Ponavadi stvari načrtujejo taki strokovnjaki , ki kolesa sploh ne uporabljajo in nimajo nobene prakse , enako pa je tudi , načrtovanje za avte , kot da "strokovnjaki" tud vozniškega nimajo ! Poglejte si krožne , ki so jih občine… ...prikaži več al pa država okrancljale z 3 tonskimi kamnitimi bloki - Sp. Brnik , Podčetrtek in še kje - kot da želijo nekoga ubiti . Te dva načrtovalca bi morala biti že v arestu !
Ko zmanjka kolesarske steze izven nivoja ceste , se kolesar vključi na cesto in tako vozi naprej , do tam , kjer je kolesarska steza zopet izven ceste . Kaj vam ni jasno ? Eni bi se radi direkt s… ...prikaži več kolesi peljali preko cestišča na drugo stran s svojo prednostjo , avti pa da bremzajo . Peljite se naprej po cesti , ko se kolesarska zopet začne , pa zavijte na njo !
Cesa ne razumeš? A ne vidis, da je dvosmerna kolesarska? En se bo lahko vozil normalno po cesti naprej. Kaj pa drugi, ki se pelje v nasprotni smeri? A se bo po cesti peljal v kontra smer? Po pravilih bi… ...prikaži več tam moral biti prehod. Tako kot so prehodi na cesti med Logom in Vrhniko. Zdaj ze dolgo nisem vozli tam, ampak včasih je tam dvosmerna kolesarska veckrat zamenjala stran in je bilo treba cez cesto, vendar so bili prehodi. Nekje celo semaforizirani.
Morali boste počakati še kakšnih 200 let , da bodo avtomobili podrejeni kolesarjem vsaj na cestah zunaj mest ! Na cesti ni polnih črt , da je ne bi smeli prečkati , zato poglej dobro levo desno . Kolesarka do… ...prikaži večo Vrhnike , je pa za invalide in šolarje ne pa za kolesarje ki so na poti, absolutno pa ni za dirkalna kolesa. Če ne paziš , si lahko zaradi stalnih skokov zaradi uvozov na dvorišča hiš , zdrobiš premoženje !
Poznam zelo dobro. Tudi med Logatcem in Kalcami je podoben rodeo, pa od Tacna proti Nemski in se kje. Ampak to je druga zgodba. Na prej omenjeni trasi sem meril na tisti del, ki je na nivoju ceste in je… ...prikaži več od nje ločen z ograjo. Tam gre dvosmerna kolesarska enkrat po eni, enkrat po drugi strani in je treba parkrat preckat cesto. Vendar je tam vedno prehod.
Z vožnjami kolesa za svoj gušt in veselje sem v sezoni 2013 prevozil največ in to 8,400 km , , v drugih pa od 4500 -6500 km tako, da sem na kolesu maher. Enkrat sem preiskušal nov sedež na LJ-CE-ZM-… ...prikaži večM- Litija -LJ. in ugotovil , da bi morala biti cesta CE-ZM prepovedana za kolesarje, tako je nevarna in to samo zaradi varovalnih ograj po celi dolžini. Nimaš kam pobegniti, kot me je rešil prav neograjen travnik pred Litijo. Enako je s cesto KA-Plitvice ,Smrtno nevarna na vsakem ovinku zaradi kamiono
Vozil 100x po tisti cesti in ostal živ. Sicer se jo pa da zaobiti po lepi mirni cesti ob levem bregu Gradaščice. Vzame par minut več, ampak je res pesem tam peljati.
Križišče Kavčičeve-Flajšmanove in Zvezne ul v Lj , smer center , je narejena kolesarka po pločniku . Ko pa ona pride do križišča , se je v nadaljevanju po prečkanju istega nemogoče vključiti , ker se ne ve ali poteka… ...prikaži več še naprej po pločniku ali po cestišču, ker je na pločniku prostor za prečkanje Kavčičeve levo , medtem ko naprej po Kavčičevi ni kolesarske . No v tej zmedi bi levo bi naravnost vas najpej pričaka robnik , nato pa še nemogoče zavijanje , kjer vas čaka pa betonski steber ograje .
Ni dileme. Če gres naravnost, pelješ po cesti, ker bi sicer bil tam znak, da je pločnik namenjen pešcem in kolesarjem (kot je eno križišče nazaj, s Pokopališko).
“Dodali so še, da manjkajoči del kolesarske povezave ne bo financiran iz sredstev EU.” Jasno da ne, saj smo zadnji pri črpanju EU sredstev! To pomeni, da bo stanje ostalo takšno, kot je! Bravo, mr. Taubi!
Jaz sem mislil, da se evropska sredstva dodeljujejo za vzhodno Slovenijo, ki je manj razvita in da zahodna Slovenija že presega cenzus za evropska sredstva.
Neupravičeno se imenujejo stroka.
