Jaz pa ne razumem, zakaj ne smeš na odstavni pas 200 m pred izvozom. Zakaj čakat do zadnjega metra. Stoječa kolona bi se skrajšala. Drugo je, če te prehiteva po odstavnem pasu in nato se priključi na vozni pas. Sicer… ...prikaži več pa sem videl policijsko vozilo, ki naj bi nadzorovalo. Notri pa policaj drema in ignorira objestne voznike. Me je že melo, da bi tega policaja prijavil. Pa sem si premislil. Škoda živcev.
Nekje pač moraš potegniti črto. Kajti endrugdrug pa ne bo razumel, zakaj ne smeš na odstavni pas 250 m pred izvozom. Ali 300. Ali_______ (naj vsak vpiše svojo cifro).
Kazen za objestno vožnjo po odstavnem pasu bi morala znašati 3000 eurov brez polovičke, pa bi se to početje zmanjšalo na promile. Pa obstaja še kakšna država na svetu, ki uporablja sistem polovičk?
Objestna (predrzna/brezobzirna) vožnja je že tako ali tako kaznivo dejanje. Razlike med objestno vožnjo po odstavne pasu, voznem pasu ali celo pločniku ni. Skratka tu ni globe ampak zapor, denarna kazen je zgolj kot alternativa če gre zraven še za malomarnost.
Nikakršno oviranje ne spada v promet,če je nekdo norc ne rabiš biti še sam,zmeraj treba situacijo rešit,če je le možno,ne pa iz inata še poslabšat zadevo
"... tam pa lahko stojijo le vozila v okvari ..." To ni res. Sami ste zapisali, da pri ustvarjanju reševalnega pasu lahko pelješ tudi po odstavnem pasu. V tem primeru se koloni tudi ustavita, torej lahko stojiš na odstavnem pasu pod temi pogoji.
30/11 ZPrCP "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani." Kdo lahko… ...prikaži večo vozi in ustavi na odstavnem pasu, pa določa 30/13 ZPrCP. Eni od teh so tudi vozila "nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog" Vse je lepo urejeno v zakonu. Ne vem torej..
In kdaj se pa oni vozačkajo po odstavnem pasu? Ko se promet normalno giblje ali takrat, ko promet praktično stoji? To je pač vožnja (1-60kmh). In vsekakor ne spada v zaustavitev v sili, ker je ti kot voznik nimaš.
@zdrej Najprej: kaj je po tvoji definiciji "kvazi AC"? Zame je to tista brez odstavnega pasu, (npr. del med Grosupljim in VG), ampak na taki se itak ne moreš postaviti na odstavni pas. Ker ga ni. Glede 30/14: drži, tega… ...prikaži več sem spregledal. Nisem pregledal vseh točk 30. člena, ker sem se zanašal na pisanje https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/avto-moto/2016-01-01-resevalni-pas-kako-je-prav, kjer pravi, da "ker slovenski zakon o pravilih cestnega prometa pojma reševalnega pasu ne pozna". (1/2)
Ker članek datira v leto 2016, je to v zakon očitno prišlo pozneje. Toliko o tem. Glede reševalnega pasu: moja poanta je, da je odstavni pas ves čas prost, ker je po njem po defoltu prepovedano vozit in ustavljat, razen… ...prikaži več v izjemi 30/11. Poleg tega je odstavni pas tako ali tako namenjen intervenciji. Ne vidim smisla v "delanju" nekakšnega reševalnega pasu, če ta že obstaja in je prost za intervencijo. Reče se mu "odstavni pas". Drugo pa je, če kvazi AC tega nima. V tem primeru je smisel. (2/2)
Zato kvazi AC, ker po pasu še vedno ožja od starega standarda AC oz. le tega nima. Tako je, prišlo kar krepko pozneje, če je letos 10 letnica tistega "slavnega" teka Anžeta v polni "bojni" opremi. In to zato me… ...prikaži veče je zmotila vsebina članka. Glej, po starih pravilih je bilo odstavni pas mišljen tako, kot pišeš/razmišljaš.
Ampak je bilo prevečkrat, da so vozila na nujni vožnji obstala. Potem so začeli voziti po sredini. To je boljše, saj to predstavlja kontinuiteto z drugimi državami in je problemov manj. Pa tudi vozila se lažje umaknejo vsako za 20-30cm… ...prikaži več na stran. Še več je takih malenkosti. Trenutno po 10 let truda to tudi kaže pozitivne rezultate.
