Avto
6851 ogledov

Zakaj želijo utišati nasprotnika popolne elektrifikacije vozil?

Tako se je Aiko Toyoda priklonil v znak opravičila lastnikom vozil slavne japons Žurnal24 main
Vodja največjega proizvajalca avtomobilov na svetu Toyote, Akio Toyoda, se ne strinja s popolno prepovedjo avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem. Zato je bil deležen kritik delničarjev.

Akio Toyoda velja za priljubljenega in cenjenega šefa, ki vodi največjega proizvajalca vozil na svetu, japonsko Toyoto. Toyoto je v času pandemije vodil uspešno in ohranil delovna mesta. Vendar pa njegovi pragmatični pogledi na elektromobilnost, ki jih ne skriva, nekaterim vlagateljem ne dišijo.

Nastalo je to Avto Oče je rekel, naj proizvaja avtomobile, nastalo je to

Akia Toyoda je pred kratkim prejel tudi naziv "Osebnost avtomobilske industrije 2021". Predvsem za človeški pristop do zaposlenih v času pandemije in tudi za to, ker je Toyota v zahtevnih časih poslovala dobro, brez zmanjšanja števila delovnih mest. Številne je osvojil kot strasten dirkač in tudi s svojim pragmatičnim pristopom k elektrifikaciji. Ne tako dolgo nazaj je dejal, da je okoli električnih avtomobilov prišlo do nepotrebnega nemira in da jih politiki sploh ne razumejo.

Akio Toyoda | Avtor: Epa Epa

Od vodje podjetja, ki že več kot dve desetletji razvija hibride, proizvaja vozilo na vodik mirai in pripravlja celotno linijo električnih avtomobilov bZ, je treba takšne besede jemati resno. Toda njegovi pogledi na elektrifikacijo so v zadnjem času povzročili pravo nevihto. Kot vodja japonskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (JAMA) si je dovolil, da japonsko vlado pozove k razmisleku o svoji odločitvi o prepovedi prodaje avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem, ki naj bi v veljavo stopila leta 2035.

Avto "Ne naredite mi več dolgočasnih avtomobilov"

"Japonska bi morala razširiti svoje tehnološke zmogljivosti. Šele potem bi morali slediti predpisi in zakonodaja. Politika, ki že od samega začetka nasprotuje bencinskim in dizelskim avtomobilom, bi lahko privedla do izgube močnega položaja Japonske v avtomobilski industriji," je dejal Toyoda. Kritike so sledile že kmalu. Ne od japonske vlade, temveč iz svojih vrst, ampak s strani skupine vlagateljev.

Tako se je Aiko Toyoda priklonil v znak opravičila lastnikom vozil slavne japons Pomiril zaposlene Avto Akio Toyoda: "Tudi to bo minilo"

"Resnično nas skrbi, da se gospod Toyoda ne zaveda, za kaj gre," je za Reuters povedal Jens Munch Holst iz Akademiker Pension. Kritikam so se pridružili tudi vlagatelji iz Storebrand Asset Management, Nordea Asset Management, KLP in pokojninskega sklada Church of England Pokojninskega.

Akio Toyoda | Avtor: Epa Epa

Akio Toyoda 24ur Nürburgringa Avto Šef največje avtomobilske znamke pod psevdonimom dirkal na sloviti dirki

"Elektrifikacija prometa je bistvenega pomena, če želimo doseči podnebne cilje in Toyota, namesto da bi podaljšala proizvodnjo motorjev z notranjim zgorevanjem, bi morala biti vodilna pri tej spremembi," je dejal Jan Erik Saugest iz Storebrand Asset Management.

Morda ni presenetljivo, da štirje od petih imenovanih vlagateljev prihajajo iz Danske in Norveške, držav, ki subvencionirajo elektromobilnost in kjer je lani prodaja teh avtomobilov presegla registracijo novih vozil z motorji z notranjim zgorevanjem. Hkrati se je Toyoda zavzel le za večjo raznolikost tehnologij, ki lahko vodijo k zmanjšanju emisij CO2 iz prometa.

Komentarjev 4
  • jakec1575 09:02 14.maj 2021.

    G. Akita je zelo moder človek. Promet predstavlja 20% svetovnih emisij. Slon v sobi je porizvodnja palminega olja in živinoreja. V prometnem sektorju ladijski in letalski promet. Trenutno ni dovolj resursov na scetu, da gremo vsi na elektriko in okoljsko ...prikaži več je kopanje redkih kovin, ki jih dodajajo lion baterijam velik logisticen problem zaradi malo lokacij. Na trg prihaja moder bencin z manj Co2 emisijami. V prometu je edini odgovor vsesplosni carsharing in avtonomna voznja. Vsedruzbena taxi sluzba

  • rd2dmk2 09:00 14.maj 2021.

    čudno je da ravno ti delničarji imajo delnice v Toyoti in ne v Tesli ali pa VW !!. res me zanima kdaj bodo svetovne ladje prenehale vozit na nafto ? pa naj se ti bučki zamislijo kolk porabi ena kontejnerska ...prikaži več ladja na uro. in za hec, kolk energije se porabi, da se izdela papir za zavijanje salam na delikatesi ene štacune v LJ za en dan. dejte to naštudirat, pa boste videl, kolk bencina je to.