Test. Peugeot je presenetil že z videzom. Prejšnja generacija modela 308 je kupce nagovarjala z izrazito agresivnim zunanjim videzom. Z zadržanim videzom, v kateri vidimo tudi druge avtomobile, so razširili krog kupcev, tudi ženskega spola. Zdi se, da so mu želeli nadeti brezčasno obliko, kar skozi generacije že desetletja uspeva golfu. Vseeno dizajn hvalimo, še posebej zadnje žaromete z LED kremplji, ki so prepoznavni znak vozila, medtem, ko je imel testnik spredaj zelo dobro delujoča polna LED svetila.
Zmagovalec v udobju
Paket Allure razvaja. Motor zaženemo s pritiskom na gumb, usnjeni sedeži bi zadovoljili direktorje, elektronska nastavitev v ledvenem delu telo vedno tesno drži v sedežu. Kakšen centimeter zmanjka za kolena na zadnji klopi, prtljažnik s 470 litri zadovolji in za 40 litrov presega golfovega. Pogrešali smo uporabne odlagalne površine, slabša je preglednost nazaj, a zagato reši učinkovit parkirni asistent.
Udobje. Peugeot v nasprotju z golfom ne ponuja različnih nastavitev podvozja. Luknje in neravnine požira najudobneje, a tudi na račun stabilnosti v ovinkih, kjer sta nemec in ford focus bolj dinamična.
Tehnika. Doplačljivi radarski tempomat prilagaja hitrost vozilu spredaj, a bi morali pripomoček izboljšati. Ko se počasnejše vozilo umakne ali ga prehitevamo, sistem pospešuje prepočasno. Funkcija ne omogoča popolne zaustavitve.
Pogon. 1,6-litrski turbobencinski agregat s 115 kilovati moči sega v vrh ponudbe. Silo med pospeševanjem občutijo vsi potniki, pospeševanje je zvezno. Ročno prestavljanje je gladko, a prestave niso tako zgoščene kot pri mazdi3. golfova prednost je odličen samodejni menjalnik z dvojno sklopko, kot tudi 1,4-litrski turbobencinski motor s tehnologijo izklapljanja valjev Ročni menjalnik v 308-ici deluje veliko bolje, kot v predhodnikih, dolga šesta prestava je odmerjena v prid nižje porabe in mirne vožnje po avtocesti.
Posebnosti. Pomanjšan volan zagotavlja veliko veselja med ovinki in občutek vožnje v gokartu, bolj nemiren je pri višjih hitrostih. Obračanje v mestih je lahkotno. Merilniki so postavljeni za majhen volan, a je iskanje položaja, kjer so v celoti vidni, kljub električno nastavljivim sedežem dolgotrajno, še posebej če se za volanom izmenjujeta dva voznika.
Podatki o vozilu: Peugeot 308 1.6 THP 155 (allure)
Motor: 1.598 cm3, bencinski, 115 kW (156 KM) pri 6.000 vrt.,
Navor: 240 Nm pri 1.400 vrtljajih
Poraba na testu: 7,6 litra/100 km, izpust 134 g CO2/km
Zmogljivosti: 215 km/h, 8,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: od 14.990 evrov (testnik 24.670 evrov)