Logika vedno deluje pravilno. Velika kubatura, majhna poraba, ogromno navora. Ma kje pa, evropejci imamo downsizing in 3 cilindre 3 miljone turbin ki izvlečejo 150 konjev iz 900 kubičnega motorja in porabijo da ne govorimo
Vsekakor je to avto za nekoga, ki avtomobila ne menja predno se števec ne zavrti vsaj preko 200 tisoč kilometrov... Tudi tisti liter, mogoče dva za nekoga, ki ljubi živahno vožnjo, višja poraba v primerjavi z najnovejšimi trivaljnimi turbinci, potem… ...prikaži več pokaže svojo prednost skozi cenejše vzdrževanje na daljši rok, še posebno, če upoštevamo potencialne okvare enih in drugih...
Logika vedno deluje pravilno. Velika kubatura, majhna poraba, ogromno navora. Ma kje pa, evropejci imamo downsizing in 3 cilindre 3 miljone turbin ki izvlečejo 150 konjev iz 900 kubičnega motorja in porabijo da ne govorimo
Tudi z manjšo kubaturo se da marsikaj izboljšati. Sploh če ga naredijo pri Hondi ;-)
@karjola Res je. Tako kot je šel moj Golf 3 1.8 z le 90KM, ne gre drugi avto 1.4 z 110 KM. Je pa cestna taksa nižja.
Vsekakor je to avto za nekoga, ki avtomobila ne menja predno se števec ne zavrti vsaj preko 200 tisoč kilometrov... Tudi tisti liter, mogoče dva za nekoga, ki ljubi živahno vožnjo, višja poraba v primerjavi z najnovejšimi trivaljnimi turbinci, potem… ...prikaži več pokaže svojo prednost skozi cenejše vzdrževanje na daljši rok, še posebno, če upoštevamo potencialne okvare enih in drugih...