Najbolj interesantno mi je to, da naši "strokovnjaki" izzumljajo in pišejo pravila za stvari, o katerih nimajo pojma. Ne znamo izdelati niti enega svojega avtimobila, bi pa pametovali...
Ni problem v obliki volana, pač pa v dejstvu, da kompletna ureditev krmiljenja avtomobila zahteva preusmerjanje pozornosti voznika na ekran. Zakon prepoveduje gledanje na mobitel, medtem, ko avto zahteva polno pozornost na ekran !
Take volane ima formula ena že davno, saj vozniku, ko zasuče volan v skrajno levo ali desno stran ni treba poprijemati volana, ker se kolesa zasučejo ravno za toliko stopinj, kot se zasuče volan - direktni prenos. Pri osebnih avtomobilih… ...prikaži več pa je prenos reduciran (cca 2 obrata volana do skrajno leve ali desne pozicije koles), zato je volan treba poprijemati. Zato je tudi okrogel. Pri vsaki drugi obliki volana poprijemanje ni mogoče ali je oteženo, kar bi vplivalo na varnost.
Najbolj interesantno mi je to, da naši "strokovnjaki" izzumljajo in pišejo pravila za stvari, o katerih nimajo pojma. Ne znamo izdelati niti enega svojega avtimobila, bi pa pametovali...
Ni problem v obliki volana, pač pa v dejstvu, da kompletna ureditev krmiljenja avtomobila zahteva preusmerjanje pozornosti voznika na ekran. Zakon prepoveduje gledanje na mobitel, medtem, ko avto zahteva polno pozornost na ekran !
Take volane ima formula ena že davno, saj vozniku, ko zasuče volan v skrajno levo ali desno stran ni treba poprijemati volana, ker se kolesa zasučejo ravno za toliko stopinj, kot se zasuče volan - direktni prenos. Pri osebnih avtomobilih… ...prikaži več pa je prenos reduciran (cca 2 obrata volana do skrajno leve ali desne pozicije koles), zato je volan treba poprijemati. Zato je tudi okrogel. Pri vsaki drugi obliki volana poprijemanje ni mogoče ali je oteženo, kar bi vplivalo na varnost.