Osnovni XC90 ima serijsko sedem sedežev, a so Švedi pred kratkim najavili linijo excellence, ki je iz velikega suva naredilo le še štirisedežnika, hkrati pa so dvignili luksuz in počutje v vozilu še vsaj za stopnico višje.
Prostorček tudi za dragulje
Za salon v Šanghaju pa so običajno hladnokrvni severnjaki pripravili še eno vročo idejo. Koncept lounge console namreč kaže izvedbo, kakšen naj bo avto za najbolj zahtevne kupce, ki se ponavadi pustijo voziti naokoli s strani šoferja.
Pri Volvu so se odločili odstraniti sopotnikov sedež. Zdi se logično, saj je ponavadi ta v vozilih s profesionalnim šoferjem vedno prazen. Na ta način so pred zadnjim desnim sedežem pridobili ogromno prostora in ga izdatno izkoristili. Namesto sedeža so namreč oblikovalci osnovali posebno konzolo, ki vsebuje vse, kar potrebuje VIP potnik ali potnica.
Tako je mogoče iz nje ustvariti delovno mizico s predalčki za nakit in druge drobnarije ter ogledalo, lahko pa se jo pomakne naprej do armaturne plošče, s čimer iz nje nastane 17-palčni zaslon za spremljanje multimedije. Za potnikove noge skrbi udobni počivalnik, znotraj konzole je prostor za obuvala. Verjetno ni potrebno poudarjati, da se brez naslonjala prednjega sedeža potniku odpira veliko širši pogled naprej.
Tudi levi zadnji potnik se sicer nad udobjem, ki ga ponuja XC90 excellence, ne bi smel pritoževati.
dezurni@zurnal24.si
Thanks za advajs, spregledal sem da mam nov komp, na prejšnjem sem mel vse to urejeno ;)Popravim ;)
Pa si ti že slišal za, n.pr., AdBlock? Z njegovo pomočjo sploh ne vem, kaj so to reklame oz. oglasi ...
bi pa dodal komentar tudi da testiranje koliko oglasov še lahko bralec prenese že presega mejo dobrega okusa. Najprej celostranski oglas Swissa, poteg ga moraš ukinit in prideš na četrtinski oglas Simobila. Potem moraš v celoti pogledat reklamo za astro… ...prikaži več in se ti ne da niti več brat novice za katero si kliknil.Bog ne daj da še komentiraš, z leve in desne kopica reklam, ko klikneš dodaj komentar pa nova video reklama. Če se bo to nadaljevalo bom nehal brati žurnal, ker vaša in moja brezplačnost imata točko preloma.