slovenski asfalt in slovenskih baz je dokazano slabse kvalitete od hrvaskih baz. kaj sele od koga drugega. klance bi itak moral betonirat zaradi 40toncev
Ali ima DARS jajca in objavi projektni plan del? Da vidomo koliko del bo izvedenih na dan, koliko vzporednih aktivnosti, koliko je dejansko kritičnih aktivnosti??? Najbolj pa bi bil zanimivo videti kdo bo končni izvajalec v verigi podizvajalcev.... Ali ima… ...prikaži več v strojnem parku 2 ali 4 minibagre in 1 kamion in 2 kombija.... Da bomo vedeli zakaj bo dejansko toliko časa trajalo delo....
Grem stavit , da se jim ne bo uspelo prenoviti , v skladu s časovnim načrtom. Vse racunajte na x2. Kot vedno . In kup aneksov zaradi " nepredvidenih del".
ne razumem, čemu štajerska avtocesta sploh obstaja, ker mi od drugod itak tam nimamo kaj iskat, tisti s tam pa nič tukaj ... poleg tega pa obstaja čisto soliden obvoz preko gradca do celovca, pa naj se tam vozijo
Sem se imel čast že včeraj čez oba tunela preizkusit zaporo na le en pas in z omejitvijo 60. Nikjer nobenega delavca, nobenega vozila, za nič od nič. Iz mariborske strani proti tunelu je vsaj 80 in nato čez tunel… ...prikaži več 100. A v smeri MB pa smo smeli "divjati" z 60.
Ministrica pa pravi: Zastojev ne bo!
Res jih zame ne bo ce bom ostal doma. Ce se bom zelel peljati v tej smeri pa kot je ze en nad mano napisal: Čez Celovec! Dodajam pa še alternativo čez ZG.
dela se vse z razlogom > pocas < d se potem se fain zasluz d 🇸🇮 drzavljani na konc minimaln 2 \ 3 x preplacajo ... pa obvezn se dela z naj_naj_najslabsimi materjali & ne tko k pr ns u… ...prikaži več ns u 🇦🇹 strabag a`ne'de 🤦♂️
A nebi raje razmislili in zgradili zraven še eno dvopasovno cev in viadukte, kar bi pripomoglo k boljši pretočnosti prometa inšele potem začeli s prenovo obstoječij objektov. HALO PA SAJ SMO VENDAR V 21 STOLETJU, NE PA V 19 em,… ...prikaži več ČASU VPREG in KOČIJ.
juric...bralci te niso razumeli in ti stiskajo minuse. Dejstvo je, da bo tranzitni promet naraščal, ker pa bodo predori (Golo rebro, Trojane..) ozka grla, bodo naši politiki skupaj z DARS-om čez nekaj let omejili vožnjo po avtocestah za domače ljudi,… ...prikaži več ki smo te avtoceste zgradili. Nas bodo naganjali na kolesa in avtobuse (vlak pač ne bo šel v vsako vas), tujcem pa se bomo klanjali, kot vedno...hlapci.
V Avstriji ali Nemčiji se dela ob obnovi AC kjerkoli odvijajo 24 ur na dan in to ne samo v predorih, temveč na celotnem delovišču odseka. Pri nas ob vikendih in praznikih nikjer nikogar, kaj šele, da bi delali ponoči!
Osnova vsake obnove: kakovosten gradbeni material
slovenski asfalt in slovenskih baz je dokazano slabse kvalitete od hrvaskih baz. kaj sele od koga drugega. klance bi itak moral betonirat zaradi 40toncev
Tu je več govora, kot o asfaltu, o tunelih in premostitvenih objektih. Asfalt je še najmanjši problem. Sploh pa ne vem kje so dokazi za tvoje trditve.
vprasi operativce.
Tudi če bi betonirali, bi morala biti zgornja plast asfalt zaradi pluženja. Ne verjamem pa d aje naš asfalt slabši od hrvaškega, prej nasprotno.
