Avto
7953 ogledov

Kaj se mora zgoditi, da se boste po Ljubljani raje vozili z avtobusi?

Komentarjev 23
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • gregor51 13:32 23.januar 2018.

    zastonj avtobus.

  • NeAnonimni 12:38 23.januar 2018.

    Težava je, da z avtom v službo rabim 14 min, z avtobusom 10min hoje do postaje, čakanje + vožnja 15-25 min, potem pa še peš od postaje do stavbe, kjer delam-5min. V avtu imam svojo musko, svoj sedež, svoj zrak. ...prikaži več Se ne prerivam, ko grem v avto, ni varnostnikov, ki bi preverjali vstopnico za avto.. Z avtom je izkušnja vožnje na šiht na splošno boljša. Za bencin dam manj kot za 1x vožnjo, ampak če bi imel mesečno, bi bilo pa ceneje.

    • Snežinko 13:36 23.januar 2018.

      Ceneje? Hja, to je relativno. Bencin ima ceno. Vozovnica za avtobus ima ceno. 1-2 uri več dnevno preživeti z družino namesto gužvanja v javnih prevozih - neprecenljivo. Vsaj zame.

    • kmetek 14:46 23.januar 2018.

      kakšno preživetje z družino neki, a zato so otroci skoz na gsmjih/tablicah?

    • miho 15:18 23.januar 2018.

      Ni samo bencin strošek avtomobila. Treba je šteti tudi obrabo avta, pa zavarovanje, nadomestilo za uporabo cest (plačaš 1x letno), vinjeto, vzdrževanje... Če nimaš avta in se voziš z javnim prevozom (ki je funkcionalen), navedenih stroškov ni.

    • NeAnonimni 15:27 23.januar 2018.

      Saj tudi avta ne uporabljam samo za na šiht. Ampak so tu potovanja, izleti, večji nakupi. Da bi z družino povsod šel z javnim prevozom, bi bilo to zelo logistično zelo zahtevno. Ko pa že plačam servis avtomobila, registracijo, vinjeto, ...prikaži več zavarovanje, kazni.. No.. Potem se še težje odpravim z LPP.. Češ.. kaj sem pa potem vse to plačeval..

    • Snežinko 17:56 23.januar 2018.

      Miho: Obraba avta je in pika. Če stoji v garaži ali če se pelje. Zavarovanje itak plačaš v vsakem primeru. Vinjeto itak kupiš v vsakem primeru. Servis tudi delaš ali na toliko km ali enkrat letno. Nobene razlike. Javni prevoz ...prikaži več FUNKCIONALEN? Resno? ...sem padel s stola od smeha... javni prevoz ne samo da je nefunkcionalen, je tudi odločno PREDRAG! Kmetek: če so tvoji otroci 2/7 na tablicah si popolnoma in čisto sam kriv. Ne zvaljuj krivde na druge zaradi tvoje nesposobnosti vzgoje!

  • popokatopetl 12:50 23.januar 2018.

    Javni prevoz v velemestih deluje ker je hiter. LJ busi pa niso. Hudič je da je metro drag. Takrat ko je precej mest prijavljalo projekte za kakšno linijo iz evropskih skladov je ravno zaradi internih razprtij JJ vzel Jankotu denar ...prikaži več da LJ še za preživet ni imela. Mogoče bi se dalo izvest hiter tramvaj po par glavnih vpadnicah s postajami nad/pod križišči in podvozom pod ožjim centrom, ampak načrte za tramvaj so opustili, ožji center pa ravno sveže zabetonirali. Železniški tiri itq prezasedeni...

  • Pepe007 16:22 23.januar 2018.

    Ljudje se radi odločajo za tisto, kar je hitreje in enako drago ali celo ceneje. Vsi ostali ukrepi so brezveze. Da bi mestni promet temu zadostil, bi moral tu in tam biti v drugem nivoju kot je sedaj cesta torej ...prikaži več nad njo ali pod njo. Tak sistem pa ni po ceni, da do njega prideš nikakor ni primerljiv z risanjem nekih črt po obstoječi infrastrukturi. Ampak kjer ga imajo, se množično uporablja.

