Dalj časa je znano, da bo Volkswagen v naslednjih letih predstavil več hibridnih in električnih avtomobilov. Po aferi „dieselgate“ so v Wolfsburgu spremenili strategijo, najavili povsem električna vozila in predstavili novo arhitekturo za električna vozila MEB (Modular Electric Platform), pokazali pa so že več konceptnih vozil (I.D., I.D. Buzz in I.D. Crozz).
E-vozila po ceni konvencionalnih vozil
Največ pozornosti so privlačile izjave, da bodo imeli njihovi električni avtomobili podobno ceno kot konvencionalna vozila. To je pred meseci na avtomobilskem salonu v Šanghaju na Kitajskem potrdil tudi prvi mož Volkswagna s področja e-vozil Christian Senger, ki je dejal, da so naredili velik napredek pri doseganju cilja zmanjšanja cene električnih vozil.
Prvi serijski električni Volkswagen nove generacije pričakujemo okoli leta 2020, da gre vse v začrtani smeri pa dokazuje novo konceptno vozilo Gen.E research prototype, ki bi lahko, glede na obliko, deloval tudi kot najava nove generacije golfa.
Za zdaj je znano, da bo imelo vozilo z enim polnjenjem baterije doseg najmanj 400 kilometrov, lahko ga bomo polnili na hini vtičnici ali na ultra hitrih DC javnih polnilnicah.
Volkswagen razvija tudi robota za polnjenje baterij
Iz Volkswagna sporočajo, da skupaj s partnerji razvijajo tudi mobilne robote za polnjenje baterije, ki bi jih lahko uporabljali v podzemnih garažah. Gen.E je narejen na lahki arhitekturi oblikovani tako, da omogoča maksimalno varnost v primeru trčenja (vključno z baterijo), ima dnevne LED luči v obliki črke C, radar, kamero na vetrobranskem steklu, polavtomatsko funkcijo vožnje in gullwing vrata.
Ja končno bodo naredili platformo za električne avte. To kar se zdej po Evropi prodaja, ko gre E. vse na diesel/bencin platformo je itak vse nekaj na pol narejeno. Nobenega pametnega prostora, baterije v pritljažniku, spredaj namesto mašine en kup… ...prikaži več enih pretvornikov ipd... Če gledamo Tesla - zadaj placa miljon, spredaj namesto motorja placa za en potovalni kufer.