Lopovščina. Čez Trojane so bili postavljeni sekcijski radarji in potem odstranjeni. V številu prometnih nesreč pa ni bilo nobene razlike. V času, ko ni radarjev ni več nesreč kot jih je bilo ob njihovi prisotnosti.
Zakaj bi zvišali omejitev? Avstrija ima tudi omejitev hitrosti na avtocesti 130 km/h, Italija, Hrvaška, Madžarska prav tako. Še v Nemčiji je priporočena hitrost 130km/h.
Brez problema voziš 140,kar pa je zadnja varna brzina,in tudi zelo hitro potuješ-preverjeno,kar je več,je večja poraba in bolj nevarno,sploh če si nedeljski šofer
Več kot 140 je čisto varna brzina. V Nemčiji sem se vozil več kot 200km/h, pa ni bilo nobene težave. Je pa res, da moraš biti zbran. In za mene je bolj varen tisti, ki npr. pelje 150km/h in gleda… ...prikaži več kako vozi, kot pa tisti ki je zasanjan pri 100km/h.
Lopovščina. Čez Trojane so bili postavljeni sekcijski radarji in potem odstranjeni. V številu prometnih nesreč pa ni bilo nobene razlike. V času, ko ni radarjev ni več nesreč kot jih je bilo ob njihovi prisotnosti.
Bedarija. Namesto, da bi zvišali omejitev hitrosti, ki so tako krepko prenizke se zopet grejo inkasanstvo.
Zakaj bi zvišali omejitev? Avstrija ima tudi omejitev hitrosti na avtocesti 130 km/h, Italija, Hrvaška, Madžarska prav tako. Še v Nemčiji je priporočena hitrost 130km/h.
Brez problema voziš 140,kar pa je zadnja varna brzina,in tudi zelo hitro potuješ-preverjeno,kar je več,je večja poraba in bolj nevarno,sploh če si nedeljski šofer
Več kot 140 je čisto varna brzina. V Nemčiji sem se vozil več kot 200km/h, pa ni bilo nobene težave. Je pa res, da moraš biti zbran. In za mene je bolj varen tisti, ki npr. pelje 150km/h in gleda… ...prikaži več kako vozi, kot pa tisti ki je zasanjan pri 100km/h.
Kakšna sekcija,če se pa stoji v koloni,idi