Imo je težava v tem, da ko si ti tam nekje zadaj v koloni in se vse skupaj ustavi, ne moreš vedeti, zakaj je nastal zastoj. Lahko da tam nekje spet nekaj popravljajo in je promet speljan po enem pasu,… ...prikaži več pa je nastalo ozko grlo. Ali se boš kar po defoltu umaknil na odstavni pas? Za moje pojme bi bila boljša rešitev uporaba odstavnega pasu. Se pa strinjam, da v določenih primerih lahko pride do problemov. Tak je npr. na Lj obvoznici, ko je izvoz že na AC zatrpan.
Igxigx2 vsakic ko se kolona vozil na AC ali HC vozi manj kot 60 km/h je treba zaceti ustvarjati resevalni pas,torej vozila na levem pasu se umaknejo skrajno levo,vozila na desnem pasu se umikajo skrajno desno torej tudi na odstavni… ...prikaži več pas,vozil se ne zapusca in se ne hodi po AC ali HC
Igx, nobene garancije ni, da bo odstavni pas prisoten celo pot. Recimo v kakšnem pokritem vkopu ali na kakšnem nadvozi ali viaduktu ga lahko tudi kar zmanjka in ga ni več. Potem so tukaj še uvozi s pospeševalnimi pasovi, ki… ...prikaži veči prekinjajo odstavni pas. Ob nesreči oziroma koloni tam tudi stojijo vozila. Torej kako bo reševalno vozilo potem tam peljalo naprej? Odstavnega pasu zmanjka, na voznem pasu pa je neprekinjena kolona... kako?
@blayo Na primer, ko je izvoz zatrpan, sem tudi sam pomislil (in ga Izpostavil). Kar se pa delanja reševalnega pasu tiče: tam, kjer nimaš odstavnega pasu, ne vem, kako boš naredil reševalni pas, ker je cesta pač široka samo dva… ...prikaži več pasova - vozni in prehitevalni. Ne vem, če se da na takšnih odsekih stlačiti vštric tri vozila. Že pri osebnih je problem, kaj šele, če je kakšno od teh treh kamion.
Saj sem ti napisal. Vozni pas je širkok 3,75m. Z dvema šleperjema na robu vsakega (tudi brez odstavnega) lahko skozi pride interventno vozilo reševalcev ali gasilcev.
@Igxigx2, to za 60kmh je še verjetno bolj v zraku, ker ima naša politika "pomembnejše" naloge. Je pa dejansko poanta, ker ne veš kaj se dogaja naprej, se naredi reševalni pas. V praksi kar redko, dokler ne potuje čez kolono… ...prikaži več vsaj eno vozilo z posebnimi lučkami. Lahko bo ga uporabilo zgolj reševalno vozilo na poti v bolnico ali pa kak posameznik, ki pelje ženo v porodnišnico, lahko pa pripomore k rešitvi življenja zaradi hitrejšega ukrepanja.
Pri ožjih profilih se da narediti pas za osebna vozila, ampak direkcija za varnost v prometu nekako potiska princip izmenične postavitve. Meni se to zdi precej težko ustvariti. Po moje bi bilo lažje iti v smeri vsi na desni pas.… ...prikaži več To sem v praksi že videl, da se je naredilo čisto spontano. Ampak potem imaš vedno nekoga, ki pa ne je* sistema in ga s prehitevanjem zruši.
Zal ponavadi vidimo samo arogantne voznike BMW vozil na odstavnih pasovih kako prehitevajo kolone, saj so to posebni ljudje, ki so v življenju neočakani in mislijo da se jim bo cel svet prilagajal. Samo nasvet: vsi moramo kdaj malo potrpeti,… ...prikaži veči, saj nismo samo mi na svetu, s tem ko malo potrpiš v koloni pomeni da si sam kulturen in odgovoren do drugih voznikov.
Je pa absolutno največja neumnost reševalni pas na sredini, saj se nihče ne zmeni zanj.
