Klobasač spet grozi Slovencem. Ali ni nikjer nikogar, ki bi mu povedal, da v Sloveniji nismo vsi avtoprevozniki. Za neumnosti, ki jih kvasi bi ga morali že zdavnaj postaviti na stranski tir.
Floskule... Prevoznik ne vozi za sebe, temveč ker je nekdo prevoz kupil. Torej kupec prevoza ima možnost, da da tovor na železnico in pozabi na tovornjakarja. Svobodna odločitev in svobodni trg. Do tega pa ne pride, ker je naša železnica… ...prikaži več tak korak nazaj, kot da bi spet vozili s fijakerji. Turisti, ki se peljejo skozi karavanški predor ne dajo Sloveniji nič, ker gredo samo skozi. Več dajo naši prevozniki. Torej bi se Slovenija morala potegovati za njih.
na splošno bi bilo bolje (ne le zaradi zaprtega) tunela), če bi svoje težke kamjone nalagali na vlake. s tem bi ostalim šoferjem olajšali pot, ohranili bi ceste in pomagali našim železnicam.
Avstrijci delajo tisto, česar si naša skorumpirana politika iz strani avtoprevozniške mafije ne upa. Tudi mi smo v času turistične sezone omejevali promet težkih tovornjakov ob vikendih in praznikih, pa ne Avstrijci in Italijani niso penili. Pri nas ,,klobasači,, z… ...prikaži več izsiljevanjem dosežejo vse, v vrhu prometnega minisgtrstva, DARSA in družbe za ceste RS pa sedijo od ,,klobasarjev,, postavljeni ljudje, ki delujejo po naročilu ,,botrov,, ne pa v interesu zakona ali varovanja narave. Za to je dokaz ob nedavnem zaprtju karavnškega predora, ko je cestna ..mafija.. pereusmerila tovorni promet skozi turistično destinacijo občine >Kranjskla Gora in varovano alpsko zgornjesavsko dolino. Kaj takega se dogaja, ko umre pravna država in nje pedistal po vzoru ,,camore,, zasedejo ,,klobasači,,!! Očitno politika ne zmore napraviti red, napočil je časm da z bando obračuna narod.
Klobasač spet grozi Slovencem. Ali ni nikjer nikogar, ki bi mu povedal, da v Sloveniji nismo vsi avtoprevozniki. Za neumnosti, ki jih kvasi bi ga morali že zdavnaj postaviti na stranski tir.
Floskule... Prevoznik ne vozi za sebe, temveč ker je nekdo prevoz kupil. Torej kupec prevoza ima možnost, da da tovor na železnico in pozabi na tovornjakarja. Svobodna odločitev in svobodni trg. Do tega pa ne pride, ker je naša železnica… ...prikaži več tak korak nazaj, kot da bi spet vozili s fijakerji. Turisti, ki se peljejo skozi karavanški predor ne dajo Sloveniji nič, ker gredo samo skozi. Več dajo naši prevozniki. Torej bi se Slovenija morala potegovati za njih.
na splošno bi bilo bolje (ne le zaradi zaprtega) tunela), če bi svoje težke kamjone nalagali na vlake. s tem bi ostalim šoferjem olajšali pot, ohranili bi ceste in pomagali našim železnicam.
Avstrijci delajo tisto, česar si naša skorumpirana politika iz strani avtoprevozniške mafije ne upa. Tudi mi smo v času turistične sezone omejevali promet težkih tovornjakov ob vikendih in praznikih, pa ne Avstrijci in Italijani niso penili. Pri nas ,,klobasači,, z… ...prikaži več izsiljevanjem dosežejo vse, v vrhu prometnega minisgtrstva, DARSA in družbe za ceste RS pa sedijo od ,,klobasarjev,, postavljeni ljudje, ki delujejo po naročilu ,,botrov,, ne pa v interesu zakona ali varovanja narave. Za to je dokaz ob nedavnem zaprtju karavnškega predora, ko je cestna ..mafija.. pereusmerila tovorni promet skozi turistično destinacijo občine >Kranjskla Gora in varovano alpsko zgornjesavsko dolino. Kaj takega se dogaja, ko umre pravna država in nje pedistal po vzoru ,,camore,, zasedejo ,,klobasači,,!! Očitno politika ne zmore napraviti red, napočil je časm da z bando obračuna narod.