Podjetje Peugeot Slovenija je skupaj z nizozemskimi kolegi iz Peugeot Nizozemska za predstavitev novega peugeota 208 uporabilo nove tehnologije in razvilo aplikacijo, ki ponuja virtualno testno vožnjo z peugeotom 208.
Gre za nov marketinški pristop, kjer se s pomočjo posebne aplikacije za pametne telefone in očal za virtualno resničnost simulirajo občutki, ki jih posameznik doživlja v vozilu.
Posnetki s pomočjo 7 HD GoPro kamer
Avtorji videa so želeli ustvariti ne samo izkušnjo, ki jo ponuja običajni VR* video, temveč vse skupaj narediti bolj interaktivno. Rezultat so trije vzporedni videi, med katerimi lahko uporabnik med gledanjem in virtualno vožnjo preklaplja z usmerjanjem svojega pogleda. Največji izziv pri snovanju aplikacije je bil kreirati aplikacijo, ki jo bo mogoče upravljati s pomočjo t.i. infrardečih senzorjev ter oculus očal, ki omogočajo vpogled iz različnih zornih kotov v vozilu.
Posnetki so bili narejeni s pomočjo 7 HD GoPro kamer, ki so skupaj tvorile 360 stopinjske posnetke v 4K kakovosti iz treh različnih perspektiv: za volanom vozila, za vozilom in iz zraka. V dveh dneh snemanja je bilo posnetih več kot 750 GB posnetkov.