Alora, sem najdla račun za seat cordobo iz leta 2000. imela je opremo signum (1,9 tdi s klimo) cena je bila 2,200.000 tolarjev kar je v današnjih evrih cca 9,200 eur. koliko je cordoba danes? samo informativno pa ne mi… ...prikaži več govorit da ni inflacije. koliko je bila plača takrat? delala sem na iskri avtoelektriki kot preddelavec in sem imela 110,000 tolarjev plače in za jurja si dobil 4 pice in pivo. tako da boste lažje primerjali v kak drek smo zabredli.
kar ste hoteli , to imate( žal tud jest ). hoteli ste marke ( eure ), bemflne in mečke, zdej boste pa imel krokse. ni vse zlato kar se sveti in tud ni vsak ki te vleč iz dreka prjatu.… ...prikaži več sam slovenc se nikol nič pametnega ne nauči.
Kuoiti avto iz tujine (Nemčija) je varno, če imate preverjeno celotno zgodovino servisov.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18527585&display=BMW%20serija%202%20Active%20Tourer:
Pa saj to velja že celo večnost. Avto se najbolj splača uvoziti iz Nemčije, ker je tam izbira precej večja kot v Sloveniji, pa še bolj opremljeni so avti. No razen kakšne kindar jajčke tipa Clio..., ki jih je že… ...prikaži več v Sloveniji veliko, pa še cena ni kaj prida različna.
Sam uvoz je pa tako čisto enostaven. Edina stvar, ki se zakomplicira je izračun davka, ker lahko čakaš celo večnost, za stvar, ki si jo sam izračunaš v minuti. Toda tako vsi vemo kako dela javni sektor.
Saj avto se kupuje star tam od 1-3 leta. Pri teh letih, se pa v večini delajo vsi servisi na uradnih servisih. Tako da lahko vidiš kilometre. Prav tako, je v Nemčiji tudi ogromno poslovnih najemov. Tam pa imajo že… ...prikaži več tako plačane servise, tako da se jim niti ne splača voziti drugam.
Alora, sem najdla račun za seat cordobo iz leta 2000. imela je opremo signum (1,9 tdi s klimo) cena je bila 2,200.000 tolarjev kar je v današnjih evrih cca 9,200 eur. koliko je cordoba danes? samo informativno pa ne mi… ...prikaži več govorit da ni inflacije. koliko je bila plača takrat? delala sem na iskri avtoelektriki kot preddelavec in sem imela 110,000 tolarjev plače in za jurja si dobil 4 pice in pivo. tako da boste lažje primerjali v kak drek smo zabredli.
kar ste hoteli , to imate( žal tud jest ). hoteli ste marke ( eure ), bemflne in mečke, zdej boste pa imel krokse. ni vse zlato kar se sveti in tud ni vsak ki te vleč iz dreka prjatu.… ...prikaži več sam slovenc se nikol nič pametnega ne nauči.
Bo treba,pri nas te nategnejo hitreje,kot rečeš keks
Hočeš vedno več, ker si pohlepen potem pa jokeš, da se ti godi krivica in plačuješ take članke, ki strašijo ljudi🤔
Kuoiti avto iz tujine (Nemčija) je varno, če imate preverjeno celotno zgodovino servisov. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18527585&display=BMW%20serija%202%20Active%20Tourer:
Zakaj prodajalci ne objavijo VIN številk pred nakupom ? Tako se že pred ogledom odločiš ali je to pravi izbor .
Bravo, tako je
Pa saj to velja že celo večnost. Avto se najbolj splača uvoziti iz Nemčije, ker je tam izbira precej večja kot v Sloveniji, pa še bolj opremljeni so avti. No razen kakšne kindar jajčke tipa Clio..., ki jih je že… ...prikaži več v Sloveniji veliko, pa še cena ni kaj prida različna.
Sam uvoz je pa tako čisto enostaven. Edina stvar, ki se zakomplicira je izračun davka, ker lahko čakaš celo večnost, za stvar, ki si jo sam izračunaš v minuti. Toda tako vsi vemo kako dela javni sektor.
Najboljši je uvoz iz držav beneluxa, kjer imajo vse avtomobile dokumentirane glede kilometrine .
Saj avto se kupuje star tam od 1-3 leta. Pri teh letih, se pa v večini delajo vsi servisi na uradnih servisih. Tako da lahko vidiš kilometre. Prav tako, je v Nemčiji tudi ogromno poslovnih najemov. Tam pa imajo že… ...prikaži več tako plačane servise, tako da se jim niti ne splača voziti drugam.
tudi kazni za prirejanje kilometrov so v nemčji zelo zelo zanimive...
Bo pa pri nas kmalu dovolj rabljenih,samo je treba mal počakat,da se očistijo mulja