Ob tem je izrazil prepričanje, da prepoved ni usmerjena v zagotavljanje večje varnosti, saj so slovenski in avstrijski strokovnjaki ugotovili, da je vožnja tovornjakov v konvoju veliko bolj nevarna kot običajna posamična vožnja tovornjakov.
Tako naj bi bila namera Avstrijcev po mnenju Klobase predvsem škoditi slovenskemu prevozništvu in celotnemu gospodarstvu. Avtoprevoznik namreč zaradi omenjene prepovedi vožnje časovno izgubi cel dan in v Nemčijo namesto v ponedeljek prispe v torek.
Če bo Slovenija izvedla prepoved, potem bosta tudi Dars in ministrstvo kršila mednarodne predpise, prav tako kot to dela Avstrija, je prepričan Klobasa.
"Ne vem še, kaj bomo avtoprevozniki v tem primeru naredili, ampak nekaj zagotovo bomo," je opozoril Klobasa in dodal, da tokrat ne bodo napovedovali nobenih protestnih voženj in zapor predora, lahko pa se nepričakovano v predoru pokvari tovornjak ali pa mu zmanjka bencina.
Černač upa na dogovor
Minister za infrastrukturo in prostor Zvonko Černač, ki je v letošnjem letu želel preprečiti avstrijski ukrep občasnih zapor predora Karavanke, se z Avstrijo za zdaj ni mogel dogovoriti o skupni rešitvi.
Zato je o tem že obvestil evropskega komisarja za promet Siima Kallasa in želi, da se do naslednjega leta ta razmerja uredijo drugače.
Avstrijci delajo tisto, česar si naša skorumpirana politika iz strani avtoprevozniške mafije ne upa. Tudi mi smo v času turistične sezone omejevali promet težkih tovornjakov ob vikendih in praznikih, pa ne Avstrijci in Italijani niso penili. Pri nas ,,klobasači,, z… ...prikaži več izsiljevanjem dosežejo vse, v vrhu prometnega minisgtrstva, DARSA in družbe za ceste RS pa sedijo od ,,klobasarjev,, postavljeni ljudje, ki delujejo po naročilu ,,botrov,, ne pa v interesu zakona ali varovanja narave. Za to je dokaz ob nedavnem zaprtju karavnškega predora, ko je cestna ..mafija.. pereusmerila tovorni promet skozi turistično destinacijo občine >Kranjskla Gora in varovano alpsko zgornjesavsko dolino. Kaj takega se dogaja, ko umre pravna država in nje pedistal po vzoru ,,camore,, zasedejo ,,klobasači,,!! Očitno politika ne zmore napraviti red, napočil je časm da z bando obračuna narod.
Floskule... Prevoznik ne vozi za sebe, temveč ker je nekdo prevoz kupil. Torej kupec prevoza ima možnost, da da tovor na železnico in pozabi na tovornjakarja. Svobodna odločitev in svobodni trg. Do tega pa ne pride, ker je naša železnica… ...prikaži več tak korak nazaj, kot da bi spet vozili s fijakerji. Turisti, ki se peljejo skozi karavanški predor ne dajo Sloveniji nič, ker gredo samo skozi. Več dajo naši prevozniki. Torej bi se Slovenija morala potegovati za njih.
na splošno bi bilo bolje (ne le zaradi zaprtega) tunela), če bi svoje težke kamjone nalagali na vlake. s tem bi ostalim šoferjem olajšali pot, ohranili bi ceste in pomagali našim železnicam.