Kljub dejstvu, da je koncept HX v le pol leta uspelo narediti skupini treh mladih oblikovalcev, HX
ostaja v tesni povezavi z izvirnim modelom. Predstavnik ameriških vsestranskih off-roadov še enkrat
več "straši" z brutalnim videzom. Za to skrbijo mišičasti elementi karoserije. Kljub vsemu se tudi
hummer ni mogel izogniti sodobnim trendom krčenja.
Študija je manjša tudi od različice H3, kar prevedeno na jezik hummerja pomeni, da govorimo o
modelu z dvojimi vrati in medosnim razmakom 2.616 mm, medtem, ko v širino še vedno meri prek dveh
metrov. Dodajm, da v višino meri 4.343 m, v višino pa 1.829 mm. Ena od posebnosti je še širok
razpon prilagoditve. Tako je mogoče HX transformirati le v nekaj potezah. Ne samo, da se lahko
spremeni v kabriolet, lahko se mu sname tudi vrata ali razširi blatnike.
Notranjost je enako privlačna. Za razliko od robustne estetike zunanjosti je potniški prostor
navdahnjen z letalsko industrijo. Veliko je metala, v prvi vrsti aluminija, ki so ga uporabili tudi
pri izdelavi nosilne konstrukcije vozila. Štirje potniki posedeni v školjkaste sedeže z veliko
oprijema imajo na voljo obilico prostora. Nepotrebno je govoriti, da bo vsem potnikom na voljo
celotna ponudba multimedije, od mp3 predvajalnika do GPS satelitske navigacije.
Duša je tipično Hummerjeva. Stalni pogon na vsa štiri kolesa vključuje blokade diferenciala,
pri vožnjo na brezpotjih pa bodo v veliko pomoč 35-palčne terenske pnevmatike bridgestone dueler,
celotna zaščita podvozja, kot tudi vedno dobrodošel vitel. Prepričljiv je tudi motor. Gre za
3,6-litrski VVT V6 agregat, ki uporablja bioetanolsko gorivo. Največja moč je 227 kW/309 KM in 370
Nm, več kot dovolj za obvladovanje vodnih preprek globine 610 mm in 60 stopinjskega vzpona. Motor
dopolnjuje šeststopenjski avtomatski menjalnik.
20
ogledov
Mladi popotnik
Hummer v Detroitu predstavlja atraktivni koncept terenskega vozila, ki se s svojimi polivalentnimi karakteristikami obrača k mladi generaciji.