"Iz sistema bi nas vrgli, ker se nas bojijo"

Komentarjev 13
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • mph 20:16 06.april 2014.

Volk razlaga ovcam, kaj je dobro za njih. Ga pa je volka jasno potrebno razumet, do sedaj je bil stalno sit, zdaj pa mu grozi, da bo drobnica šla.

• varan 20:39 06.april 2014.

Tako je; poln kufer imam teh "skrbnikov" za javni blagor.500 ljudi bi ostalo brez dela? Ne me hecat. Ti ljudje se takoj preselijo tja kjer je veliko drobtinic.

• mph 22:05 06.april 2014.

Vsaj en zavarovalni agent je do sedaj prebral tvoj post. :-)))

• 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 21:15 06.april 2014.

Kaksno nategovanje tale "intervju"

• Pepe007 07:36 07.april 2014.

Najprej je nujno razturiti ZZZS. Tam se "izgubi" največ našega denarja. Glede tega ima gospod prav. Oni zapravijo drobiž.Največji hec pa je, da Fakin, kije dokazano kradel zavarovalnici kot direktor bolnišnice, postane direktor ZZZS. Kako je to možno?

• NatPoSloLingoUKno 08:07 12.april 2014.

...arrest you. The health system is different, and sometimes when you see what is happening there, you can not understand who are the people who run the processes. I do not mean to doctors, but to those who ...prikaži več are responsible for organizing the business. This is inhumane!The secret language continues to hold onto its secrets - even to Google.sshttp://www.nfl.si/slovene_the_not_funny_language..................................................

• spenjac 21:11 06.april 2014.

sedaj plačamo 30 eur/mesec za dodatno zavarovanje, del tega denarja potem zasebne zavarovalnice dajo naprej javnemu sistemu, del obdržijo. podpiram idejo, da se dodatno zavarovanje obdrži, s tem, da namesto 30 plačamo 20 eur, ampak neposredno zzzs-ju. vse po istem ...prikaži več kopitu, vse naj ostane enako, le požrešni posredniki (beri zavarovalnice) naj se izločijo. kako enormne dobičke imajo je razvidno že iz tega, da vzajemna VSAKEMU zavarvovancu vrne 15 eur nazaj...

• Pepe007 07:37 07.april 2014.

Najprej je nujno razturiti ZZZS. Tam se "izgubi" največ našega denarja. Glede tega ima gospod prav. Oni zapravijo drobiž.Največji hec pa je, da Fakin, ki je dokazano kradel zavarovalnici kot direktor bolnišnice, postane direktor ZZZS in postane zaupanja vreden ...prikaži več "skrbnik" največje javne blagajne. Kako je to možno?

• Armando Barrone 21:17 06.april 2014.

Tole je debelo natolcevanje in zavajanje in manipulacija naroda. Dejstvo je da to kar je pri nas dodatno zavarovanje, je v evropi OSNOVNO ZAVAROVANJE, to kar je pa pri nas NADSTANDARNO zavarovanje, je v evropi DODATNO ZAVAROVANJE. Tolko o tem ...prikaži več nabijanju. Zato definitivno čimprej ukiniti DODATNO ZAVAROVANJE po slovensko.

• NatPoSloLingoUKno 08:04 12.april 2014.

... Slovenian Health Unsurance Questionnaire, which you can download from www.aaa.si/qUnfortunately neither Mr Zamuda the boss of Ptuj ZZZS who cannot copy and paste on a computer, nor the ESS, nor the Ptuj Upravna Enota, nor any of ...prikaži več the supplementary health insurance companies, have yet returned the questionnaire.I only want to get some medical treatment, after being injured in Ptuj for not speaking Slovenian. It's a bit much that I should have to sort the entire European health insurance insurance system out just to get that.ssHighlights from the Google Translate of this article:Once upon a time I learned that the account given to me by the hospital sent home, has nothing to do with what the hospital charged HII . How do you pay ?HII never be construed to recover them perform Internal Revenue Service, and that this had no cost.Those few who can understand and have great benefits of the system and want to use public opinion s

• NatPoSloLingoUKno 08:07 12.april 2014.

... so as to remove potentially dangerous opponent in the public health system. HII is very much proud to have very low operating costs, four percent . In Europe, there is no comparable institution that has this cost ...prikaži več below seven percent, but is much larger. Why? If you want to have a good control system , it costs money , but this cost is negligible compared to the benefits they bring. This is many fears lobby with insurance companies , so we want to oust from the system.But what exactly are you suggesting?Add to cart services should be divided into two parts. One part should be completely covered by compulsory health insurance, while others should be fully disclosed to the complementary, without HII.We have insurance for serious illness and surgery, male and female crabs...Sometimes behave as in the United States. We know what the problems are with drugs, on the other hand, you have to have a bottle of beer in a bag, otherwise they

• McClain 21:14 06.april 2014.

sam orvi stavek sem prebral, tale je nor. Je rekel 500 ljudi bi izgubilo sluzbo ce nehamo pacevat zavarovalnicam. Logika podobna logiki AB. Ajde, placujmo po 150 evrov za dopolnilno zavarovanje in zaposlite lahko se 20 tisoc ljudi, ki bodo ...prikaži več vplacali toliko davkov, da bo nastala blaginja in davki bodo sli dol. Razbremenjeni davkov lahko placujemo 300 evrov za dopolnilno zavarovanje, vi pa zaposlite se 25.ooo ljudi in tako dalje do zadnjega brezposelnega in reseni smo. Ta TIP NI GLADEK!

• NatPoSloLingoUKno 08:03 12.april 2014.

I simply cannot tell what Škof is saying from the Google Translate of this article.sshttp://www.zurnal24.si/ne-spomnim-se-da-bi-na-golfu-sklenil-kaksen-poselz-zvocno-knjigo-in-kolesom-po-ljubljani-clanek-228692It certainly doesn't seem to explain why EU foreigners can't buy health insurance in Slovenia, even if they live there.As one of ...prikaži več them I would dearly love to understand with which parts of his arguments I might agree, if any. It is all too tantalizing.ssIs it, as the UK insurance people say, that I have been away too long for a health insurance card which would cover me here?Or is it, as the Upravna Enota in Ptuj would have it, that I simply haven't been here long enough (only nine years) and cannot get health insurance in Slovenia as I do not have the required documents to travel to Croatia or the UK, although I could easily get anywhere else from Portugal to Poznan without them.Perhaps g. Škof or some reader here could answer the

• Komentirajte

Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.