BMW serije 4 coupé naznanja začetek novega bdobja coupéjev pri BMW. Novi bavarec ne predstavlja le drugačne oblikovne podobe, ampak tudi tehnično raznolikost od sorodnih modelov BMW serije 3.
BMW serije 4 Coupé je opazno širši in ima večjo medosno razdaljo in nižjo oddaljenost vozila od tal kot BMW serije 3 coupé.
Nižje podvozje znižuje težišče vozila pod 500 milimetrov, kar je najmanjša razdalja v aktualni modelni seriji BMW. Zanj so tipični nizki previsi, dolg pokrov motorja in nazaj pomaknjena potniška kabina. Sprednji del vozila zaznamujejo značilni oblikovni elementi za BMW, kot so dvojne ledvičke, dvojni okrogli žarometi ter velika odprtina za zrak na sprednjem odbijaču. Novi element so zračniki, ki so nameščeni proti zadnjemu delu sprednjih obokov koles in zmanjšujejo zračni upor na tem delu vozila. Močni oboki koles in širok kolotek opazno prispevajo k obliki zadka s poudarjenimi horizontalnimi linijami.
Izboljšane vozne lastnosti
BMW
Znotraj v zadnjem delu močno oblikovani sedeži poudarjajo športne gene. Vdelani nasloni za glavo in široke stranske opore dajejo zadnji klopi videz dveh ločenih sedežev. Kupci lahko poleg osnovne specifikacije izbirajo med tremi kombinacijami opreme ter paketom M Sport. Produktne linije Sport Line, Modern Line in Luxury Line ponujajo individualizacijo videza zunanjosti in notranjosti avtomobila.
Inženirjem BMW je z izboljšavami tehnologije podvozja, električnim volanskim servoojačevalnikom, razporeditvijo mase 50:50, programom fine uglasitve v zračnem tunelu in konceptom inovativne lahke konstrukcije uspelo izboljšati vozne lastnosti.
Motorji ob začetku prodaje
Športne dvovratne modele bodo ob vstopu na trg poganjali naslednji motorji: šestvaljni vrstni bencinski motor v BMW 435i coupé, štirivaljna bencinska pogonska enota za BMW 428i coupé ter štirivaljni dizelski motor za BMW 420d coupé. Vsi motorji vključujejo tehnologijo BMW TwinPower Turbo in pokrivajo spekter moči od 135 kW/184 KM do 225 kW/306 KM.
BMW
Moč motorjev se prenaša na zadnja kolesa preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika v sklopu osnovne specifikacije. Za doplačilo bodo lahko vsi agregati opremljeni z 8-stopenjskim športnim avtomatskim menjalnikom, ki omogoča vozniku ročno pretikanje prestav s prestavnimi stikali na volanu. Bencinski različici bo že ob vstopu na trg v sklopu dodatne opreme mogoče povezati s sistemom štirikolesnega pogona BMW xDrive.
Za nižjo porabo so dodali funkcijo auto Start Stop, regeneracijo zavorne energije, indikator za optimalno pretikanje prestav in delovanje pomožnih pogonskih enot na zahtevo, ki prav tako prispevajo k nizkim vrednostim porabe goriva in emisij. Z načinom eco pro se lahko poraba goriva zmanjša tudi do 20 odstotkov.
Pomoč vozniku
BMW
Kombinacija sistemov za pomoč vozniku in mobilnih storitev BMW ConnectedDrive je na voljo kot osnovna oprema ali v sklopu dodatne opreme. Med poudarki gre omeniti novo generacijo navigacijskega sistema professional, ki ponuja večjo zmogljivost, ostrejšo grafiko in 3D elemente za prikaz zemljevida, barvni BMW Head-Up projektor, driving assistant plus, ki opozarja voznika o potencialnem trku s pešcem, pametni pomočnik za LED dolge luči s funkcijo zasenčenja, sistem aktivne zaščite s sistemom za nadzor zbranosti voznika ter najnovejšo različico aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti s funkcijo Start & Go. Na področju infozabave pa tehnologija vmesnika omogoča integracijo pametnih telefonov in številnih Bluetooth funkcij Office.
To pa so jajca od BMW-ja.