Končno nekdo, ki se je uprl velikanu, ki živi na račun rabatov, krize in nizkih plac delavcev izven nemcije. velikan, ki je cez noc menjal dobavitelje in tako uniceval na stotine delovnih mest. Naj bo nemski sindikalist lepo tiho. V… ...prikaži več in J Evropa dela dodano vrednost tem avtomobilom z nizkimi stroski, da oni pol pojedo profit in imajo good life. Pol pa nasi ljudje se kupujejo njihove avtomobile, da jih se drugic oropajo. Prvic pri placi, drugic pri precenjenem avtomobilu.
Prav je, da je nekdo velikemu VW pokazal, da dobavitelji niso edina točka, kjer se da ustvarjati profit. Slišal sem, kako to pri Nemcih gre. Najprej mesece pogajanj za pogodbo, nižanje cene, klavzule, kako se cena niža skozi leta proizvodnje… ...prikaži več (dobavitelj mora sproti optimirati proizvodnjo, da bo del vsako leto cenejši za kakih 10 %), potem pride svečani podpis pogodbe in pridejo z zadnjim predlogom. Dajte še "Quick saving" 15 % pa res podpišemo...
Točno tako. Žal je to lahko naredil le nekdo, ki je dovolj brezobziren za delavce, ki jih zaposlujejo njegova podjetja in njihovo prihodnost. Dobavitelji avtomobilske industrije bi se morali kartelno povezati. Vendar to seveda ni realno.
Končno nekdo, ki se je uprl velikanu, ki živi na račun rabatov, krize in nizkih plac delavcev izven nemcije. velikan, ki je cez noc menjal dobavitelje in tako uniceval na stotine delovnih mest. Naj bo nemski sindikalist lepo tiho. V… ...prikaži več in J Evropa dela dodano vrednost tem avtomobilom z nizkimi stroski, da oni pol pojedo profit in imajo good life. Pol pa nasi ljudje se kupujejo njihove avtomobile, da jih se drugic oropajo. Prvic pri placi, drugic pri precenjenem avtomobilu.
Prav je, da je nekdo velikemu VW pokazal, da dobavitelji niso edina točka, kjer se da ustvarjati profit. Slišal sem, kako to pri Nemcih gre. Najprej mesece pogajanj za pogodbo, nižanje cene, klavzule, kako se cena niža skozi leta proizvodnje… ...prikaži več (dobavitelj mora sproti optimirati proizvodnjo, da bo del vsako leto cenejši za kakih 10 %), potem pride svečani podpis pogodbe in pridejo z zadnjim predlogom. Dajte še "Quick saving" 15 % pa res podpišemo...
Evropski Bill Gates :)
Točno tako. Žal je to lahko naredil le nekdo, ki je dovolj brezobziren za delavce, ki jih zaposlujejo njegova podjetja in njihovo prihodnost. Dobavitelji avtomobilske industrije bi se morali kartelno povezati. Vendar to seveda ni realno.