V letu 2009 so investicije v trženjske dejavnosti slovenskih podjetij zaradi krize upadle. Dogodki, kjer podjetja promovirajo svojo dejavnost ali motivirajo zaposlene, čakajo na boljše čase. Vendar pomanjkanje investicij v konference, koncerte, kongrese, srečanja, team buildinge, praznovanje obletnic in podobno lahko vodijo v začaran krog: ker podjetja ne vlagajo v samopromocijo in zaposlene, se jim promet in motivacija kadrov nižata, kar vodi proti dnu.
Na trgu se je v organizaciji Futurističnega marketinga pojavil razpisni sklad v vrednosti 100.000 evrov, iz katerega bo mogoče sofinancirati izvedbo prireditev. To obsega najem tehnične opreme kot so ozvočenje in osvetlitev, multimedija, odri, ograje, gostinsko pohištvo, šotori in podobno. Pridobiti je mogoče največ 50-odstotni delež sofinanciranja prireditve.
Na razpis se lahko prijavijo podjetja, ki tovrstni dogodek želijo organizirati v obdobju enega leta. Razpis poteka do 30. 4. 2010, sredstva pa morajo biti porabljena do konca julija 2010. Razpisna komisija bo o prijavah odločala po posebnih kriterijih kot so namen dogodka, ciljna javnost in delež potrebne opreme v vrednosti organizacije.
Direktor Futurističnega marketinga Matej Gregorčič računa, da bo razpis prinesel korist vsem vpletenim: "Menimo, da si moramo v takih časih med seboj pomagati in verjamemo, da nas prejemniki subvencij v boljših časih ne bodo pozabili."
Mini intervju: Matej Gregorčič, Futuristični marketing |
Od kod ideja za subvencijo in pripravo razpisa?
Kako bo torej potekal izbor prejemnikov subvencije?
Koliko projektov lahko prijavi posamezno podjetje?
|