Mislim na podobno sklicevanje na raziskavo mnenj . Vinjeta je nepravična saj plačaš tudi zastoje in čakanje v kolonah . Plačilo po prevozenih kilometrih je edino posteno .
Že, ampak cena kilometra s takim cestninjenjem raste. Zastoje tudi plačaš na ABC in ostalem cestninjenju. Torej ta argument ne vzdrži. Sam sem tudi za elektronsko pavšalno cestninjenje, ker mi prinese plus, da ni tiste nalepke. Verjetno ga bom lahko… ...prikaži večhko od doma plačal. Mogoče boš lahko kupil krajši časovni interval, ker ga bo lažje uvesti, če je sistem dobro zasnovan. Tujci ga lahko nabavijo že pred odhodom na pot. Je tu pa tam kakšna prednost.
Že mogoče, če ni zastoj nastal po plačilu cestnine. Ampak si pa lahko plačal za celo pot več, kot sedaj za cel teden. Tu je še en pozitiven vidik pavšala: manj razvite regije so bolj oddaljene in z njim na… ...prikaži veča nek podpiraš manj razvite regije. Verjetno si iz LJ, da zagovarjaš povišanje cene za tiste, ki prevozimo več. Mogoče prevozimo več, ker smo iz periferije.
Udri po siromaku, ustvari pogoje za množično preseljevanje v mesta in glej populistično (beri fijakarsko). Mislim no.
Sj zdej, ko bo šlo na registrske...se komot obračunava tudi na vrednost vozila...in na dan..progresivno kolikokrat na dan vstop...pošteno, a še vseeno delno solidarnostno...količimo kilometrou in mesto izstopa se naj ne kontrolira! Je bolj pomembno, kaj se vozi po avtocesti… ...prikaži več v vrednosti...količina vstopov dnevno...tujcem vsem maksimalna posebna dnevna tarifa za tujca!
@TistoPravo Seveda se da. Ampak vsako kompliciranje podraži zadevo in ta strošek prileti na vse uporabnike. Če narediš na število vstopov je sistem podoben, če ne enak na km. Sanjajte dodatke za tujce! To se ne more in ne sme… ...prikaži več zgoditi, ker pravo tega ne sme dovoliti. Potem bomo tudi mi drugje plačevali ta isto zadevo. Razmišljaj na poklicne voznike!! Dodatek za tujce je na nek način čas vinjete, ki je daljši od 1 dan.
A Dars vpraša ljudi tudi ob višanju cestnin na naših luknjastih AC,ali samo takrat,ko se jim ne da potrošiti nekaj viška denarja za posodobitev srednjeveškega sistema pobiranja denarja.....
Lahko uvedejo elektronsko. Samo naj se obračunava na uporabo, na dan...po domače povedano. To, da bo legalizirana kontrola...zato mora državljan tudi nekaj dobiti...in še progresivno plačevanje, kdor uporablja avtocesta večkrat...naj plačuje tudi vsakič več! Zvočno in zračno onesnaževanje nikakor ne… ...prikaži več sme bit subvencionirano, oziroma solidarnostno obračunano!
Ja bilo pravično, po km oz. uporabi. Ampak to pomeni dražji in kompleksnejši nadzor. Saj moraš imeti na vski vhodni in izhodni točki nadzor. Moraš imeti kompleksnejši obračun. S pavšalom se zadeva poenostavi. Točk nadzora skoraj ne rabiš, ker se… ...prikaži več lahko nadzoruje tako kot se to dela sedaj in/oz. se nadzorne točke postavi v prometnem toku. Mogoče to omogoča potem vsaka kamera. Po uporabi/km mora DARS hraniti podatke o uporabi AC tvojega vozila, pri pavšalu je potrebno hraniti samo "prekrške".
Saj sem napisal, cena celodnevne uporabe avtoceste...tujcim se priračuna vnaprej avtoceste + lokalne + dodatek na tujca! Ni potrebe po kilometru, bi pa se morala dnevna cena nujno dvigovat eksponentno za tiste uporabnike...ki vstopajo večkrat dnevno, večkrt mesečno, in večkrat… ...prikaži več letno! Nikakor se tukaj ne sme vzpodbujati čimbolj množična uporaba solidarnostno...medtempa ss zvočno in tudi vsebinsko uničuje ozračje...
