Vrh lestvice po raziskavi omenjenega medija zaseda ferrari enzo Lorisa Požarja, ki je sicer star že 12 let, a zelo redek primerek, saj so jih v omejeni seriji izdelali le 400. Danes naj bi bil po oceni Miloša Milača vreden okoli dva milijona evrov.
Na drugem mestu lestvice je hibridni porsche 918 spyder s skupno močjo 887 konjskih moči in 1275 Nm navora ter ceno 780 tisoč evrov. Lastnik najdražjega porscheja naj bi bil nadzornik Luke Koper Rado Antolović.
Na tretjem mestu lestvice je še ena klasika – porsche carrera GT z 5,7-litrskim V10 motor s 612 konjskimi močmi in najvišjo hitrostjo 330 km/h. Na avto.finance navajajo, da cena rabljenih modelov danes dosegajo od 600 tisoč evrov in višje.
Več milijonsko hišo se lažje skrije
Kako točna je lestvica, saj na njej ni nekaterih avtomobilov, ki jih s slovenskimi tablicami videvamo na naših cestah, recimo ferrarija 458 italija in podobne? Milač verjam, da ni čisto točna: "Lestvico sem sestavil iz meni dostopnih podatov, ki sem jih lahko preveril. Raje sem izpustil kakšen avtomobil, za katerega nisem bil prepričan.“
Sogovornik meni, da se slovenski bogataši v tujini izpostavljajo z bolj eksotičnimi in dražjimi avtomobili, kot pa doma: "Slovenci smo pregovorno nevoščljivi, to je opazno v sami družbi. V tujini uspešne ljudi bolj cenijo in jih lažje sprejmejo, zato se tudi lažje pokažejo z dobrim avtomobilom. Hiša, tudi če je vredna milijon evrov, je manjši statusni simbol kot drag avto. Pa še lažje skriješ njeno vsebino za visokimi ograjami ali zidovi.“
Nekateri Slovenci celo pripravljeni spregovoriti
Po njegovih besedah gre tudi pri nas, tako kot v tujini, za več tipov ljudi. Tudi pri nas obstajajo ljudje, zaljubljenci v dobre avtomobile, ki jim avto veliko pomeni in so se o tem pripravljeni tudi razgovoriti: "Vozni park Boštjana Šifrarja je vreden dva milijona evrov. Je velik avtomobilski navdušenec. Dejal mi je, da ima tri mercedes-benze AMG, tudi prestižni S coupe 63 AMG, terenca G AMG in superšportnega kupeja AMG GT S.“
Milač za konec meni, da so slovenski bogataši zelo zadovoljni tudi z „le“ BMW serije 5 ali audijem A6: "Mislim, da tem avtomobilom ne manjka prav nič. So pa eksotični avtomobili Slovencev večinoma opremljeni s tujimi registrskimi tablicami. Zaradi tega so manj opazni, davčne ugodnosti v tujini so veliko večje kot pri nas, za nameček pa je veliko teh avtomobilov najetih preko lizinških hiš, saj je lažje plačevati mesečno rento dva ali tri tisoč evrov, kot za nakup odšteti več sto tisoč evrov.“
10 najdražjih avtomobilih na seznamu portala avto.finance:
1. Ferrari enzo Lorisa Požarja - 2 milijona evrov
2. Porsche 918 spyder Rada Antolovića - 780 tisoč evrov
3. Porsche carrera GT Roka Drašlerja - 600 tisoč evrov
4. Lamborghini aventador Roka Furlana - okoli 450 tisoč evrov
5. Mercedes SLR mclaren, Janez Ajlec in Miha Jarc - od 200 do 400 tisoč evrov
6. Porsche 911 GT3 RS - 290 tisoč evrov
7. Mercedes-Benz S coupe 63 AMG; Igor Akrapovič in Boštjan Šifrar - 286 oziroma 289 tisoč evrov
8. Mercedes AMG GT S - 250 tisoč evrov
9. Mercedes-Benz S 63 AMG - okoli 250 tisoč evrov (Vozi ga eden od ljubljanskih podjetnikov).
10. Range rover autobiography - 225 tisoč evrov (imata ga dva Slovenca)
jap tkole neka bo: https://www.dnevnik.si/1042687820
Jz pa mislm da ni razlog v tem da bi se kdo bal obsojanja drugih zarad pregrešno dragih avtomobilov ampak da je razmerja kvaliteta/cena tud pri bogataših veliko večji dejavnik pri nas kot pa v tujini.
Mah, glejte no. Zelo vpadljivi avtomobili se dajo dobiti za nekajkrat manj denarja in ti na slikah name osebno ne naredijo nobenega vtisa. Prej kakšen nov BMW X5 ali Porsche Macan, pa vrsta drugih pred temi kinder jajčki.