  • vbrasa 12:45 23.januar 2018.

    Trampaj nikakor ne. Kdo rabi tirnice? Trolejbus potrebujemo. Je na elektriko in je kot avtobus, 5 krat ceneje. Tirnice so past za kolesarje in pešce. Enako potrebujemo car sharing, ampak ne drag in mora biti električen, ter majhen.

    • popokatopetl 12:54 23.januar 2018.

      Trola je sicer primernejša glede izpuhov ampak nič hitrejša, ne bi pritegnila potnikov. Tramvaj bi se obnesel na glavnih vpadnicah če bi bil hiter in bi bilo čimmanj nivojskih prehodov, se pravi bolj kot lahka železnica.

  • popokatopetl 12:57 23.januar 2018.

    Še en problem je da mesto žegna projekte novih stolpnic v ožjem središču ki je že itq prometno preobremenjeno. Stanje bo slabše že ko dogradijo te ki so jih odobrili pred krizo, pa ne verjamem da bo zdaj konec.

  • izy 11:47 23.januar 2018.

    Zamenjati avtobuse s tramvaji. Če ne gre drugače pa, absolutno večje število avtobusov na želežniško postajo z zelo veliko frekvenco prihodov in odhodov.

  • DARYA 11:15 23.januar 2018.

    Predlagam, da znižajo ceno mesečne vozovnice za občane (delavsko), ker, kdo drug dela gužvo ob konicah na cestah. Lahko se tudi uvede še kakšno novo avtobusno povezavo, recimo, od Lj. železniške postaje v smeri Bežigrada sploh ni nobene linije.

  • Yowie 14:02 23.januar 2018.

    Iz cele naloge se oni osredotočijo na uvajanje rumenih pasov...medtem ko ključne težave, izpostavljene v nalogi, sploh ne komentirajo - kaj je z usklajenostjo vseh prevoznikov, kaj je z obvoznimi progami mimo središča (ne mi omenjat 18 in 22, ki ...prikaži več sta omejeno funkcionalni in "notranj ring", ki je praktično isto kot če gre po Slovenski).

  • miho 15:13 23.januar 2018.

    Pa pohitriti tudi vlak izven Ljubljane, da ne bo vozil kot avtomobil po naselju... 80 km v uri in pol = 60 km/h. Za znoret. In vlaki naj vozijo ves čas po isti strani, ne pa enkrat levo, drugič desno ...prikaži več in na eni postaji ustavijo na levi strani (Litija), na drugi pa na desni strani (Sevnica). Tako se bo promet pohitril že zaradi tega, ker ne bo problema z menjavo tirov.

  • banja 09:59 25.januar 2018.

    Za gospode je tramvaj, za proletariat pa avtobusi. Zato so komunisti ukinili tramvaj in celo ves javni prevoz na elektriko. Mislim, da kaj podobnega ni uspelo v nobenem mestu na svetu.

  • dchello 21:35 23.januar 2018.

    Cena vožnje je vsaj za polovico previsoka. Vozniki se pogosto vedejo, kot da imajo v vozilu krompir, ne ljudi, sunkovito zavirajo in pospešujejo. Proge vedno peljejo skozi mesto. Zakaj ne gre kakšna direktno recimo iz Bežigrada v Šiško in podobno?

  • kapibara1 14:48 23.januar 2018.

    Četrtek ob 15 uri avtobus v Grosuplje, na momačko srečanje- neprecenjljivo, ne pa z avtom, pa še spit ne smeš nič

  • miho 15:15 23.januar 2018.

    V Ljubljani pa tudi kontrolirat rumene pasove, ker po njih vozijo tudi avtomobili (pa ne taxiji, da ne bo pomote).

    • pikijakob 13:27 24.januar 2018.

      Ko so prometne konice bi moralo biti dovoljeno voziti tudi tam.

  • kapibara1 13:30 23.januar 2018.

    Kompletno ukint plačilo nadomestila prevoza v službo. Delodajalec plačuje pot v službo, da delaš pri njemu, pa še ne-obdavčena je ?? Kupovanje socialnega miru !!

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.