Volkswagen touareg se je po petih letih proizvodnje zdajšnje tretje generacije na kratko pomudil v boksih, da so razvojniki in mehaniki opravili svoje. Zdaj je na cesto oziroma teren zapeljal ne le oblikovno, temveč tudi vsebinsko posodobeljen in še bolj zmogljiv.
Zdaj je na voljo le še z dvema motorjema in ceno od slabih 75 tisočakov dalje. Kar se glede na serijsko opremo sploh ne zdi pretirano.
Touareg velja že vse od leta 2002, ko je na ceste zapeljala prva generacija, za tisti volkswagnov avto, s katerim je mogoče več. Odkrito se postavlja ob bok premijskih suvov, še bolj pa je priljubljen zaradi svojih zmogljivosti. Če nekdo potrebuje avto za vleko težkih priklopnikov, od konjskih prikolic do velikih čolnov, potem je znotraj kode BE, ki dovoljuje največjo skupno maso do 4.500 kilogramov, touareg že dolgo praktično prva izbira. Njegov zaščitni znak skozi ves ta čas je tudi zmogljiv štirikolesni pogon, pa tudi premijsko udobje v notranjosti. V kako dobri prodajni kondiciji je bil ves ta čas, kažejo podatki, da je imel po letu 2018 ves čas okoli 10-odstotni delež v segmentu in da po letošnjih podatkih med C-suvi, v katerem se letno pri nas proda okoli 600 vozil, zaostaja le za BMW X5. V preteklih letih so na številke vplivale težave pri dobavi, že letošnje leto pa naj bi bilo rekordno.
Največji Volkswagnov model je torej zdaj prenovljen. Po merah sicer ostaja na istem, dolg je malenkost pod 4,9 metra.
Boeing 747 na vlečni vrvi
Leta 2006 je touareg z motorjem V10 TDI namesto dovoljene 3,5-tonske priklopne obremenitve za poskus suvereno privlekel 155-tonski Boeing 747 na izhodiščno mesto.
Da gre za model po prenovi, je najlažje opaziti po svetilih oziroma svetlobnem podpisu. Touareg je kot prvi Volkswagen dobil zmogljive HD LED žaromete, ki smo jih doslej občudovali pri Audiju in zmorejo med drugim izrisovati oznake po cesti v vidnem polju voznika. Še boljša novica je, da so ti žarometi že serijski. Kot prvi pri znamki ima touareg zdaj lahko tudi osvetljen logotip na zadku, kjer ga prav tako definira nov svetlobni podpis. Še tretja novost pa je senzor obremenitve strehe. Ta je vgrajen v strešne sani in prepoznava stopnjo obteženosti v primeru tovora na strehi. Avto takrat samodejno prilagodi delovanje asistenčnih sistemov in (serijskega!) zračnega podvozja, tako da je vožnja še vedno kar najbolj varna in udobna. Izboljšali so tudi delovanje njihovega sistema stabilizacije nagiba, ki v povezavi z zračnim vzmetenjem skrbi za optimalen oprijem v primeru hudih obremenitev.
Po novem sta paleti barv dodani še rdeča in mat siva, nova so platišča, ki merijo od 18 do 22 palcev.
Druge pomembne novosti so vezane na notranjost. Predvsem se opazi posodobljen voznikov prostor, ki ga imenujejo innovision cockpit. Njegova glavna protagonista sta novi kar 15-palčni sredinski zaslon in voznikov 12-palčni. Poenostavili so tudi upravljanje z zmogljivim multimedijskim sistemom Discover Pro. Del tehnoloških novosti je parkiranje na daljavo prek telefona, med opcijami je štirikolesni volan.
Touareg bo glede na izkušnje pri prodaji v Sloveniji na voljo le še z dvema motorjema, pa še to bo velikanska večina izbrala V6 dizelski motor z 210 kW (286 KM) moči in 600 Nm navora. Ta motor je že standardno opolnomočen z R line opremo.
Druga različica pa je športnejši R. Gre za priključnega hibrida s 3,0 TSI motorjem in dodatnim elektromotorjem, s skupno močjo 340 kW (462 KM) in do 700 Nm navora. Ne glede na motor je touareg seveda vedno štirikolesno gnan, prenos poteka prek permanentnega štirikolesnega pogona. Ohranja odlične zmogljivosti vleke priklopnikov mase do 3.500 kilogramov.
Touareg veliko stavi na udobje premijskega razreda, zato ima že serijsko vgrajene številne pripomočke, med dodatki pa pri znamki opozarjajo predvsem na zelo napredno masažo prednjih sedežev. Njegova močna plat je prtljažnik, ki meri med 810 in 1.800 litrov, dobro je poskrbljeno tudi za zadnje potnike, ki imajo na voljo spreminjanje nagiba hrbtišča.
Dizel z bogatim serijskim naborom R-line opreme ima ceno 74.631 evrov. Pri uvozniku opozarjajo, da cene v primerjavi s predhodnikom praktično niso spreminjali. Različica R s priključnim hibridom, ki ima pospešek do 100 km/h v 5,1 sekunde in zmore nekaj deset kilometrov opraviti tudi na elektriko, pa stane od 102.290 evrov dalje. Namenjen je za največje entuziaste.
"Zdaj je na voljo le še z dvema motorjema in ceno od slabih 75 tisočakov dalje. Kar se glede na serijsko opremo sploh ne zdi pretirano." 75 tisočakov za tak avto ni pretirano le tistemu, ki ta denar ni rabil… ...prikaži več zaslužit s poštenim delom!!!