Torej pišeš, da tisti, ki se vozimo v službo po AC (avtocesti) bi morali plačevati več? Tisti ki živijo na periferiji potem morajo plačevati več, čeprav je periferija že tako finančno slabša (manjše plače, itd )? A je boljše, da… ...prikaži veča se vozimo po AC ali je boljše, da se vozi nekomu nekaj metrov od postelje. Namreč z višanjem cen bi se ponovno vozili po navadnih cestah. Pavšal je sicer nepravičen, če tako hočeš gledati po drugi strani je pa solidaren do tistih, ki vozimo več.
Bodo pač plačali delodajalci več za prevoz preprosto. Če se ne vozi zase, ampak za druge...torej za državo in davke ter kapitaliste in dobiček...se na na račun solidarnosti ne bo uničeval naravni prostor! Če se splača nekomu vozit 200km do… ...prikaži več delodajalca, in da to delodajalec primerno plača...hkrati pa to po solidarnostnih pravilih v kontra smer...,manj obremenjuješ okolje zvočno in vsebinsko, manj to stane...pol se naj tudi obremenjuje infrastrukturo po tej logiki.
Uporabo lokalnih cest, nenazadnje ulic ...se pa da kontrolirati na pricip korona občinskih karanten...to je pa tako in tako pomembno uvest, ker da se kdorkoli kadarkoli po bilokateri ulici fijaka...konec koncev sredi noči skozi center vasi, kraja ali mesta divja… ...prikaži več in uveljavlja svoja pravila ob nemogočem času in kljub boljši avtocestni izbiri obremenjuje lokalni prostor....se ga končno lahko povpraša, kaj dela na javni infrastrukturi ravna takrat...
Meni se zdi elektronsko cestninjenje predvsem poseg v zasebnost. sicer nimam kaj za skrivati, ampak vseeno se mi zdi neprijetna ideja, da bo Dars, ki ni policija lahko zbiral podatke, kje in kdaj vozim ter morda celo obdeloval te podatke… ...prikaži veče in jih prodajal naprej kot moje navade. kot to pocnejo google, fb itd.
In koga je DARS vprašal za uvedbo vinjet in ukinitev ABC cestninjenja ?
To je bilo že kakih 10 let nazaj in je zdaj irelevantno. Bistveno je, da čim prej uvedejo e-vinjeto.
@leon, ne razumem tvojega vprašanja. Koga bi pa moral vprašati? Z vinjetami so prešlina cenejši način plačevanja brez ustavljanja.
Mislim na podobno sklicevanje na raziskavo mnenj . Vinjeta je nepravična saj plačaš tudi zastoje in čakanje v kolonah . Plačilo po prevozenih kilometrih je edino posteno .
Že, ampak cena kilometra s takim cestninjenjem raste. Zastoje tudi plačaš na ABC in ostalem cestninjenju. Torej ta argument ne vzdrži. Sam sem tudi za elektronsko pavšalno cestninjenje, ker mi prinese plus, da ni tiste nalepke. Verjetno ga bom lahko… ...prikaži večhko od doma plačal. Mogoče boš lahko kupil krajši časovni interval, ker ga bo lažje uvesti, če je sistem dobro zasnovan. Tujci ga lahko nabavijo že pred odhodom na pot. Je tu pa tam kakšna prednost.
Ko sem imel ABC sem ob zastojih izstopil iz AC in plačal samo del poti . V tem je poanta .
Že mogoče, če ni zastoj nastal po plačilu cestnine. Ampak si pa lahko plačal za celo pot več, kot sedaj za cel teden. Tu je še en pozitiven vidik pavšala: manj razvite regije so bolj oddaljene in z njim na… ...prikaži veča nek podpiraš manj razvite regije. Verjetno si iz LJ, da zagovarjaš povišanje cene za tiste, ki prevozimo več. Mogoče prevozimo več, ker smo iz periferije. Udri po siromaku, ustvari pogoje za množično preseljevanje v mesta in glej populistično (beri fijakarsko). Mislim no.
Pavšal koristi SAMO rednim daljšim uporabnikom avtoceste..
Komur je cena tedenske vinjete predraga ne ve, kakšne so bile cene, ko so jih obračunavali po kilometrih.
Sj zdej, ko bo šlo na registrske...se komot obračunava tudi na vrednost vozila...in na dan..progresivno kolikokrat na dan vstop...pošteno, a še vseeno delno solidarnostno...količimo kilometrou in mesto izstopa se naj ne kontrolira! Je bolj pomembno, kaj se vozi po avtocesti… ...prikaži več v vrednosti...količina vstopov dnevno...tujcem vsem maksimalna posebna dnevna tarifa za tujca!