Ali ima DARS jajca in objavi projektni plan del? Da vidomo koliko del bo izvedenih na dan, koliko vzporednih aktivnosti, koliko je dejansko kritičnih aktivnosti??? Najbolj pa bi bil zanimivo videti kdo bo končni izvajalec v verigi podizvajalcev.... Ali ima… ...prikaži več v strojnem parku 2 ali 4 minibagre in 1 kamion in 2 kombija.... Da bomo vedeli zakaj bo dejansko toliko časa trajalo delo....
Vsepovsod so odprta delovišča,en bager en delavec,ki se naslanja na lopato,delajo kot otroci v vrtcu
Grem stavit , da se jim ne bo uspelo prenoviti , v skladu s časovnim načrtom. Vse racunajte na x2. Kot vedno . In kup aneksov zaradi " nepredvidenih del".
DARS očitno ne zna pogledati na zemljevid, kje poteka magistralna cesta, da omenja Zreče. Lahko pa bi to naredil pisec članka.
Lahko pa bi vedel, da so Stranice del Zreč in zato magistralna cesta poteka mimo Zreč.
Kaj pa cena VINJET ? OSTANE ENAKA ?
Ne, povišale se bodo!
Zaradi podražitve gradbenega materijala in plač v JU bodo dražje za 30%.Sanacija pa bo trajala prav čez vso turistično sezono,ja treba nas je je***
itak.
ne razumem, čemu štajerska avtocesta sploh obstaja, ker mi od drugod itak tam nimamo kaj iskat, tisti s tam pa nič tukaj ... poleg tega pa obstaja čisto soliden obvoz preko gradca do celovca, pa naj se tam vozijo
Lopovi, 3 leta, kar drugi naredijo v polovičnem času.
Sem se imel čast že včeraj čez oba tunela preizkusit zaporo na le en pas in z omejitvijo 60. Nikjer nobenega delavca, nobenega vozila, za nič od nič. Iz mariborske strani proti tunelu je vsaj 80 in nato čez tunel… ...prikaži več 100. A v smeri MB pa smo smeli "divjati" z 60. Ministrica pa pravi: Zastojev ne bo! Res jih zame ne bo ce bom ostal doma. Ce se bom zelel peljati v tej smeri pa kot je ze en nad mano napisal: Čez Celovec! Dodajam pa še alternativo čez ZG.
Vse se to dela načrtno ,da se zmanjša hitrost,in da imajo naši mujoti redne plače
dela se vse z razlogom > pocas < d se potem se fain zasluz d 🇸🇮 drzavljani na konc minimaln 2 \ 3 x preplacajo ... pa obvezn se dela z naj_naj_najslabsimi materjali & ne tko k pr ns u… ...prikaži več ns u 🇦🇹 strabag a`ne'de 🤦♂️
A nebi raje razmislili in zgradili zraven še eno dvopasovno cev in viadukte, kar bi pripomoglo k boljši pretočnosti prometa inšele potem začeli s prenovo obstoječij objektov. HALO PA SAJ SMO VENDAR V 21 STOLETJU, NE PA V 19 em,… ...prikaži več ČASU VPREG in KOČIJ.
juric...bralci te niso razumeli in ti stiskajo minuse. Dejstvo je, da bo tranzitni promet naraščal, ker pa bodo predori (Golo rebro, Trojane..) ozka grla, bodo naši politiki skupaj z DARS-om čez nekaj let omejili vožnjo po avtocestah za domače ljudi,… ...prikaži več ki smo te avtoceste zgradili. Nas bodo naganjali na kolesa in avtobuse (vlak pač ne bo šel v vsako vas), tujcem pa se bomo klanjali, kot vedno...hlapci.
V Avstriji ali Nemčiji se dela ob obnovi AC kjerkoli odvijajo 24 ur na dan in to ne samo v predorih, temveč na celotnem delovišču odseka. Pri nas ob vikendih in praznikih nikjer nikogar, kaj šele, da bi delali ponoči!
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