PSE je oznaka za Peugeot Sport Engineered, novo športno divizijo znamke. Z modelom 508 PSE pa se v duhu časa vračajo v zgodnja 90. leta, ko so na cesto spustili "policijsko" zverino 405 T16 s takrat sapo jemajočimi 160 kW. Ali pa nekaj let kasneje model 406 z V6 motorjem. Peugeot pa z novim močnim serijskim modelom na nek način tudi napoveduje, da se po letih "civilne ere" vrača v svet vrhunskega motošporta, saj bo od leta 2022 tekmoval v vzdržljivostni seriji Le Mans.
Priključni hibrid 508 PSE je predvsem tehnološki prikaz tistega, kar lahko znamka že danes ponudi širši publiki. Srce predstavlja hibridni pogon, ki ga kombinira 1,6-litrski štirivaljnik s 147 kW moči (200 KM) in par električnih motorjev s skupaj 81 kW. Skupna moč je 264 kW (360 KM), česar pri Peugeotu doslej v serijskem avtu še niso naredili. En električni motor pomaga poganjati prednjo os, drugi pa samostojno žene zadnji par koles.
Pospešek do 100 km/h je 5,2 sekunde, je pa avto zelo poskočen pri srednjih do višjih hitrostih, saj od 80 do 120 km/h pospeši v treh sekundah. Navora je zajetnih 520 Nm, najvišja hitrost je omejena na 255 km/h. Ob tem spusti v zrak po WLTP protokolu 46 gramov CO2 na kilometer poti.
Avto je izdatno prilagojen dodatni moči, zato ima širše in nižje podvozje ter razne športne dodatke v obliki atraktivnih barvnih kombinacij, 20-palčnih koles in aerodinamičnih dodatkov.
Ker gre za priključnega hibrida, katerega princip delovanje smo imeli priložnost videti že pri drugih modelih koncerna PSA, lahko samodejno pelje na elektriko okoli 42 kilometrov, ali pa vmes kombinira različne kombinacije električne in bencinske vožnje. Polnjenje na klasični domači vtičnici pa traja manj kot sedem ur, pravijo pri znamki.
Ker gre za model s samega vrha Peugeotove ponudbe, je vanj vgrajena vsa najnaprednejša tehnologija, ki jo trenutno znamka ponuja: asistenčni sistemi za polsamodejno vožnjo, IR nočni vid, Focal zvočni sistem ...
Možne so tri barve zunanjosti, kupec pa si ga lahko omisli kot limuzino ali karavana.