To, kar priključno hibridni renault rafale E-tech plug-in hybrid 4x4 300 loči od dosedanjega rafala s samopolnilnim hibridnim pogonom, ki ostaja v ponudbi in smo ga tudi že preskusili, je predvsem drugačen pogonski sklop, sicer pa gre za bolj ali enak avtomobil, kot smo ga poznali že doslej.

Nekaj drugih novosti kljub temu prinaša. Največja je za priključno-hibridno različico rezerviran paket opreme atelier alpine, ki se uvršča nad esprit alpine, sestavili pa so ga pri oddelku Alpine. Za to različico je rezervirana kombinacija motno modre barve v kombinaciji s črno streho, ki predstavlja vrh ponudbe šestero karoserijskih barv, zanimiv je tudi svetleči logo oddelka Alpine na sedežu, skupaj z opremo esprit alpine pa so opremi atelier alpine namenili tudi element armaturne plošče iz pravega kamna skrilavca.
Z uvedbo priključnega hibrida je renault rafale pridobil tudi posodobljeni infozabavni sistem, za katerim stoji najnovejša različica Googlovega operacijskega sistema, nekaj je dodatnih elementov, ki so povezani s polnjenjem baterije, ko gre za ureditev voznikovega delovnega prostora, pa je novost le gumb EV mode za izbiro voznih programov priključno-hibridnega sklopa na sredinskem grebenu.

Priključni hibrid
Po drugi strani se bodo morali lastniki zaradi 7-kilovatnega AC polnilnika baterije, ki je vgrajen pod njegovo dno, morali sprijazniti z 88-litrov manjšim prtljažnikom s prostornino 539 litrov.
Baterija z neto kapaciteto 21 kilovatnih ur se napolni v dobrih treh urah in omogoča do 105 kilometrov električne vožnje in doseg avtomobila skupaj z bencinom v posodi lahko poveča do 1.000 kilometrov. V optimalnih okoliščinah se poraba goriva giblje pri ugodnih 0,7 litra na 100 kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida pa pri 12 gramih na kilometer.

Na pogonskem sklopu s sistemsko močjo 220 kilovatov in navorom 500 njutonmetrov je kombinaciji 110-kilovatnega bencinskega trivaljnika, 50-kilovatnega pogonskega elektromotorja in 25-kilovatnega generatorja/zaganjalnika, dodan še 100-kilovatni elektromotor na zadnji premi, ki omogoča štirikolesni pogon, ki priključno hibridni rafale tudi loči od hibridnega. Sprednja elektromotorja sta sicer ostala enaka kot v hibridu, bencinski motor je bil posodobljen in pridobil večji turbopolnilnik, povečanemu navoru pa je bil prilagojen tudi hibridni menjalnik.
Z gumbom EV mode lahko voznik izbira med hibridnim načinom delovanja, ki sistem samodejno določa najboljše razmerje med bencinskim in elektromotorji, v električnem načinu avtomobil vedno poganja elektromotor, način E-save pa zagotavlja, da v bateriji vedno ostane 40 odstotkov elektrike za tedaj, ko je ta potrebna. Sistem je sicer zasnovan tako, da v kombinaciji z navigacijsko napravo določa najbolj optimalna razmerja pogona, da se baterija ne izprazni prehitro.

Električna prioriteta
Priključno hibridni rafale sicer do 10 kilometrov na uro vedno vozi električno, ob manj zahtevni vožnji pa tudi do 20 kilometrov na uro. Tako kot v hibridnem rafalu je tudi tu sistema zasnovan tako, da bencinski motor čim več časa skrbi le za proizvodnjo elektrike, pogon pa je dejansko električni.
Uradna poraba bencina je 0,7 - 0,9 l/100 km, emisije CO2 pa med 15 in 19 g/km.
Razmerje med bencinskim in električnim pogonom ter prednjim ali zadnjim pogonom je sicer ves las dinamično upravljano s poudarkom na prednjem elektromotorju pri hitrostih do 70 kilometrov na uro in zadnjem elektromotorju pri višjih hitrostih. Voznik lahko s programom SNOW vsili razmerje 50:50 med obema premama, ki je koristno tudi na drugih podlagah s slabo oprijemljivostjo. Možna je tudi vleka prikolice do največje mase 1.600 kilogramov.

Priključno hibridni renault rafale E-tech plug-in hybrid 4x4 300 v kombinaciji z opremo esprit alpine stane 55.790 evrov, z opremo atelier alpine pa stane 60.290 evrov. To je precej več od hibridnega rafala E-tech full hybrid 200, ki v kombinaciji z opremo techno stane 44.90 evrov, z opremo esprit alpine pa 49.290 evrov.
Pri slovenskem uvozniku zato računajo, da bo razmerje v prodaji med različicama 70:30 v prid polnega hibrida. Prvih nekaj mesecev bo kupcem na voljo tudi s standardnim popustom 2.000 evrov, k temu pa bodo lahko v kombinaciji s financiranjem dodali še 1.500 evrov popusta.

tipično slovensko vse samo kritizirat napiši en članek pa bomo vidli vaš prispevek papa
Koliko litrov bencina dobiš za to ogromno razliko od 20K do cene tega avta ? Poleg tega, da niti slučajno ne verjamem tem podatkom o porabi !
Ne vem kdo je butast ampak mislim, da jaz ne. Napisal je novinar, da ima avtonomije do 20km, potem je podpora. Če se peljemo LJ-KP imamo torej ob 15:30 elektriko do izvoza za Brezovico, naprej pa samo podpora bencinskemu delu.… ...prikaži več Imamo čisto teorijo, da je idealni pogoj vožnje z minimalnimi parametri trenja ležajev in gum. Ob tem rabimo v ravnini cca 60% kapacitete oto motorja, torej nekje 4-6 l goriva/100 km. G.novinar, prosim preden napišete povprašajte na srednji strojni šoli bo 2 letnik povedal