Voziti pet ljudi v avtu ni tako varno, kot obljubljajo pri Volkswagnu. Finska revija Tekniikan Maailma je ugotovila, da leva zadnja sponka v treh modelih, ki so narejeni na osnovi Volkswagnove MQB platforme, lahko nenapovedano sprosti varnostni pas, če na sredini sedi še en potnik. Težava se dokazano pojavlja pri aktualnih modelih VW polo, seat arona in seat ibiza.
Problem je očitno v lokaciji srednje sponke, ki je nameščena nekoliko višje od tiste na svoji levi, ki je namenjena levemu potniku. Pri menjavi pasu se pri večjih hitrostih lahko zgodi, da masa srednjega potnika pritisne njegovo sponko na sponko levega soseda pod takšnim kotom, da jo sprosti. To pomeni, da v trenutku, ko bi potnik najbolj potreboval varnostni pas, ta ne opravi svoje naloge.
Kako se to zgodi, prikazuje spodnji video:
Pri finski reviji zatrjujejo, da so scenarij velikokrat ponovili in to z različnimi avti istega modela, s čimer so se prepričali, da ne gre le za osamljeno napako.
Pri Volkswagnu so napako priznali in za Autocar pojasnili, da iščejo tehnično rešitev, na podlagi katere bodo objavili vpoklic vseh prizadetih modelov. Do takrat pa svetujejo vsem uporabnikom omenjenih vozil, naj nikar ne vozijo oseb hkrati na srednjem in levem zadnjem sedežu.
dezurni@zurnal24.si
Stajlisch.
Slovenski avto leta ;)