Slovenija
37 ogledov

Znamka Daimler vredna 19,5 mrd €

Znamka proizvajalca najbolj znanih svetovnih avtomobilom Mercedes Daimler je vre Žurnal24 main
Najvrednejša nemška blagovna znamka je znamka proizvajalca vozil Daimler, ki naj bi bila vredna 19,5 milijarde evrov.

Na drugem mestu najvrednejših nemških blagovnih znamk je znamka kemičnega koncerna BASF (19,1 milijarde evrov), tretja pa je znamka proizvajalca zdravil Bayer (18,9 milijarde evrov), kaže raziskava družbe Semion Brand Broker, ki jo je opravila za nemški poslovni tednik Wirtschaftsoche.

Puma v treh letih vrednejša za 112 %

Vrednost znamke Puma se je od leta 2004 do leta 2007 povečala za 112 odstotkov. © AFP

 
Največji skok na lestvici najvrednejših nemških blagovnih znamk je naredila znamka športne opreme Puma , ki se ji je vrednost od leta 2004 od leta 2007 zvišala za 112 odstotkov na 684 milijonov evrov. Kot je ugotovil tednik, je Puma v treh letih popolnoma spremenila imidž in od nekoliko staromodnega proizvajalca športne opreme postala ˝lifestyle koncern˝. Največji padec vrednosti pa je zabeležila blagovna znamka Siemens , katere vrednost se je v zadnjih treh letih znižala za 31 odstotkov na 7,37 milijarde evrov.

Raziskava je pri ocenjevanju blagovnih znamk upoštevala več kriterijev, med drugim delež na trgu, odnos v razmerju s konkurenti in splošni imidž na trgu, ki ga je preverila na podlagi medijskih poročil in poročil o poslovanju.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.