Japajade. Pa sneg bo padal poleti pri 30 stopinjah. Par let nazaj VW afera zarai PREVELIKIH izpustov, zdaj pa kar naenkrat nula? Pa kdo je lahko tak idiot, da resnično verjame, da so te meritve verodostojne? Samo pogledaš za dizlom,… ...prikaži več bognedaj, da kaj vdihavaš pa že vidiš, da je to čista laž. Že vidim MB-gate afero.
Pogled na kemično sestavo dizla ali bencina pove, da so te meritve nemogoče. Pri 6 bloku so profesorji, dr. znanosti pisali iste stvari za proizvodno elektrike z najslabšim premogom lignitom. Da bo proizvodnja čista in konkurenčna. Ko je denar v… ...prikaži večv gri zračunajo, izmerijo, napišejo študije, članke kot želi naročnik. Zdravje ljudi in planeta ni pomemben.
Pa kdo zdaj koga jebe v glavo s temi dizli in trdimi delci itd.. kateri lobiji. Nabijem vse kvazi strokovnjake na kurac ker ne verjamem nobenemu več nič. same manipulacije.
Razložite to tistim ki so umrli za posledicami NOx ali pa milijonom obolelim za astmo itd. Kdo je forsiral diesle? Juga že ne. EU pa zelo. Kje so odgovorni? Obstaja čista tehnologija CNG oz. Metan. Poceni, čisto, v izobilju itd.… ...prikaži več Tehnologija obstaja že odkar so avti pa se je ne koristi. In potem naj verjamemo diesel denferjem in EU bleferjem oz. zaslužkarjem? Z CNG bi imeli popolnoma čist zrak tudi v mestih! Se pa s tem ne da služiti... Naftarji in farmacija padejo skozi...
diesel for ever. :-) Seveda pa so problem tako kot za bencin tako za dizel po 20 let stara vozila. Tukaj pa naj država stopi zraven ali pa naj firme zmanjšajo pohlep, da si bodo lahko ljudje privoščili novo vozilo na najmanj 10 let.
Kot je že nekdo omenil. Ja stari dizli smrdijo. Novi manj kot bencinarji dejansko. Naj raje namesto elektro avtom, da država subvencije za vsa nova vozila da bodo glede na naše prihodke bolj dostopna in s tem bo tudi zrak bolj čist.
Japajade. Pa sneg bo padal poleti pri 30 stopinjah. Par let nazaj VW afera zarai PREVELIKIH izpustov, zdaj pa kar naenkrat nula? Pa kdo je lahko tak idiot, da resnično verjame, da so te meritve verodostojne? Samo pogledaš za dizlom,… ...prikaži več bognedaj, da kaj vdihavaš pa že vidiš, da je to čista laž. Že vidim MB-gate afero.
Do sedaj so imeli izpuste 100+ sedaj pa kar nič, drugo leto ko bodo preverjali kako to bodo pa ugotovili da merilniki niso bili priključeni.
Pogled na kemično sestavo dizla ali bencina pove, da so te meritve nemogoče. Pri 6 bloku so profesorji, dr. znanosti pisali iste stvari za proizvodno elektrike z najslabšim premogom lignitom. Da bo proizvodnja čista in konkurenčna. Ko je denar v… ...prikaži večv gri zračunajo, izmerijo, napišejo študije, članke kot želi naročnik. Zdravje ljudi in planeta ni pomemben.
Čez par let bo pa Mercedes v aferi, tako kot je bil VW pred časom...
Z zadnjo gonjo so povišali ceno dizla,zdaj treba dvigniti še ceno bencinu-meritve in testi so pa vedno narejeni po principu,kdo da več....
Pa kdo zdaj koga jebe v glavo s temi dizli in trdimi delci itd.. kateri lobiji. Nabijem vse kvazi strokovnjake na kurac ker ne verjamem nobenemu več nič. same manipulacije.
Razložite to tistim ki so umrli za posledicami NOx ali pa milijonom obolelim za astmo itd. Kdo je forsiral diesle? Juga že ne. EU pa zelo. Kje so odgovorni? Obstaja čista tehnologija CNG oz. Metan. Poceni, čisto, v izobilju itd.… ...prikaži več Tehnologija obstaja že odkar so avti pa se je ne koristi. In potem naj verjamemo diesel denferjem in EU bleferjem oz. zaslužkarjem? Z CNG bi imeli popolnoma čist zrak tudi v mestih! Se pa s tem ne da služiti... Naftarji in farmacija padejo skozi...
Zdaj naj pa še pogledajo kako je pri bencinarjih, ti imajo poleg NOx še bolj škodljiv SOx.
diesel for ever. :-) Seveda pa so problem tako kot za bencin tako za dizel po 20 let stara vozila. Tukaj pa naj država stopi zraven ali pa naj firme zmanjšajo pohlep, da si bodo lahko ljudje privoščili novo vozilo na najmanj 10 let.
Kot je že nekdo omenil. Ja stari dizli smrdijo. Novi manj kot bencinarji dejansko. Naj raje namesto elektro avtom, da država subvencije za vsa nova vozila da bodo glede na naše prihodke bolj dostopna in s tem bo tudi zrak bolj čist.