Škoda denarja za izgradnjo krožnega križišča,če ni pravilno označeno s prometnimi znaki,saj nima praktično nobene funkcije,razen,da se zapelješ večkrat v krog,če nisi prepričan,kateri izhod je pravi...
Ne vem zakaj komplicirate?
Saj je čisto enostavno. Če je pred križiščem znak za krožišče, je tisto pač krožišče s svojimi, točno določenimi pravili. Če pa ni znaka, se pač ravnaš po pravilih za običajna križišča.
Tam vsaj veš kako se vozi. Pri nas pa dirkači in padalci dirkajo, prehitevajo in izsiljujejo v krožiščih. Če je v krožišču več kot en pas je kaos popoln in so karamboli neizbežni.
Tak princip je veljal tudi v Italiji, dokler ga ni EU z*ebala. V bistvu je upošteval desno pravilo. Sedaj imamo krožišča, skozi katera ljudje poskušajo dirkati, seveda pa delajo 270 stopinjsko kroženje po zunanjem pasu. Temu ustrezna je slaba pretočnost… ...prikaži več ...
Grki imajo se pač niso upognili še eni EU neumnosti in imajo krožna križišča, ki opravljajo svojo funkcijo.
Princip krožnega križišča uničujejo pri nas s tistimi robniki, ki ločujejo pasove. Grki so zakon! Ko se vsako leto vrnem po enomesečnem dopustu z avtom, doživim doma kulturni šok! Mastno plačati vsak parking, policaji grozijo povsod, radarjev neomejeno, redarji te… ...prikaži več je.... na vsakem koraku, pozabiš prižgati luč, je že nevem kakšen prekršek za v arest, če si hitrejši te bo tisti počasnejši še celo oviral... Ej prijatli, tam so zadeve na izi.
Škoda denarja za izgradnjo krožnega križišča,če ni pravilno označeno s prometnimi znaki,saj nima praktično nobene funkcije,razen,da se zapelješ večkrat v krog,če nisi prepričan,kateri izhod je pravi...
Novinarji pa pojdite pogledati v Pariz in se boste čudili, kako ima prednost tisti ki se vklučuje na pariško obvoznico in ne tisti ki po njej vozi...
Ne vem zakaj komplicirate? Saj je čisto enostavno. Če je pred križiščem znak za krožišče, je tisto pač krožišče s svojimi, točno določenimi pravili. Če pa ni znaka, se pač ravnaš po pravilih za običajna križišča.
Tam vsaj veš kako se vozi. Pri nas pa dirkači in padalci dirkajo, prehitevajo in izsiljujejo v krožiščih. Če je v krožišču več kot en pas je kaos popoln in so karamboli neizbežni.
Tak princip je veljal tudi v Italiji, dokler ga ni EU z*ebala. V bistvu je upošteval desno pravilo. Sedaj imamo krožišča, skozi katera ljudje poskušajo dirkati, seveda pa delajo 270 stopinjsko kroženje po zunanjem pasu. Temu ustrezna je slaba pretočnost… ...prikaži več ... Grki imajo se pač niso upognili še eni EU neumnosti in imajo krožna križišča, ki opravljajo svojo funkcijo.
Grki so itak 300 let za Turki,oboji pa 1500 let za nami!
Turki so 3500 let pred nami. Poglej kakšne mostove, metroje 🚇 in stolpnice imajo v Ankari in Istanbulu...
Princip krožnega križišča uničujejo pri nas s tistimi robniki, ki ločujejo pasove. Grki so zakon! Ko se vsako leto vrnem po enomesečnem dopustu z avtom, doživim doma kulturni šok! Mastno plačati vsak parking, policaji grozijo povsod, radarjev neomejeno, redarji te… ...prikaži več je.... na vsakem koraku, pozabiš prižgati luč, je že nevem kakšen prekršek za v arest, če si hitrejši te bo tisti počasnejši še celo oviral... Ej prijatli, tam so zadeve na izi.