Reševalni pas je odstavni pas, ta mora biti prazen
Oviraš ga tako da se nalimaš avtomobilu pred tabo na rit in pizde ne spustiš v kolono. Obenem pa takoj obvestiš DARS, da vozilo stoji na odstavnem pasu. Po možnosti jim poveš še registrsko tega arogantneža. Bi se hitro naredil… ...prikaži več red. Če bi se na vsak način hotel vriniti in mi ne bi bilo škoda avtomobila (recimo, da bi imel eno kripo). Bi ga pa še malo ruknil. Krivda je nesporna, ker opica nima kaj iskati na odstavnem, rine se čez neprekinjeno črto... Potem bi imel šele sranje.
Ne jaz se nisem, ker me ne briga dosti, če se kdo pred mene vštuli. Večino se samo smejim takšnim, ker se očitno revežem tako zelo mudi ampak jim čisto nič ne pomaga, če so se vštulili pred mene ker… ...prikaži več bodo itak še nekaj časa stali v koloni.
Saj nisva samo midva na tem svetu, ki se voziva z avtom. Daj malo v YT vpiši iskalni niz "car accident instant karma". Boš videl da se tudi tiste, ki se delajo kao da so pravičniki, na koncu dostikrat znajdejo… ...prikaži večo v prometni nesreči in to vse samo zaradi njihovega temperamenta, ki v takšnih situacijah na cesti nima kaj iskati.
Nobeden se ne bi vozil po odstavnem pasu,če bi avtoceste delovale normalno,tako pa tako je,narod zgublja živce,policaji čakajo na kazni,pa še ljudje se med sabo kregajo,kdo bo koga bolj oviral,zblojena država na kubik
Za vse ki jih bega je tu razlozeno: https://www.policija.si/svetujemo-ozavescamo/prometna-varnost-category-blog/pravilno-razvrscanje-ob-zastoju-na-avtocesti-resuje-zivljenja
Zal ponavadi vidimo samo arogantne voznike BMW vozil na odstavnih pasovih kako prehitevajo kolone, saj so to posebni ljudje, ki so v življenju neočakani in mislijo da se jim bo cel svet prilagajal. Samo nasvet: vsi moramo kdaj malo potrpeti,… ...prikaži več saj nismo samo mi na svetu, s tem ko malo potrpiš v koloni pomeni da si sam kulturen in odgovoren do drugih voznikov. Je pa absolutno največja neumnost reševalni pas na sredini, saj se nihče ne zmeni zanj. Reševalni pas je odstavni pas, ta mora biti prazen .
predvsem ne moreš ob vsakem zastoju, ki jih je na naših AC polno, vedeti, za kaj gre in ali je potrebno delat reševalni pas. A se bomo kar vsakič, ko se bomo ustavili, umikali skrajno levo in skrajno desno?
"Na odstavnem pasu ali odstavni niši po ZPrCP lahko vozijo in ustavijo vozila: 1. nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog,.." Evo, celo v zakonu imamo, komu in za kaj je namenjen odstavni… ...prikaži veči pas. Zdaj pa naj mi en razloži, za koga je v primeru zastoja treba sredi ceste delat "reševalni pas". Kaj sploh je reševalni pas??? Kje je opredeljen? Zakonodaja o njem govori samo posredno, izrecno ga ne omenja. Zame je reševalni pas neki....
Ker si tako načitan ti po moje ne bo problem najti odgovore na ta vprašanja. Je bilo že večkrat odgovorjeno. Kaj pa če se odstavni pas iz takšnega ali drugačnega razloga kar naenkrat konča? Kaj pa potem, brihtna buča?
Brihtna buča, kam se bojo pa potem umaknili avtomobili? A bojo na dveh pasovih delali reševalni pas? Pejt ga delat na kos AC med Grosupljim in Višnjo Goro. Tam, kjer gre vsako smerno vozišče po svoji strani hriba.
Igx, vozni pas in prehitevalni skupaj sta zadosti široka za 3 šleperje. Vozni pas je širok 3,75m. Odstavni pas je širko 2,5m. Potem je tu še robni pas ki je širok 0,5m. Torej zgodi se nesreča, ustvarita se dve koloni… ...prikaži več vsaka po sredini voznega in prehitevalnega pasu. Rešilec tera po odstavnem pasu in naleti na uvoz na AC kjer stoji kolona vozil za vklop na vozni pas. Kaj zdaj?
