Sedaj pa strokovnjaki stikajo betice in že naprej se ve,da bodo oprali roko,ki jih plačuje in krivdo zvalili na človeški faktor,ki je sedel za volanom "avtonomnega " stroja....
Dokler ne bo 5. stopnje, kjer bo za vse 100% kriv izdelovalec, naj se ne igrajo s polizdelki! Človek ni narejen, da se bo v primeru alarma nemudoma pravilno odzval, ne da bi pred tem vožnjo aktivno spremljal. Do 5.… ...prikaži več stopnje pa je še daleč, daleč kolikor se spoznam na IT! Prej mora priti še do AI !!!
Problem je, da nikoli ne pridemo do te 5. stopnje, če se ne bomo "igrali s polizdelki". Treba je priznat da tudi človek brez vsake avtonomije avta ni narejen tako, da bi se vedno pravilno odzval, nikoli zaspal in nikoli… ...prikaži več bil pijan. Tu je zdaj res še legalni problem prevzemanja odgovornosti. Pa se strinjam da je današnji "AI" še precej v povojih.
Yugo, Fičko, Katrca Legende, zdajšnji avtomobili sama šara za na smetišče zgodovine.
Sedaj pa strokovnjaki stikajo betice in že naprej se ve,da bodo oprali roko,ki jih plačuje in krivdo zvalili na človeški faktor,ki je sedel za volanom "avtonomnega " stroja....
Dokler ne bo 5. stopnje, kjer bo za vse 100% kriv izdelovalec, naj se ne igrajo s polizdelki! Človek ni narejen, da se bo v primeru alarma nemudoma pravilno odzval, ne da bi pred tem vožnjo aktivno spremljal. Do 5.… ...prikaži več stopnje pa je še daleč, daleč kolikor se spoznam na IT! Prej mora priti še do AI !!!
Problem je, da nikoli ne pridemo do te 5. stopnje, če se ne bomo "igrali s polizdelki". Treba je priznat da tudi človek brez vsake avtonomije avta ni narejen tako, da bi se vedno pravilno odzval, nikoli zaspal in nikoli… ...prikaži več bil pijan. Tu je zdaj res še legalni problem prevzemanja odgovornosti. Pa se strinjam da je današnji "AI" še precej v povojih.