattro pa imajo 7-stopenjski S tronic pogon quattro s sredinskim diferencialom s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej. Opcijsko je na voljo pogon quattro s športnim diferencialom, ki omogoča aktivno porazdeljevanje moči na zadnji premi.



Kupci bodo lahko izbirali med štirimi zmogljivimi in učinkovitimi šestvaljnimi motorji. Na voljo sta dva bencinska in dva TDI motorja, z razponom moči od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM). Vsi motorji imajo integriran toplotni management, sistem start-stop in rekuperacijo. 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic (s pogonom spredaj) ima emisijo CO2 samo 139 g/km.

Cene za A7 sportback se začnejo pri 54.900 evrih, kolikor je treba odšteti za trilitrski TDI z multitronic menjalnikom. Osnovni bencinski agregat (2.8 FSI quattro) s sedemstopenjskim S-tronic prenosom moči stane 55.700 evrov. Ob vseh dodatkih, ki jih ni malo, pa cena odvisno od želje kupca lahko še močno poskoči.

Letos naj bi jih po slovenskih cestah vozilo 20, v prihodnjem letu pa naj bi se številka prodanih A7 sportbackov pri nas povečala še za 40 primerkov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.