Mate Rimac je pokazal, da so električni superšpornti avtomobil rimac C_two zapeljali v vetrovnik, kjer preizkušajo in iščejo izboljšave na aerodinamiki vozila. Testiranja so opravili v aerodinamičnem tunelu skupine Fiat Chrysler.
V takem stanju raziskujejo aerodinamične lastnosti telesa, v tem primeru avtomobila. Določi se slika pretoka zraka in moč ter sile, ki delujejo na avtomobil. S pomočjo najnovejših meritev bodo pri podjetju Rimac Automobili dobili vpogled, kako morajo spremeniti zunanjo obliko, oziroma jo dodelati, da bo vozilo najbolj učinkovito "rezalo trak" med vožnjo, z izboljšavami pa bodo lahko omogočili tudi izboljšanje pospeška, največje hitrosti vozila ...
Na ta način preverijo tudi točnost simulacij, ki so jih pred tem naredili na računalniku, s testi pa bodo določili tudi aerodinamični koeficient odpora zraka, ki ga bodo zapisali v tehnične specifikacije vozila.
Rimac je novi električni hiperavtomobil C-Two razkril letos na avtomobilskem salonu v Ženevi, ko je ob gromkem aplavzu predstavil neverjetne tehnične podatke o vozilu. Pospešek od 0 do 100 km/h je 1,97 sekunde, od 0 do 300 km/h pa le 11,8 sekunde, medtem ko je največja hitrost 412 km/h. To ga uvršča med najhitrejše avtomobile na svetu. Omenja se moč 1.914 konjev (1.408 kW) in 2.300 Nm navora, ki jo proizvedejo štirje motorji, kapaciteta baterije je 120 kWh. Avtomobil je v celoti, vključno z vsemi sestavnimi deli, narejen na Hrvaškem.
"Posvetili smo se aktivni aerodinamiki, kar pomeni, da se stabilizatorji prilagajajo samodejno. Dosegli smo optimalni pretok zraka pod vozilom (učinek Venturijeve cevi)," je dejal Rimac. Vrata se dvigujejo po principu metulja (t. i. butterfly). Glede menjalnika, C_Two uporablja dvostopenjski dvosklopčni menjalnik zadaj in enostopenjski spredaj," je povedal Rimac.
Uporabili so tudi Torque Vectoring System, ki pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno. Sistem smo spoznali že pri Concept_One. Rimac trdi, da je možno z enim polnjenjem baterije prevoziti 650 kilometrov poti. Direktor prodaje Rimac Automobili je dejal, da je cilj proizvesti 150 avtomobilov. Vse bodo proizvedli na Hrvaškem, cena za vozilo pa bo 1,7 milijona evrov.
Neumnost. Avto NE MORE vleči max moč, ker bi hitrost rasla v neskončnost. Moč = pospešek. Ko pospeška več ni, se samo vzdržuje maksimalna hitrost z močjo, ki premaguje upor (predvsem zraka) .... Recimo, včeraj sem se peljal s Kono...… ...prikaži več Pospešek do 150 km/h porabi 150 kW.. Naprej, vzdrževanje iste hitrosti zgolj 28 kW... Pri športni vožnji seveda veliko zaviraš (rekuperacija) ko dobiš energijo nazaj.... .. Drug problem je... 11c mislim, da je nemogoče dosegati, da bi ti baterije trajale.
1408 kW ter 120 kWh baterija. Z malce matematike: pri pospeških 1.97 seveda uporablja vseh 1408 kW, torej je 120/1408= 0,085 ure, kar dobrih 5 minut užitka ter potem nekaj ur pavze. Seveda je treba vedeti, da v praksi to… ...prikaži več ne gre, saj ko so baterije napol prazne ne dovoljujejo več vseh 1408 kilovatov. Rezultat: osupljivo, a neuporabno v praksi. Hvala, ampak ne, hvala. Seveda se bo našel kdo, ki bo rekel: saj ne divjaš tako. A ne? Avto je ŠPORTNI, torej narejen za divjanje, ne za vožnjo 60 na uro..