V ZDA se je v petek začela letošnja predpraznična nakupovalna mrzlica. Po vsej državi je v nakupovalnih središčih na tisoče ljudi v gneči stalo pred trgovinami in čakalo, kdaj se bodo lahko zapodili po nakupih, saj so prodajalci cene pred najbolj norim mesecem v letu izdatno oklestili.
Spurlock, najbolj znan po svojem nažiranju s hrano v filmu Superjaz iz leta 2004, se je v dokumentarcu z naslovom Kaj bi si kupil Jezus lotil reševanja skomercializiranega božiča pred "nakupokalipso", kot je poimenovan konec, ki človeštvu grozi zaradi ameriškega pretiravanja s potrošništvom. Zaradi nebrzdanega zunanjega dolga namreč grozi finančni kolaps celotni državi, meddrugim opozarja film.
Pridigar rešuje Ameriko
Dokumentarec spremlja newyorškega igralca Billa Talena, ki prevzame vlogo pastorja in začne
s pomočjo prijemov televizijskih evangelistov ljudem na ulici New Yorka pridigati o nevarnostih
potrošništva. S svojim gospelskim zborom se nato odpravi na križarjenje po ZDA in spreobrača ljudi
v svojo Cerkev za ustavitev nakupov. Na kocu se mu pridružijo že tisoči.
Med drugim se film podrobneje dotakne komercialnih prijemov, ki jih uporabljajo multinacionalke ali zabavna industrija, ko vabijo ljudi k predprazničnemu zapravljanju. Spurlock opozarja, da bi se morali nad sporočilom filma zamisliti tako tisti z ameriške konservativne cerkvene desnice, kot tudi levičarji. "Eno je gotovo," pravi Spurlock, "prazniki so nam ušli izpod nadzora."