Mazda nas vedno znova preseneča, saj na videz velikokrat pluje proti toku. Takšen je tudi novi bencinski štirivaljnik, ki so ga vgradili v mazdo 3.
Ko smo se lani pogovarjali z Mazdinim evropskim tehničnim direktorjem, nam je zagotovil, da bo mazda 3 kot športna limuzina vedno ostala v njihovi ponudbi. Pri Mazdi za zdaj držijo besedo, in ne le to. Mazdo 3 so namreč precej nadgradili.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Vsekakor je to avto za nekoga, ki avtomobila ne menja predno se števec ne zavrti vsaj preko 200 tisoč kilometrov... Tudi tisti liter, mogoče dva za nekoga, ki ljubi živahno vožnjo, višja poraba v primerjavi z najnovejšimi trivaljnimi turbinci, potem… ...prikaži več pokaže svojo prednost skozi cenejše vzdrževanje na daljši rok, še posebno, če upoštevamo potencialne okvare enih in drugih...
Logika vedno deluje pravilno. Velika kubatura, majhna poraba, ogromno navora. Ma kje pa, evropejci imamo downsizing in 3 cilindre 3 miljone turbin ki izvlečejo 150 konjev iz 900 kubičnega motorja in porabijo da ne govorimo