@TistoPravo Seveda se da. Ampak vsako kompliciranje podraži zadevo in ta strošek prileti na vse uporabnike. Če narediš na število vstopov je sistem podoben, če ne enak na km. Sanjajte dodatke za tujce! To se ne more in ne sme… ...prikaži več zgoditi, ker pravo tega ne sme dovoliti. Potem bomo tudi mi drugje plačevali ta isto zadevo. Razmišljaj na poklicne voznike!! Dodatek za tujce je na nek način čas vinjete, ki je daljši od 1 dan.
A Dars vpraša ljudi tudi ob višanju cestnin na naših luknjastih AC,ali samo takrat,ko se jim ne da potrošiti nekaj viška denarja za posodobitev srednjeveškega sistema pobiranja denarja.....
Lahko uvedejo elektronsko. Samo naj se obračunava na uporabo, na dan...po domače povedano. To, da bo legalizirana kontrola...zato mora državljan tudi nekaj dobiti...in še progresivno plačevanje, kdor uporablja avtocesta večkrat...naj plačuje tudi vsakič več! Zvočno in zračno onesnaževanje nikakor ne… ...prikaži več sme bit subvencionirano, oziroma solidarnostno obračunano!
Ja bilo pravično, po km oz. uporabi. Ampak to pomeni dražji in kompleksnejši nadzor. Saj moraš imeti na vski vhodni in izhodni točki nadzor. Moraš imeti kompleksnejši obračun. S pavšalom se zadeva poenostavi. Točk nadzora skoraj ne rabiš, ker se… ...prikaži več lahko nadzoruje tako kot se to dela sedaj in/oz. se nadzorne točke postavi v prometnem toku. Mogoče to omogoča potem vsaka kamera. Po uporabi/km mora DARS hraniti podatke o uporabi AC tvojega vozila, pri pavšalu je potrebno hraniti samo "prekrške".
Saj sem napisal, cena celodnevne uporabe avtoceste...tujcim se priračuna vnaprej avtoceste + lokalne + dodatek na tujca! Ni potrebe po kilometru, bi pa se morala dnevna cena nujno dvigovat eksponentno za tiste uporabnike...ki vstopajo večkrat dnevno, večkrt mesečno, in večkrat… ...prikaži več letno! Nikakor se tukaj ne sme vzpodbujati čimbolj množična uporaba solidarnostno...medtempa ss zvočno in tudi vsebinsko uničuje ozračje...
Vedno paše pavšal, rednim uporabnikom avtoceste..
Torej pišeš, da tisti, ki se vozimo v službo po AC (avtocesti) bi morali plačevati več? Tisti ki živijo na periferiji potem morajo plačevati več, čeprav je periferija že tako finančno slabša (manjše plače, itd )? A je boljše, da… ...prikaži veča se vozimo po AC ali je boljše, da se vozi nekomu nekaj metrov od postelje. Namreč z višanjem cen bi se ponovno vozili po navadnih cestah. Pavšal je sicer nepravičen, če tako hočeš gledati po drugi strani je pa solidaren do tistih, ki vozimo več.
Bodo pač plačali delodajalci več za prevoz preprosto. Če se ne vozi zase, ampak za druge...torej za državo in davke ter kapitaliste in dobiček...se na na račun solidarnosti ne bo uničeval naravni prostor! Če se splača nekomu vozit 200km do… ...prikaži več delodajalca, in da to delodajalec primerno plača...hkrati pa to po solidarnostnih pravilih v kontra smer...,manj obremenjuješ okolje zvočno in vsebinsko, manj to stane...pol se naj tudi obremenjuje infrastrukturo po tej logiki.
Uporabo lokalnih cest, nenazadnje ulic ...se pa da kontrolirati na pricip korona občinskih karanten...to je pa tako in tako pomembno uvest, ker da se kdorkoli kadarkoli po bilokateri ulici fijaka...konec koncev sredi noči skozi center vasi, kraja ali mesta divja… ...prikaži več in uveljavlja svoja pravila ob nemogočem času in kljub boljši avtocestni izbiri obremenjuje lokalni prostor....se ga končno lahko povpraša, kaj dela na javni infrastrukturi ravna takrat...
Meni se zdi elektronsko cestninjenje predvsem poseg v zasebnost. sicer nimam kaj za skrivati, ampak vseeno se mi zdi neprijetna ideja, da bo Dars, ki ni policija lahko zbiral podatke, kje in kdaj vozim ter morda celo obdeloval te podatke… ...prikaži veče in jih prodajal naprej kot moje navade. kot to pocnejo google, fb itd.
Bebo- Pred tem zapisom, bi se moral potožiti mobi oparaterjem, bančnim karticam..
rilčkar, prosi gatesa, da ga končno izvleče iz tvojega zadka