Neumnost. Avto NE MORE vleči max moč, ker bi hitrost rasla v neskončnost. Moč = pospešek. Ko pospeška več ni, se samo vzdržuje maksimalna hitrost z močjo, ki premaguje upor (predvsem zraka) .... Recimo, včeraj sem se peljal s Kono...… ...prikaži več Pospešek do 150 km/h porabi 150 kW.. Naprej, vzdrževanje iste hitrosti zgolj 28 kW... Pri športni vožnji seveda veliko zaviraš (rekuperacija) ko dobiš energijo nazaj.... .. Drug problem je... 11c mislim, da je nemogoče dosegati, da bi ti baterije trajale.
1408 kW ter 120 kWh baterija. Z malce matematike: pri pospeških 1.97 seveda uporablja vseh 1408 kW, torej je 120/1408= 0,085 ure, kar dobrih 5 minut užitka ter potem nekaj ur pavze. Seveda je treba vedeti, da v praksi to… ...prikaži več ne gre, saj ko so baterije napol prazne ne dovoljujejo več vseh 1408 kilovatov. Rezultat: osupljivo, a neuporabno v praksi. Hvala, ampak ne, hvala. Seveda se bo našel kdo, ki bo rekel: saj ne divjaš tako. A ne? Avto je ŠPORTNI, torej narejen za divjanje, ne za vožnjo 60 na uro..
Neumnost. Avto NE MORE vleči max moč, ker bi hitrost rasla v neskončnost. Moč = pospešek. Ko pospeška več ni, se samo vzdržuje maksimalna hitrost z močjo, ki premaguje upor (predvsem zraka) .... Recimo, včeraj sem se peljal s Kono...… ...prikaži več Pospešek do 150 km/h porabi 150 kW.. Naprej, vzdrževanje iste hitrosti zgolj 28 kW... Pri športni vožnji seveda veliko zaviraš (rekuperacija) ko dobiš energijo nazaj.... .. Drug problem je... 11c mislim, da je nemogoče dosegati, da bi ti baterije trajale.
1408 kW ter 120 kWh baterija. Z malce matematike: pri pospeških 1.97 seveda uporablja vseh 1408 kW, torej je 120/1408= 0,085 ure, kar dobrih 5 minut užitka ter potem nekaj ur pavze. Seveda je treba vedeti, da v praksi to… ...prikaži več ne gre, saj ko so baterije napol prazne ne dovoljujejo več vseh 1408 kilovatov. Rezultat: osupljivo, a neuporabno v praksi. Hvala, ampak ne, hvala. Seveda se bo našel kdo, ki bo rekel: saj ne divjaš tako. A ne? Avto je ŠPORTNI, torej narejen za divjanje, ne za vožnjo 60 na uro..