Z DPFjem nemores in jih nimas tezav v trenuku, ko dojames da je dizel narjen za voznjo na dalse razdalje in vsaj 30jurjev km na leto...drugace pa znajo hitro bit problemi, kar je povsem logicno! v SLO pa itaq miselnost… ...prikaži več bom kupu dizla k spije pol litra manj, to da ga v startu placam 5000€ drazje pač ne igra nobene vloge! Pol pa vidis k si ljudje, ki imajo do sluzbe 1km in se 1x na mesec na izlet ostalo pa avto stoji kupjo dizla. Prodajalci pa prodajjajo malo porabo, serviserji pa sluzjo!
žal jim tega ne moreš dopovedat ,bencinar je vrh glave kar človek rabi,tudi ma daljše relacije,pač ni treba ga tiščat ko norca,voziš normalno in nobene hude razlike ,pa še v štartu je nakup cenejši in popravila občutno cenejša in manj
pa tud turbobencinar je cca pou litra razlike porabe...nc od nc...tud na dopust brez tezav z njim....za v sluzbo pa vrh glave...ampak ne dejmo met miselnost iz obdobja golfa 2 in terimo to do neskoncnosti....se ko se bodo vsi fural… ...prikaži več z elektricnimi in s ekaksnimi drugimi vozili bodo pr nas ropotal kako je dizel za voznjo super! Bom pa sam tko reku....plin je za kuhat,drva za ogrevanje, dizel za delat, bencin pa za vozit!
Tole in še veliko drugih tehnoloških neumnosti v zadnjem času me spominja na znanca Jožeta, ima filter za odsesavanje pri lakiranju, ko se pa zabije, ga gre pred bajto spihat hahaha.
Bravo avtor in strokovnjak. Ko tole bereš, seveda ne izveš zakaj je ta zadeva (mimogrede poznana kot FAP filter!) sploh potrebna. Aja, da zadržuje prašne delce in se za teboj toliko ne kadi. Potem pa navaja, da je zelo pomemben… ...prikaži več in velik vir okvar...drugega nič.
Seveda so dizli narejeni za dolge relacije in več prevoženih kilometrov.
Potem piše, da v primeru prižiga lučke začneš brati navodila, lepo prosim...
Še malo nadaljevanja. Filter se očisti tako, da v vročem vremenu večkrat močno obremeniš motor, pa se ti delci skurijo in filter očisti. Predvsem je potrebno redno preverjati (servisna storitev) količino dodatka v filtru, dodatek sicer ni poceni... Sicer pa… ...prikaži več strokovnjak, zakaj preprosto ne odstraniti tega kritičnega dela? Odsvetujete odstranitev kar brez razloga, zaradi kvazi okolja? Na nobenem tehničnem pregledu za to nihče niti ne pomisli ali vpraša... Ne farbat ljudi s s svojo kvazi stroko!
Z DPFjem nemores in jih nimas tezav v trenuku, ko dojames da je dizel narjen za voznjo na dalse razdalje in vsaj 30jurjev km na leto...drugace pa znajo hitro bit problemi, kar je povsem logicno! v SLO pa itaq miselnost… ...prikaži več bom kupu dizla k spije pol litra manj, to da ga v startu placam 5000€ drazje pač ne igra nobene vloge! Pol pa vidis k si ljudje, ki imajo do sluzbe 1km in se 1x na mesec na izlet ostalo pa avto stoji kupjo dizla. Prodajalci pa prodajjajo malo porabo, serviserji pa sluzjo!
žal jim tega ne moreš dopovedat ,bencinar je vrh glave kar človek rabi,tudi ma daljše relacije,pač ni treba ga tiščat ko norca,voziš normalno in nobene hude razlike ,pa še v štartu je nakup cenejši in popravila občutno cenejša in manj
pa tud turbobencinar je cca pou litra razlike porabe...nc od nc...tud na dopust brez tezav z njim....za v sluzbo pa vrh glave...ampak ne dejmo met miselnost iz obdobja golfa 2 in terimo to do neskoncnosti....se ko se bodo vsi fural… ...prikaži več z elektricnimi in s ekaksnimi drugimi vozili bodo pr nas ropotal kako je dizel za voznjo super! Bom pa sam tko reku....plin je za kuhat,drva za ogrevanje, dizel za delat, bencin pa za vozit!
Kamioni EURO 6 se sami čistijo,največ jim škodi bio dizel.
Tole in še veliko drugih tehnoloških neumnosti v zadnjem času me spominja na znanca Jožeta, ima filter za odsesavanje pri lakiranju, ko se pa zabije, ga gre pred bajto spihat hahaha.
Bravo avtor in strokovnjak. Ko tole bereš, seveda ne izveš zakaj je ta zadeva (mimogrede poznana kot FAP filter!) sploh potrebna. Aja, da zadržuje prašne delce in se za teboj toliko ne kadi. Potem pa navaja, da je zelo pomemben… ...prikaži več in velik vir okvar...drugega nič. Seveda so dizli narejeni za dolge relacije in več prevoženih kilometrov. Potem piše, da v primeru prižiga lučke začneš brati navodila, lepo prosim...
Še malo nadaljevanja. Filter se očisti tako, da v vročem vremenu večkrat močno obremeniš motor, pa se ti delci skurijo in filter očisti. Predvsem je potrebno redno preverjati (servisna storitev) količino dodatka v filtru, dodatek sicer ni poceni... Sicer pa… ...prikaži več strokovnjak, zakaj preprosto ne odstraniti tega kritičnega dela? Odsvetujete odstranitev kar brez razloga, zaradi kvazi okolja? Na nobenem tehničnem pregledu za to nihče niti ne pomisli ali vpraša... Ne farbat ljudi s s svojo kvazi stroko!