Bi zdaj moral iti gledat, koliko je širina posameznega pasu. Kot v enem drugem odgovoru pišem: ne vem, če se da tam spraviti tri vozila vštric. Že pri osebnih je problem, kaj šele, če je kakšno od teh tovorno. Pa… ...prikaži več recimo rešilec tudi ni prav ozek.
Kar pojdi gledat, sicer ne vem zakaj, ker sem ti že jaz napisal ampak prav, pojdi. Skratka iščeš neke "rešilne bilke" zakaj naj bi bilo ustvarjanje reševalnega pasu brezveze. V čem je smisel? A tebe ko stojiš v koloni ta… ...prikaži več reševalni pas kaj moti? Oziroma kakšen problem zares imaš z njim?
Jaz pa ne razumem, zakaj ne smeš na odstavni pas 200 m pred izvozom. Zakaj čakat do zadnjega metra. Stoječa kolona bi se skrajšala. Drugo je, če te prehiteva po odstavnem pasu in nato se priključi na vozni pas. Sicer… ...prikaži več pa sem videl policijsko vozilo, ki naj bi nadzorovalo. Notri pa policaj drema in ignorira objestne voznike. Me je že melo, da bi tega policaja prijavil. Pa sem si premislil. Škoda živcev.
Nekje pač moraš potegniti črto. Kajti endrugdrug pa ne bo razumel, zakaj ne smeš na odstavni pas 250 m pred izvozom. Ali 300. Ali_______ (naj vsak vpiše svojo cifro).
Kazen za objestno vožnjo po odstavnem pasu bi morala znašati 3000 eurov brez polovičke, pa bi se to početje zmanjšalo na promile. Pa obstaja še kakšna država na svetu, ki uporablja sistem polovičk?
Objestna (predrzna/brezobzirna) vožnja je že tako ali tako kaznivo dejanje. Razlike med objestno vožnjo po odstavne pasu, voznem pasu ali celo pločniku ni. Skratka tu ni globe ampak zapor, denarna kazen je zgolj kot alternativa če gre zraven še za malomarnost.
če je bemfl se lahko zabiješ v njega
Pa če ima adidas trenirko
to majo itak vsi. zdrav človek si ne kupi bemfe. to majo sam dilerji. ne razumem kako policija ne naredi preverko vseh M4 in M5 in vir denarja...
Nikakršno oviranje ne spada v promet,če je nekdo norc ne rabiš biti še sam,zmeraj treba situacijo rešit,če je le možno,ne pa iz inata še poslabšat zadevo
+1
"... tam pa lahko stojijo le vozila v okvari ..." To ni res. Sami ste zapisali, da pri ustvarjanju reševalnega pasu lahko pelješ tudi po odstavnem pasu. V tem primeru se koloni tudi ustavita, torej lahko stojiš na odstavnem pasu pod temi pogoji.
30/11 ZPrCP "Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči. Voznik vozila, ki je ustavil v sili, mora poskrbeti, da se vozilo takoj odstrani." Kdo lahko… ...prikaži večo vozi in ustavi na odstavnem pasu, pa določa 30/13 ZPrCP. Eni od teh so tudi vozila "nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog" Vse je lepo urejeno v zakonu. Ne vem torej..
.. zakaj izumljati toplo vodo.
Potem pa si še poglej 30/14. Potem več tisti stavek ne drži. Skratka, zato da delaš reševalni pas, se na kvazi AC MORAŠ prestaviti na odstavni pas.
Potem še vprašam to: Kaj pa operativci na vožnji do garaž?
Igx, ko delaš reševalni pas, posredno rešuješ poleg tega pa gre tudi za ustavitev v sili.
In kdaj se pa oni vozačkajo po odstavnem pasu? Ko se promet normalno giblje ali takrat, ko promet praktično stoji? To je pač vožnja (1-60kmh). In vsekakor ne spada v zaustavitev v sili, ker je ti kot voznik nimaš.
