Oba koncepta sta izdelana na novi modularni arhitekturi (CMA), Volvo pa ju je razvil skupaj s svojim kitajskim lastnikom, podjetjem Geely.
Obe vozili pripradata seriji 40, z njim pa Švedi najavljajo prihod prihodnjega malega križanca, ki bo najverjetneje nosil oznako XC40.
Na kratko, volvo 40.1 concept ima hibridni pogon, ki je kombinacija 1,5-litrskega turbo bencinskega motorja z 132 kilovatov moči (180 KM), ki poganja prednji kolesi, elektromotorja z močjo 55 kilovatov, 9,7 kWh baterije in sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Možna je tudi vožnja zgolj na električni pogon in sicer do razdalje 50 kilometrov. Podatkov o porabi goriva in emisijah pri Volvu niso zaupali.
Serijski XC40 na cesti pričakujemo leta 2017, kot konkurenta mercedesu GLA in podobnim premium križancem.
Tudi limuzinski S40
Na isti CMA platformi bodo izdelovali tudi naslednika aktualnega modela V40, vključno z robustnejšo različico V40 cross country, ki je najavljen kot koncept 40.2. Drugi koncept poganja elektromotor, doseg z enim polnjenjem baterije je okoli 350 kilometrov.
Modeloma V40 in XC40 se bo po predhodnih informacijah pridružila tudi limuzina S40, s katero bodo pri Volvu tekmovali z limuzinskim audijem A3 in prihodnjo limuzino BMW serije 1.
Vsi modele na CMA platformi bodo izdelovali v tovarni v Gentu v Belgiji, v katero so vložili okoli 200 milijonov evrov. V nove modele bodo vgrajevali trivaljne in štirivaljne motorje, izdelovali bodo priključne hibride in električne avtomobile.