Povrhu vsega se pri nas omejitve avtomatsko prekličejo s križiščem. Kako naj avto ve, kaj je križišče? V tujini se omejitve vedno prekličejo z drugim znakom, zato tam takšen sistem lahko funkcionira.
Pravite, da s križiščem preneha omejitev? Ste pogledali kdaj koliko je znakov za omejitev na cesti? Da dol padeš. Me pa zanima, če zazna znake za omejitev 30, ker je malo drugačen od ostalih in velikokrat skrit za kakšen drug… ...prikaži več znak, grmovje ali drevo. In če avto spregleda tak znak je 300€+3kazenske.
In kako bo tak sistem sploh deloval na naših cestah, kjer imaš omejitev 90, potem takoj v dolžini 20 metrov omejitev 50, nato spet 70? A bo naglo zavrl na 50, potem spet pospeševal na 70 ali kaj??? Hvala lepa… ...prikaži več za tole, ne rabimo.
to je vse drugo kot lenoba. Sam vem da se v naselju lahko spozabim, če je cesta kot "naselje" označena a v bližini ni nobene hiše, cesta je ZELO široka in ravna, a omejitev je 50kmh in JA hitro se… ...prikaži več spozabiš in kot vedno policaji stojijo na teh točkah ker prinesejo največ denarja in ne tam kjer bi zmanjšanje hitrosti prineslo dejansko varnost!
Na cesti bit pameten pa študirat kjer bi mogla bit tabla kje pa ne je neumnost. Na cesti se drži pravil, pol k se dam pride se pa piše pritožbe pristojnim ob neprimernih tablah. Ja tko se to dela. Nič… ...prikaži več po svoje neki. Men se zdi tko pa tko..ne. 100 ljudi 100 čudi so včasih rekl. Teb se zdi primerno da si lahk tolmačiš upravičenost tako, nekdo drug spet drugače. Na koncu je pa zmešnjava na cesti ker si iste razmere vozniki drugač tolmačjo. Ne. Treba je upoštevat pravila, debato o upravičenosti/neupravičenosti se pa zganjat doma ne pa na cesti.
Povrhu vsega se pri nas omejitve avtomatsko prekličejo s križiščem. Kako naj avto ve, kaj je križišče? V tujini se omejitve vedno prekličejo z drugim znakom, zato tam takšen sistem lahko funkcionira.
Pravite, da s križiščem preneha omejitev? Ste pogledali kdaj koliko je znakov za omejitev na cesti? Da dol padeš. Me pa zanima, če zazna znake za omejitev 30, ker je malo drugačen od ostalih in velikokrat skrit za kakšen drug… ...prikaži več znak, grmovje ali drevo. In če avto spregleda tak znak je 300€+3kazenske.
In kako bo tak sistem sploh deloval na naših cestah, kjer imaš omejitev 90, potem takoj v dolžini 20 metrov omejitev 50, nato spet 70? A bo naglo zavrl na 50, potem spet pospeševal na 70 ali kaj??? Hvala lepa… ...prikaži več za tole, ne rabimo.
beden naslov, "članek" pa bedna reklama...
gps?
K je tok težko brez tehnologije bit pozorn pa vozt točn po omejitvah? Lenobe.
seveda, ker jepobiranje kazni polnjenje proracuna inne skrb za varnost.
to je vse drugo kot lenoba. Sam vem da se v naselju lahko spozabim, če je cesta kot "naselje" označena a v bližini ni nobene hiše, cesta je ZELO široka in ravna, a omejitev je 50kmh in JA hitro se… ...prikaži več spozabiš in kot vedno policaji stojijo na teh točkah ker prinesejo največ denarja in ne tam kjer bi zmanjšanje hitrosti prineslo dejansko varnost!
Nepotrebna navlaka v avtu, vsaj za na naše ceste. Tudi omejitev 90 na uro nič ne pomaga če je cesta v rasulu luknja pri luknji pri 90% naših cest.
Na cesti bit pameten pa študirat kjer bi mogla bit tabla kje pa ne je neumnost. Na cesti se drži pravil, pol k se dam pride se pa piše pritožbe pristojnim ob neprimernih tablah. Ja tko se to dela. Nič… ...prikaži več po svoje neki. Men se zdi tko pa tko..ne. 100 ljudi 100 čudi so včasih rekl. Teb se zdi primerno da si lahk tolmačiš upravičenost tako, nekdo drug spet drugače. Na koncu je pa zmešnjava na cesti ker si iste razmere vozniki drugač tolmačjo. Ne. Treba je upoštevat pravila, debato o upravičenosti/neupravičenosti se pa zganjat doma ne pa na cesti.