Švedi so potrdili, da bo ime Polestar, ki je doslej označevala najbolj športne volve, namenjena novi ločeni znamki z električnimi vozili. Znamko Polestar so zaupaliv roke Thomasu Ingenlathu, ki je bil doslej pri Volvu eden od podpredsednikov, odgovoren za dizajn.
Polestar naj bi postal "kredibilen tekmec" električnih vozil na novih globalnih trgih, pravijo pri Volvu in napovedujejo visokozmogljive modele v različnih velikostnih in oblikovnih segmentih.
Kaj več o električnih avtih iz severa za zdaj ni znanega, namigovanja v zadnjem času pa so šla v smer, da bodo narejeni na osnovi zdajšnjih serij 90 in 60.
Odločitev za ločeno električno znamko Polestar je zadnje poglavje v transformaciji avtomobilskega konglomerata v lasti kitajskega Geelyja, znotraj katerega bo imela znamka Volvo status premium proizvajalca, Polestar bo pokrival svet zmogljivih električnih avtov, nova znamka Lync&Co pa bo namenjena bolj velikoserijski prodaji.
dezurni@zurnal24.si
Naj si vtaknjeno te na elektriko nekam na....še pr telefonih se ne izzide, pa se bo pr avto obilih....avtonomija baterij je enostavno prekratka! Z večanjem kapacitet v pritljažniku se pa nevarnost eksplozije močno povečuje...kdo si želi voziti sabo bombo energije,… ...prikaži več in samo čakati....da gre v akumulatorjih kaj narobe, ali pa da preprosto predolgo odlašaš z oderuško drao menjavo teh baterij?!Pteprosto, že mobilne telefone se v 3/4 primerih skorajda ne izplačapopravljat in menjat baterij, kako pa bo le rentabilno vzdrževanje tega vsega sistema pri avtih vrednih vsaj 20.0đ0 eur! In to, da imaš telefon stalno na polnilcu...ni tud nič novega....in tudi raznese jih čedalje več! Žal sta nafta in bencin še zmerej zakon, lahko pa seveda na račun ekologije dograjujejo hybridne elektro pogone poleg tradicionalnih motorje na izgorevanje...ampk to ne na račun kupca, ampk naj to kr lepo avtoindustrija in države plačajo!
Torej bodo naredili isto napako kot vsi ostali proizvajalci avtomobilov - delali bodo na že obstoječih šasijah. Meni je Tesla ravno zaradi tega tako všečen, ker je popolnoma drug dizajn, popolnoma druga šasija, narejena in prilagojena za težo baterij. Koncept… ...prikaži več je popolnoma drugi kot pri motorjih na notranje izgorevanje.