Avtomobilski salon v Frankfurtu (Frankfurt International Motor Show (IAA)) poteka bienalno, vsako drugo leto. Prireditev se eno leto dogaja v Parizu, drugo v Frankfurtu.
Letošnja prireditev v nemški finančni prestolnici je bila močno osiromašena, saj so manjkali številni velikani avtomobilske industrije. Japonskih proizvajalcev skoraj ni bilo več, tudi nemški proizvajalci vozil so močno oklestili proračun za razstavo. Še posebej pa je prah dvignil zaključek sejma, ko obiskovalce običajno pozdravijo s pozdravom, da se lahko v naslednjem letu ali dveh vidijo na naslednji prireditvi.
Letos je bilo drugače, saj bi se utegnili obiskovalci pravzaprav posloviti od običajnega pozdravnega srečanja za leto 2021. Pogodba med VDA kot organizatorjem in frankfurtskim Messegesellschaft, poteče. Ni 100-odstotnega zagotovila, da se bodo najpomembnejši proizvajalci avtomobilov vrnili v Frankfurt čez dve leti. Še več, razpravlja se o novih možnih prizoriščih, kot sta Berlin in Köln.
Kot piše nemški spletni portal Handelsblatt IAA ni prva avtomobilska razstava s težavami: pred petimi leti je iz koledarja sejmov izginil Auto Mobil International (AMI), ki je potekal v Leipzigu in je veljal za drugi največji nemški avtomobilski sejem po IAA v Frankfurtu.
Organizatorji v Frankfurtu že razpravljajo, da se bo moral spremeniti sam koncept avtomobilskih salonov. Treba se bo navaditi, da bo na njih manj avtomobilskih premier, večja pozornost pa bo namenjena mobilnosti.