V prenovljeni kombilimuzini (o tem smo pisali v prejšnjih testih) je zdaj na voljo zanimiv zmanjšan bencinski agregat, podprt s turbopuhalom, ki prebudi motor že pod dva tisoč vrtljaji na minuto, že takrat je na voljo tudi najvišji navor – 190 Nm. V primerjavi z atmosferskim 1,6-litrskim štirivaljnikom je občutek dinamike bistveno izboljšan, 85 kilovatov (115 KM) pa je za vozilo, kot je megane, povsem primernih.
Dobro pospešuje tudi v srednjem območju vrtljajev
Pospeški z mesta so solidni. Voznik občuti odzivnost tudi v srednjem območju vrtljajev. Nekoliko podhranjen se nam je zdel le pri pospeševanju v klanec, kjer je treba pogosto posegati po ročici šeststopenjskega menjalnika. Slednja bo bolj všeč umirjenim voznikom, prestavna razmerja pa ponujajo dober kompromis med vožnjo po avtocesti in podeželski cesti, pa tudi v mestu vam ne bo treba pogosto posegati po prestavni ročici.
Oprema dynamike je za bose edition druga najbogatejša. Ponuja najnujnejše, kot so dvoobmočna klimatska naprava, LED-dnevne luči, vstopanje in zagon avtomobila brez ključa, tempomat, ESP in regulator hitrosti, kar v osnovi stane 18.900 evrov, razliko 21.710 evrov, kolikor stane testnik, pa prinašajo nekateri novi sistemi, ki bi se jim težko kar tako odrekli.
Paket navigacije TomTom, ki opozarja tudi na omejitve hitrosti, a je na trenutke njegovo delovanje prepočasno, stane 890 evrov. Z navigacijo upravljamo s pomočjo vrtljivega gumba vmesnika, 2D- ali 3D-slika se vozniku prikazuje na samostoječim osrednjem zaslonu, ki s pomočjo kamere na zadku prikazuje sliko ob vzvratni vožnji. Kamera ponuja dovolj širok kot, a je ob dežju manj uporabna, takrat se je treba zanašati na sprednje in zadnje senzorje.
Velika izbira dodatkov, a za dodatno plačilo
Na seznamu dodatne opreme so med drugim še 17-palčna platišča, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, uporabna in dobro delujoča novost za doplačilo je tudi sistem pomoči pri speljevanju navkreber, ki je kombiniran s samodejno ročno zavoro.
Po ceniku brez popustov tako opremljen megane, nadgrajen s sodobnim motorjem stane 21.700 evrov, kar v primerjavi s ceno tisoč evrov dražjega 1,6-litrskega motorja, ki ga zamenjuje, ni pretirano, a se bo morda žal prav zaradi višje cene našel kdo, ki bo s cenika izbral 1,6-litrski agregat. Mi ga ne bi.
Podatki o vozilu: megane berline 1.2 Tce 115 (Dynamic)
Motor: štirivaljni, turbobencinski
Prostornina: 1.198 cm3
Najvišja moč: 85 kW (115 KM) pri 4.500 vrtljajih na minuto
Navor: 190 Nm pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 7,2 litra/100 km (mešani cikel), izpust 119 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, 10,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.312 x 1.804 x 1.200, medosna razdalja 2.640
Prtljažnik (v litrih): 377–1.025
Cena (v evrih): 18.900 (osnovni)/21.690 evrov (testni)
Naslednjič vsaj avto spucajte preden ga poslikate.Ker v takem stanju zgleda kakor, da je notranjost že zdelana, da ima avto že 170.000 km, ne pa da je avto nov!