Volkswagen bo na avtomobilskem salonu v Ženevi premierno pokazal tri nove različice golfa zadnje generacije, torej osme generacije. To sta nabrita bencinski GTI in dizelski GTD ter elektrificirani GTE.
Kljub elektrifikaciji je v ospredju golf GTI, ki ima pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbo bencinski motor z 180 kW/245 KM in 370 Nm navora. Za zdaj uradni podatki o pospešku še niso na voljo, kot tudi ne informacija o golfu GTI TCR, ki naj bi neuradno postregel z močjo motorja 220 kW/295 KM.
Serijsko bo motor kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko bo možno izbrati 7-stopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. V GTI paketu so še prilagodljivo DCC vzmetenje, 17-palčna aluminijasta platišča (opcijsko 18- oziroma 19-palčna), zavore v rdeči barvi, aerodinamični paket (sprednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji strešni spojler...), sprednja črna maska z rdečim motivom in logotipom GTI logom, usnjen volan z ravnim spodnjim delom in rdečimi šivi, športne pedalke in sedeža s prepoznavnim karo motivom.
Tako kot ostale različice je GTI dobil novi zabavno-informacijski sistem z zaslonom občutljivim na dotik, 10,25-palčno digitalni informacijski zaslon, "Travel Assist" sistem za polsamodejno vožnjo, samodejno zaviranje, prepoznavanje pešcev, sistem Car2X, ki novemu golfu omogoča komunikacijo in izmenjevanje informacij z okolico.
Dizelski GTD ima pod motornim pokrovom štirivaljnik z močjo 147 kW/200 KM in 400 Nm navora. (16 KM in 20 Nm več v primerjavi s predhodnikom), prihaja pa v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. V standardni opremi so LED žarometi, 17-palčna platišča, aerodinamični paket, prilagodljivo podvozje (avto je spuščen za 1,5 centimetra …).
Na koncu bo golf na voljo tudi kot priključni hibrid (popolnoma električne različice ne bo, zamenjal jo bo električni I.D.3), ki kombinira 1,4-litrski turbo bencinski motor in elektromotor s sistemsko močjo 183 kW/245 KM in 400 Nm. Baterije so litij-ionske s kapaciteto 13 kWh (v primerjavi s predhodnikom je kapaciteta za polovico večja), moč se na kolesa prenaša s pomočjo 6-stopenjskega DSG menjalnika z dvojno sklopko. Pri Volkswagnu navajajo, da golf GTE v električnem načinu doseže največjo hitrost 130 km/h, samo na elektriko pa prevozi do 60 kilometrov poti.