@zdrej Najprej: kaj je po tvoji definiciji "kvazi AC"? Zame je to tista brez odstavnega pasu, (npr. del med Grosupljim in VG), ampak na taki se itak ne moreš postaviti na odstavni pas. Ker ga ni. Glede 30/14: drži, tega… ...prikaži več sem spregledal. Nisem pregledal vseh točk 30. člena, ker sem se zanašal na pisanje https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/avto-moto/2016-01-01-resevalni-pas-kako-je-prav, kjer pravi, da "ker slovenski zakon o pravilih cestnega prometa pojma reševalnega pasu ne pozna". (1/2)
Ker članek datira v leto 2016, je to v zakon očitno prišlo pozneje. Toliko o tem. Glede reševalnega pasu: moja poanta je, da je odstavni pas ves čas prost, ker je po njem po defoltu prepovedano vozit in ustavljat, razen… ...prikaži več v izjemi 30/11. Poleg tega je odstavni pas tako ali tako namenjen intervenciji. Ne vidim smisla v "delanju" nekakšnega reševalnega pasu, če ta že obstaja in je prost za intervencijo. Reče se mu "odstavni pas". Drugo pa je, če kvazi AC tega nima. V tem primeru je smisel. (2/2)
@blayo S tema odgovoroma odgovarjam tudi tebi.
Zato kvazi AC, ker po pasu še vedno ožja od starega standarda AC oz. le tega nima. Tako je, prišlo kar krepko pozneje, če je letos 10 letnica tistega "slavnega" teka Anžeta v polni "bojni" opremi. In to zato me… ...prikaži veče je zmotila vsebina članka. Glej, po starih pravilih je bilo odstavni pas mišljen tako, kot pišeš/razmišljaš.
Ampak je bilo prevečkrat, da so vozila na nujni vožnji obstala. Potem so začeli voziti po sredini. To je boljše, saj to predstavlja kontinuiteto z drugimi državami in je problemov manj. Pa tudi vozila se lažje umaknejo vsako za 20-30cm… ...prikaži več na stran. Še več je takih malenkosti. Trenutno po 10 let truda to tudi kaže pozitivne rezultate.
Imo je težava v tem, da ko si ti tam nekje zadaj v koloni in se vse skupaj ustavi, ne moreš vedeti, zakaj je nastal zastoj. Lahko da tam nekje spet nekaj popravljajo in je promet speljan po enem pasu,… ...prikaži več pa je nastalo ozko grlo. Ali se boš kar po defoltu umaknil na odstavni pas? Za moje pojme bi bila boljša rešitev uporaba odstavnega pasu. Se pa strinjam, da v določenih primerih lahko pride do problemov. Tak je npr. na Lj obvoznici, ko je izvoz že na AC zatrpan.
Igxigx2 vsakic ko se kolona vozil na AC ali HC vozi manj kot 60 km/h je treba zaceti ustvarjati resevalni pas,torej vozila na levem pasu se umaknejo skrajno levo,vozila na desnem pasu se umikajo skrajno desno torej tudi na odstavni… ...prikaži več pas,vozil se ne zapusca in se ne hodi po AC ali HC
Igx, nobene garancije ni, da bo odstavni pas prisoten celo pot. Recimo v kakšnem pokritem vkopu ali na kakšnem nadvozi ali viaduktu ga lahko tudi kar zmanjka in ga ni več. Potem so tukaj še uvozi s pospeševalnimi pasovi, ki… ...prikaži veči prekinjajo odstavni pas. Ob nesreči oziroma koloni tam tudi stojijo vozila. Torej kako bo reševalno vozilo potem tam peljalo naprej? Odstavnega pasu zmanjka, na voznem pasu pa je neprekinjena kolona... kako?
To o zapuščanju vozila je jasno. Tega o 60 km/h pa v ZPrCP ne najdem. Kje si to našel?
@blayo Na primer, ko je izvoz zatrpan, sem tudi sam pomislil (in ga Izpostavil). Kar se pa delanja reševalnega pasu tiče: tam, kjer nimaš odstavnega pasu, ne vem, kako boš naredil reševalni pas, ker je cesta pač široka samo dva… ...prikaži več pasova - vozni in prehitevalni. Ne vem, če se da na takšnih odsekih stlačiti vštric tri vozila. Že pri osebnih je problem, kaj šele, če je kakšno od teh treh kamion.
Saj sem ti napisal. Vozni pas je širkok 3,75m. Z dvema šleperjema na robu vsakega (tudi brez odstavnega) lahko skozi pride interventno vozilo reševalcev ali gasilcev.
Ja, če se pa ne umakneš na rob potem pa jasno, da na sredini ni placa.
