Pri Peugeotu pravijo, da bo e-traveller naš nepogrešljiv partner za mobilnost n službenih in zasebnih poteh, saj bo v različicah za prevoz oseb in prostočasne dejavnosti ustregel veliko pričakovanjem njegovih lastnikov.
Kot minibus s petero do devetero sedežev bo na voljo poklicnim uporabnikom in podjetjem za prevoz oseb, kot limuzinski kombi (včasih smo takšnim rekli enoprostorci) pa bo s petero do osmero sedežev na voljo zasebnim uporabnikom, ki bodo lahko izkoristili možnosti prilagoditve notranjosti. Vožnjo po slabše urejenih poteh bo v tej različici med drugim olajšal tudi sistem grip control. V minibusu in limuzinskem kombiju bo mogoče do prtljažnika dostopati tudi skozi dvižno šipo, zato ne treba vedno odpirati zajetnih zadnjih vrat.
Tri dolžine, ena višina
Tako kot koncernski bratje in bratranci tudi e-traveller zasnovan na platformi EMP2, ki je konstruktorjem omogočila vgradnjo baterije v podvozje, s čimer je obdržal uporabno prostornino, ki je seveda odvisna od dolžine avtomobila. Dolžine so tri, in sicer 4,60, 4,95 ali 5,30 metra, v vsakem primeru pa je e-traveller visok 1,90 metra, zato bo možen tudi vstop v nižje garaže. Celo v najbolj kompaktni različici se bo z manj prtljage lahko peljalo devet ljudi, zato bo primerna za prevoze po mestnih središčih, najdaljša različica pa bo ob enaki sedežni konfiguraciji na voljo še vsaj 1.500 litrov prtljažnika, ki ga bo mogoče z odstranjevanjem sedežev povečati do prevozniških 4.900 litrov. E-traveller bo lahko vlekel tudi prikolico do največje mase 1.000 kilogramov.
Pod motornim pokrovom se skriva 100-kilovatnim elektromotorjem, ki v vseh voznih načinih razvije več kot zadostno največjo hitrost 130 kilometrov na uro, z mesta do 100 kilometrov na uro pa v najmočnejšem programu power potrebuje 13,1 sekunde. Vozni načini so trije. Normalni način z močjo 80 kilovatov zagotovi najboljše razmerje za vsakdanje vožnje, način eco z znižanjem moči na 60 kilovatov in prilagoditvijo gretja in klimatske naprave optimizira doseg, način power pa optimizira vožnjo polnega avtomobila.
Dva načina zaviranja, dve bateriji, trije načini polnjenja
E-traveller ima tudi dva načina zaviranja, zmerni, ki je podoben delovanju zavornega pedala pri različici z motorjem na notranje zgorevanje, in zmogljivejši »B« (Brake), ki po voznikovem umiku noge z zavornega pedala zavira bolj silovito in regenerira več elektrike.
Elektrika je lahko shranjena v dveh različicah litij-ionske baterije. Šibkejša s kapaciteto 50 kilovatnih ur omogoča do 230 kilometrov, močnejša s kapaciteto 75 kilovatnih ur pa do 330 kilometrov dosega. Oba sta merjena v skladu s ciklusom WLTP.
Baterijo se lahko napolni na tri načine. Najdlje seveda traja polnjenje na gospodinjskem priključku z 8- ali 16-amperskim tokom, na voljo pa je tudi 32-amperski »wallbox« z močjo od 7,4 ali 11 kilovatov, ki omogoča precej hitrejše polnjenje. Na hitri polnilnici lahko polnjenje poteka z močjo do 100 kilovatov. V tem primeru je za polnjenje manjše baterije potrebno dobre pol ure, močnejša baterija pa se napolni v približno 45 minutah.
Postani popotnik in raziskuj svet z nami.