Če se ravno ne voziš dnevno v Bosno ali Makedonijo infrastruktura že sedaj ni noben problem, 99% tako polniš doma/v službi, za ostalo pa imaš povsod po Sloveniji in severno ter vzhodno od nas na vsakih cca 10km hitro polnilnico,… ...prikaži več kjer lahko v okoli 20-30min napolniš avto. Ob realnem dosegu 400-500km, kot imajo boljši avti, to pomeni polurni postanek na 4-5h vožnje, kar pa že tako rabiš za WC in pretegnit noge.
Mir, ko bodo v firmi (v službi) imeli EV štirje ali pet ljudi, ga boš tam zelo težko napolnil. Kolker vidim je el.polnilnic pred firmami samo za vzorec.
Ko bodo v kratkem prišle nove, boljše in cenejše baterije, se bo cena sedaj in v naslednjih dveh letih kupljenih "elekričarjev" sesule in bodo tam med 3-8 tisoč evriči...Pa še to zgolj zaradi baterij, ki jih bo narod kupoval za… ...prikaži več zalogovnike pri fotvoltaiki..
Avto na elektriko bi že ob nastanku moral biti pol cenejši od standardnega, ker ga je mnogo lažje izdelati in ne potrebuje množice preciznih podsklopov, ki jih fosilni avto ima. Takim jeftinim fintam jaz ne nasedam. Prav zanimivo pa bo… ...prikaži več videti face lastnikov raznih Tesel, ko bo država za ene 5X podražila gospodinjski štrom. Zakaj? Podla agenda te države je, da mora biti prevoženi kilometer z bilo kakim osebnim vozilom enako drag. Posledica te agende je recimo to, da je nafta dražja od bencina.
Lahko je cenejši od fosilnega, pa ga ne kupim. Dokler infrastruktura ne bo vsaj približno takšna, kot je za fosilnega, me ne prepričajo.
Če se ravno ne voziš dnevno v Bosno ali Makedonijo infrastruktura že sedaj ni noben problem, 99% tako polniš doma/v službi, za ostalo pa imaš povsod po Sloveniji in severno ter vzhodno od nas na vsakih cca 10km hitro polnilnico,… ...prikaži več kjer lahko v okoli 20-30min napolniš avto. Ob realnem dosegu 400-500km, kot imajo boljši avti, to pomeni polurni postanek na 4-5h vožnje, kar pa že tako rabiš za WC in pretegnit noge.
Mir, ko bodo v firmi (v službi) imeli EV štirje ali pet ljudi, ga boš tam zelo težko napolnil. Kolker vidim je el.polnilnic pred firmami samo za vzorec.
Grem stavit, da bo cena izenačena samo zato, ker bodo tako podražili avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem.
Pravilno razmišljaš,ker je povpraševanje večje podražijo le te.
Kolikor vem gredo cene gor na dol! Pada edino kupna moč!
Kateri električni avto pa se je v zadnjih dveh letih podražil? Kar jaz spremljam so vsi šli dol za nekje 10-30%?
Mir, če kupna moč pade za 15%, ti pocenitev za 10% pomeni podražitev.
Cena fosilcov je šla gor (konkretno za 40% pri mojem avtu)! Na takšen način bo res 1x izenačenje ;-)
Kitajska konkurenca jih je prisilila da znižujejo cene
Bolj resnično je pa to da jih čedalje manj kupuje in ni zanimanja več.
Ko bodo v kratkem prišle nove, boljše in cenejše baterije, se bo cena sedaj in v naslednjih dveh letih kupljenih "elekričarjev" sesule in bodo tam med 3-8 tisoč evriči...Pa še to zgolj zaradi baterij, ki jih bo narod kupoval za… ...prikaži več zalogovnike pri fotvoltaiki..
Hvala za rože, že sedaj imamo na hitrih polnilnicah drugo najvišjo ceno v Evropi, pa še pol ure "tankanja" je živa groza.
Avto na elektriko bi že ob nastanku moral biti pol cenejši od standardnega, ker ga je mnogo lažje izdelati in ne potrebuje množice preciznih podsklopov, ki jih fosilni avto ima. Takim jeftinim fintam jaz ne nasedam. Prav zanimivo pa bo… ...prikaži več videti face lastnikov raznih Tesel, ko bo država za ene 5X podražila gospodinjski štrom. Zakaj? Podla agenda te države je, da mora biti prevoženi kilometer z bilo kakim osebnim vozilom enako drag. Posledica te agende je recimo to, da je nafta dražja od bencina.