Res je. Prva je seveda hitrost in stanje voznika, tkoj zatem bi moralo biti striktna zvočna regulacija in nadzor...ne samo posameznega vozila, ampak tudi kot količina prometa in s tem omejevanje po potrebi,,,z omejitvijo hitrosti in količine vozil...šele zadnja je… ...prikaži več spremljanje izpustov na terenu...
Ni zakon ampak predpis. In ne bodo kontrolirali in kaznovali voznikov, ampak preverjali ali podatki proizvajalca tudi v realni vožnji držijo. Če bodo ugotovili, da preveč odstopajo bodo kaznovali izdelovalca avtomobila in preprečili nadaljno prodajo avtomobilov, ki odstopajo od standardov.… ...prikaži več. Veljalo bo za nove avtomobile, ki bodo šele prihajali na trg.... Tako nekako se razume članek.
Še en zakon ,ki ga nihče nebo izvajal . Spomnim se kako glasni so bili za merjenje hrupa ,ki uničuje naše zdravje . NULA,ZERO ,NJET....
Res je. Prva je seveda hitrost in stanje voznika, tkoj zatem bi moralo biti striktna zvočna regulacija in nadzor...ne samo posameznega vozila, ampak tudi kot količina prometa in s tem omejevanje po potrebi,,,z omejitvijo hitrosti in količine vozil...šele zadnja je… ...prikaži več spremljanje izpustov na terenu...
Izgleda, da se EU zgleduje po nas. Jim primankuje denarja, pa bodo tako začeli guliti evropo.
Ni zakon ampak predpis. In ne bodo kontrolirali in kaznovali voznikov, ampak preverjali ali podatki proizvajalca tudi v realni vožnji držijo. Če bodo ugotovili, da preveč odstopajo bodo kaznovali izdelovalca avtomobila in preprečili nadaljno prodajo avtomobilov, ki odstopajo od standardov.… ...prikaži več. Veljalo bo za nove avtomobile, ki bodo šele prihajali na trg.... Tako nekako se razume članek.
janko90.....to je Slovenija .
Fino! Bom lahko prijavil kakšen traktor z vodoravnim izpuhom ;-)
že sedaj prijavim vsakega za katerim je dimna zavesa. Problem je le, da je za vsemi jakodimiči