V Grčiji, eni izmed članic EU, krožno križišče ni nujno krožno križišče. V številnih primerih je tako, da mora voznik, ki je že v krožišču, prednost odstopiti tistemu, ki se vanj šele vključuje, torej ravno obratno, kot naj bi veljal temeljni varnostni princip in namen te cestne ureditve. Domačini morda to vedo, težje pa doumejo številni tujci.
V čem je težava? Po pisanju portala Grčkainfo.com so v Grčiji precej ležerni glede označevanja tovrstnih križišč v skladu s standardi, ki veljajo pri nas ali v drugih evropskih državah. Tako potek cest morda deluje kot krožno križišče, imajo celo znak za krožno križišče, vendar pa manjka bistvena vertikalna signalizacija - stop znak ali znak za križišče s prednostno cesto. Zato takrat velja standardno pravilo - prednost ima vedno tisti na tvoji desni, torej voznik, ki se šele vključuje v križišče.
Da stvar ni iz trte izvita, dokazuje spodnji posnetek.
Ne vem zakaj komplicirate? Saj je čisto enostavno. Če je pred križiščem znak za krožišče, je tisto pač krožišče s svojimi, točno določenimi pravili. Če pa ni znaka, se pač ravnaš po pravilih za običajna križišča.
Tam vsaj veš kako se vozi. Pri nas pa dirkači in padalci dirkajo, prehitevajo in izsiljujejo v krožiščih. Če je v krožišču več kot en pas je kaos popoln in so karamboli neizbežni.
Novinarji pa pojdite pogledati v Pariz in se boste čudili, kako ima prednost tisti ki se vklučuje na pariško obvoznico in ne tisti ki po njej vozi...