Mercedes po korakih najavlja prihod svoje najbolj prestižne limuzine. Razred S bo predstavljal tehnološki in varnostni vrhunec v ponudbi premijskega izdelovalca vozil iz Stuttgarta.
Že skozi generacije je bil razred S sinonim v pogledu varnosti, od ESP-ja pa naprej. Nova generacija, ki čaka na premierno prestavitev, bo prinesla veliko novosti prav na področju varnosti. Med drugim tudi prvo zračno blazino za potnike na zadnjih sedežih.
Pri mercedesu pravijo, da so blazine zasnovane za primer čelnega trka. Zračna blazina je namreč vgrajena v hrbtni del prednjega sedeža in se v primeru trčenja v hipu aktivira in napihne.
Za razliko od zračnih blazin spredaj, ki so zaobljene oblike, je zračna blazina za voznike zadaj oblike tube. S tako konstrukcijo so inženirji zagotovili, da v primeru sprožitve blazine udarec ni premočan, glava potnikov pa se v blazini ustavi bolj mehko.
Sam koncept blazine je drugačen kot spredaj, dodajajo pri Mercedesu, kjer izpostavljajo tudi, da se zračna blazina prilagaja otroškim sedežem zadaj in da bo v kombinaciji z napihljivimi varnostnimi pasovi zračna blazina predstavljala novo merilo za varnost potnikov na zadnjih sedežih.
Osem novih zračnih blazin so pri Mercedesu nadgradili še s sistemom "Pre-Safe Impulse Side", ki za delovanje uporablja radarske senzorje za odkrivanje neposrednega bočnega udarca, zatem pa napihne zračne blazine, nameščene v stranicah sedežev, da pomakne telo potnika proti sredini vozila. Pri tem se vozilo samodejno dvigne, tako, da se udarec trka preusmeri proti trdni konstrukciji vozila.