@Igxigx2, to za 60kmh je še verjetno bolj v zraku, ker ima naša politika "pomembnejše" naloge. Je pa dejansko poanta, ker ne veš kaj se dogaja naprej, se naredi reševalni pas. V praksi kar redko, dokler ne potuje čez kolono… ...prikaži več vsaj eno vozilo z posebnimi lučkami. Lahko bo ga uporabilo zgolj reševalno vozilo na poti v bolnico ali pa kak posameznik, ki pelje ženo v porodnišnico, lahko pa pripomore k rešitvi življenja zaradi hitrejšega ukrepanja.
Pri ožjih profilih se da narediti pas za osebna vozila, ampak direkcija za varnost v prometu nekako potiska princip izmenične postavitve. Meni se to zdi precej težko ustvariti. Po moje bi bilo lažje iti v smeri vsi na desni pas.… ...prikaži več To sem v praksi že videl, da se je naredilo čisto spontano. Ampak potem imaš vedno nekoga, ki pa ne je* sistema in ga s prehitevanjem zruši.
Jast sem se vedno nastavljala malo čez črto. Zanimivo je videt reakcijo bmw opic ko hočejo prehitevati po desni.
Seveda, ko ni šerifa so vsi šerifovi pomočniki ;-)
Zal ponavadi vidimo samo arogantne voznike BMW vozil na odstavnih pasovih kako prehitevajo kolone, saj so to posebni ljudje, ki so v življenju neočakani in mislijo da se jim bo cel svet prilagajal. Samo nasvet: vsi moramo kdaj malo potrpeti,… ...prikaži veči, saj nismo samo mi na svetu, s tem ko malo potrpiš v koloni pomeni da si sam kulturen in odgovoren do drugih voznikov. Je pa absolutno največja neumnost reševalni pas na sredini, saj se nihče ne zmeni zanj. Reševalni pas je odstavni pas, ta mora biti prazen
Oviraš ga tako da se nalimaš avtomobilu pred tabo na rit in pizde ne spustiš v kolono. Obenem pa takoj obvestiš DARS, da vozilo stoji na odstavnem pasu. Po možnosti jim poveš še registrsko tega arogantneža. Bi se hitro naredil… ...prikaži več red. Če bi se na vsak način hotel vriniti in mi ne bi bilo škoda avtomobila (recimo, da bi imel eno kripo). Bi ga pa še malo ruknil. Krivda je nesporna, ker opica nima kaj iskati na odstavnem, rine se čez neprekinjeno črto... Potem bi imel šele sranje.
Ne vem zakaj bi se sekiral? S takšnim početjem se na koncu lahko sam zaletiš v rit onemu pred tabo 😂
Pa ne v koloni, ko se premikaš po polžje 🙄
Ravno tam, ker ti koncentracija pada in si ves nervozen. Poleg tega vse svoje napore usmerjaš v to, da se oni z desne ne bi vštulil pred tebe.
No, jaz se v taki situaciji nisem zaletel. Očitno si se ti že, sicer mi tega ne bi navajal kot primer.
Ne jaz se nisem, ker me ne briga dosti, če se kdo pred mene vštuli. Večino se samo smejim takšnim, ker se očitno revežem tako zelo mudi ampak jim čisto nič ne pomaga, če so se vštulili pred mene ker… ...prikaži več bodo itak še nekaj časa stali v koloni.
No vidiš, jaz se tudi nisem. Torej tvoja teorija o "zaletavanju v rit" nima potrditve v realnosti.
Saj nisva samo midva na tem svetu, ki se voziva z avtom. Daj malo v YT vpiši iskalni niz "car accident instant karma". Boš videl da se tudi tiste, ki se delajo kao da so pravičniki, na koncu dostikrat znajdejo… ...prikaži večo v prometni nesreči in to vse samo zaradi njihovega temperamenta, ki v takšnih situacijah na cesti nima kaj iskati.
Na netu boš našel, kar bos hotel.
Nobeden se ne bi vozil po odstavnem pasu,če bi avtoceste delovale normalno,tako pa tako je,narod zgublja živce,policaji čakajo na kazni,pa še ljudje se med sabo kregajo,kdo bo koga bolj oviral,zblojena država na kubik
To lahko tudi obrneš... če bi se vsi vozili normalno, bi avtocesta delovala normalno.
