Opozorilna lučka sporoča, kako visok je tlak olja, ki ga ustvarja oljna črpalka v karterju motorja. Oljni tlak je namreč zelo pomemben za kroženje motornega olja, ki v motorju zagotavlja mazanje in hlajenje notranjih delov ter premagovanje tlačnih obremenitev na gibljivih delih in drsnih ležajih. To velja tako za nove kot tudi stare motorje in ne glede na letni čas.
Danes je zagonski ključ v vse več avtomobilih nadomeščen z zagonskim gumbom, s katerim sprožimo proces, ki zagon motorja izvede samodejno. Če smo pozorni, gotovo opazimo, da po pritisku gumba do dejanskega zagona motorja mine še nekaj časa, v katerem sistem poskrbi za pravilni oljni tlak in druge elemente, ki so potrebni za varen zagon motorja.
Če med zagonom motorja ne počakamo, da se opozorilna lučka ugasne, v začetku ne bomo opazili, da je kaj narobe. Šele na dolgi rok in po večkratnem ponavljanju istih napak bo prišlo do povečane obrabe drsnih površin ojničnih in glavnih ležajev motorja. Drsni ležaji namreč delujejo po načelu točno določene zračnosti med drsnima površinama, ki jo zapolni motorno olje pod tlakom in zagotovi enakomeren razmik površin in drsenje na oljnem filmu.
Danes so sicer površine bolje zaščitene kot pred leti, zato je obraba manjša. Proizvajalci so zaradi sistemov start-stop, ko se motor velikokrat ustavlja in prekinja tudi pretok olja, morali razviti veliko boljše površinske nanose, ki že sami po sebi zagotovijo določeno drsnost stičnih površin. Vendar pa se na to ne gre zanašati, zato je pri normalnem zagonu motorja vedno dobro počakati nekaj sekund, da opozorilna lučka ugasne.