Ford inteligentni omejevalnikom hitrosti ponuja v številnih modelih, od S-maxa do Galaxyja, na voljo pa bo tudi v kompaktnem športnem terencu edge. Ko voznik vključi funkcijo, inteligentni omejevalnik hitrosti s pomočjo kamere odčitava prometne znake z omejitvami hitrosti in s prilagoditvijo dušilne lopute pomaga vozniku, da vozi v skladu z omejitvijo, zato se mu ni treba bati radarjev, kazni, točk in odvzema vozniškega dovoljenja, predvsem pa se lahko z varno vožnjo izogne nezgodam.
Pri Fordu so tehnologijo v svoji vozili, S-max in galaxy prvič uvedli lani, do danes pa se je kar 95 odstotkov kupcev, ki so se odločili za enega od teh dveh modelov, izbralo to tehnologijo.
Ko na dom pride položnica je prepozno
“Vozniki pogosto nehote kršijo hitrostne omejitve in se tega zavejo šele, ko zagledajo bliskavico radarja, prejmejo položnico s kaznijo, ali jih ustavijo policisti,” je povedal Stefan Kappes, nadzornik sistemov za aktivno varnost pri Fordu Evropa. Pri Fordu kot prednosti sistema navajajo, da je vožnja manj stresna. Vozniki lahko že nekaj časa nastavijo največjo hitrost vozila, omejevalnik hitrosti pa jim omogoča, da se največja hitrost samodejno prilagaja trenutno veljavni omejitvi.
Inteligentni omejevalnik hitrosti združuje dve Fordovi tehnologiji:
Nastavljivi omejevalnik hitrosti – ta vozniku omogoča ročno nastavljanje največje hitrosti vozila in prepoznavanje prometnih znakov – ta vozniku prek zaslona med instrumenti posreduje informacije o zadnji zaznani omejitvi, preklicu in prepovedi prehitevanja.
V vozilih, ki so opremljena z vgrajenim navigacijskim sistemom, inteligentni omejevalnik hitrosti za večjo natančnost uporablja tudi podatke zemljevidov. Med nadaljnjimi naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki jih je uvedel Ford v Evropi, je tudi video-tehnologija, s katero lahko voznik vidi 'okrog vogala'.
Pravite, da s križiščem preneha omejitev? Ste pogledali kdaj koliko je znakov za omejitev na cesti? Da dol padeš. Me pa zanima, če zazna znake za omejitev 30, ker je malo drugačen od ostalih in velikokrat skrit za kakšen drug… ...prikaži več znak, grmovje ali drevo. In če avto spregleda tak znak je 300€+3kazenske.
Na cesti bit pameten pa študirat kjer bi mogla bit tabla kje pa ne je neumnost. Na cesti se drži pravil, pol k se dam pride se pa piše pritožbe pristojnim ob neprimernih tablah. Ja tko se to dela. Nič… ...prikaži več po svoje neki. Men se zdi tko pa tko..ne. 100 ljudi 100 čudi so včasih rekl. Teb se zdi primerno da si lahk tolmačiš upravičenost tako, nekdo drug spet drugače. Na koncu je pa zmešnjava na cesti ker si iste razmere vozniki drugač tolmačjo. Ne. Treba je upoštevat pravila, debato o upravičenosti/neupravičenosti se pa zganjat doma ne pa na cesti.
seveda, ker jepobiranje kazni polnjenje proracuna inne skrb za varnost.