In kako me lahko prehiti, če delamo reševalni pas in sem globoko na odstavnem pasu, prav tako kamioni
Za vse ki jih bega je tu razlozeno: https://www.policija.si/svetujemo-ozavescamo/prometna-varnost-category-blog/pravilno-razvrscanje-ob-zastoju-na-avtocesti-resuje-zivljenja
Trikrat posnete istega prekrška (različni dnevi) odvzem vozniškega pa delat vse na novo (pod strožjimi pogoji)🤔
Pri d pasu ne gre za prehitevanje ker se v slo prehiteva po levi, temveč za vožnjo mimo.
Zal ponavadi vidimo samo arogantne voznike BMW vozil na odstavnih pasovih kako prehitevajo kolone, saj so to posebni ljudje, ki so v življenju neočakani in mislijo da se jim bo cel svet prilagajal. Samo nasvet: vsi moramo kdaj malo potrpeti,… ...prikaži več saj nismo samo mi na svetu, s tem ko malo potrpiš v koloni pomeni da si sam kulturen in odgovoren do drugih voznikov. Je pa absolutno največja neumnost reševalni pas na sredini, saj se nihče ne zmeni zanj. Reševalni pas je odstavni pas, ta mora biti prazen .
Da ne govorimo o motoristih, po levi in desni prehitavajo .
Vrtnica, da si neboš kaj naredil ali naredila...... se ti obleči v opremo in stoj v kolini na soncu ......
predvsem ne moreš ob vsakem zastoju, ki jih je na naših AC polno, vedeti, za kaj gre in ali je potrebno delat reševalni pas. A se bomo kar vsakič, ko se bomo ustavili, umikali skrajno levo in skrajno desno?
"Na odstavnem pasu ali odstavni niši po ZPrCP lahko vozijo in ustavijo vozila: 1. nujne medicinske pomoči, gasilska vozila in vozila zaščite in reševanja pri izvajanju intervencijskih nalog,.." Evo, celo v zakonu imamo, komu in za kaj je namenjen odstavni… ...prikaži veči pas. Zdaj pa naj mi en razloži, za koga je v primeru zastoja treba sredi ceste delat "reševalni pas". Kaj sploh je reševalni pas??? Kje je opredeljen? Zakonodaja o njem govori samo posredno, izrecno ga ne omenja. Zame je reševalni pas neki....
.. kar imaš na sebi, če fukneš v vodo. Al pa če te s helikopterjem rešujejo v hribih.
Ker si tako načitan ti po moje ne bo problem najti odgovore na ta vprašanja. Je bilo že večkrat odgovorjeno. Kaj pa če se odstavni pas iz takšnega ali drugačnega razloga kar naenkrat konča? Kaj pa potem, brihtna buča?
Brihtna buča, kam se bojo pa potem umaknili avtomobili? A bojo na dveh pasovih delali reševalni pas? Pejt ga delat na kos AC med Grosupljim in Višnjo Goro. Tam, kjer gre vsako smerno vozišče po svoji strani hriba.
Vozila na desnem pasu se umikajo skrajno desno,vozila na levem pasu pa skrajno levo in naredi se resevalni pas tudi kjer ni odstavnega pasu
Igx, vozni pas in prehitevalni skupaj sta zadosti široka za 3 šleperje. Vozni pas je širok 3,75m. Odstavni pas je širko 2,5m. Potem je tu še robni pas ki je širok 0,5m. Torej zgodi se nesreča, ustvarita se dve koloni… ...prikaži več vsaka po sredini voznega in prehitevalnega pasu. Rešilec tera po odstavnem pasu in naleti na uvoz na AC kjer stoji kolona vozil za vklop na vozni pas. Kaj zdaj?
Bi zdaj moral iti gledat, koliko je širina posameznega pasu. Kot v enem drugem odgovoru pišem: ne vem, če se da tam spraviti tri vozila vštric. Že pri osebnih je problem, kaj šele, če je kakšno od teh tovorno. Pa… ...prikaži več recimo rešilec tudi ni prav ozek.
Kar pojdi gledat, sicer ne vem zakaj, ker sem ti že jaz napisal ampak prav, pojdi. Skratka iščeš neke "rešilne bilke" zakaj naj bi bilo ustvarjanje reševalnega pasu brezveze. V čem je smisel? A tebe ko stojiš v koloni ta… ...prikaži več reševalni pas kaj moti? Oziroma kakšen problem zares imaš z njim?
Komentar sem pisal predno sem videl tvojega.