Ponavadi stvari načrtujejo taki strokovnjaki , ki kolesa sploh ne uporabljajo in nimajo nobene prakse , enako pa je tudi , načrtovanje za avte , kot da "strokovnjaki" tud vozniškega nimajo ! Poglejte si krožne , ki so jih občine… ...prikaži več al pa država okrancljale z 3 tonskimi kamnitimi bloki - Sp. Brnik , Podčetrtek in še kje - kot da želijo nekoga ubiti . Te dva načrtovalca bi morala biti že v arestu !
Prekleta “šolana“ zalega
ne stroka ampak stoka
Ko zmanjka kolesarske steze izven nivoja ceste , se kolesar vključi na cesto in tako vozi naprej , do tam , kjer je kolesarska steza zopet izven ceste . Kaj vam ni jasno ? Eni bi se radi direkt s… ...prikaži več kolesi peljali preko cestišča na drugo stran s svojo prednostjo , avti pa da bremzajo . Peljite se naprej po cesti , ko se kolesarska zopet začne , pa zavijte na njo !
Cesa ne razumeš? A ne vidis, da je dvosmerna kolesarska? En se bo lahko vozil normalno po cesti naprej. Kaj pa drugi, ki se pelje v nasprotni smeri? A se bo po cesti peljal v kontra smer? Po pravilih bi… ...prikaži več tam moral biti prehod. Tako kot so prehodi na cesti med Logom in Vrhniko. Zdaj ze dolgo nisem vozli tam, ampak včasih je tam dvosmerna kolesarska veckrat zamenjala stran in je bilo treba cez cesto, vendar so bili prehodi. Nekje celo semaforizirani.
Morali boste počakati še kakšnih 200 let , da bodo avtomobili podrejeni kolesarjem vsaj na cestah zunaj mest ! Na cesti ni polnih črt , da je ne bi smeli prečkati , zato poglej dobro levo desno . Kolesarka do… ...prikaži večo Vrhnike , je pa za invalide in šolarje ne pa za kolesarje ki so na poti, absolutno pa ni za dirkalna kolesa. Če ne paziš , si lahko zaradi stalnih skokov zaradi uvozov na dvorišča hiš , zdrobiš premoženje !
Poznam zelo dobro. Tudi med Logatcem in Kalcami je podoben rodeo, pa od Tacna proti Nemski in se kje. Ampak to je druga zgodba. Na prej omenjeni trasi sem meril na tisti del, ki je na nivoju ceste in je… ...prikaži več od nje ločen z ograjo. Tam gre dvosmerna kolesarska enkrat po eni, enkrat po drugi strani in je treba parkrat preckat cesto. Vendar je tam vedno prehod.
Btw, ravno tam, kjer opisuje članek, pa JE polna črta.
Z vožnjami kolesa za svoj gušt in veselje sem v sezoni 2013 prevozil največ in to 8,400 km , , v drugih pa od 4500 -6500 km tako, da sem na kolesu maher. Enkrat sem preiskušal nov sedež na LJ-CE-ZM-… ...prikaži večM- Litija -LJ. in ugotovil , da bi morala biti cesta CE-ZM prepovedana za kolesarje, tako je nevarna in to samo zaradi varovalnih ograj po celi dolžini. Nimaš kam pobegniti, kot me je rešil prav neograjen travnik pred Litijo. Enako je s cesto KA-Plitvice ,Smrtno nevarna na vsakem ovinku zaradi kamiono
Vozil 100x po tisti cesti in ostal živ. Sicer se jo pa da zaobiti po lepi mirni cesti ob levem bregu Gradaščice. Vzame par minut več, ampak je res pesem tam peljati.
Križišče Kavčičeve-Flajšmanove in Zvezne ul v Lj , smer center , je narejena kolesarka po pločniku . Ko pa ona pride do križišča , se je v nadaljevanju po prečkanju istega nemogoče vključiti , ker se ne ve ali poteka… ...prikaži več še naprej po pločniku ali po cestišču, ker je na pločniku prostor za prečkanje Kavčičeve levo , medtem ko naprej po Kavčičevi ni kolesarske . No v tej zmedi bi levo bi naravnost vas najpej pričaka robnik , nato pa še nemogoče zavijanje , kjer vas čaka pa betonski steber ograje .
Ni dileme. Če gres naravnost, pelješ po cesti, ker bi sicer bil tam znak, da je pločnik namenjen pešcem in kolesarjem (kot je eno križišče nazaj, s Pokopališko).
“Dodali so še, da manjkajoči del kolesarske povezave ne bo financiran iz sredstev EU.” Jasno da ne, saj smo zadnji pri črpanju EU sredstev! To pomeni, da bo stanje ostalo takšno, kot je! Bravo, mr. Taubi!
Jaz sem mislil, da se evropska sredstva dodeljujejo za vzhodno Slovenijo, ki je manj razvita in da zahodna Slovenija že presega cenzus za evropska sredstva.
V Slo nimamo regij, zato za delitev sredstev nima veze razvitost posameznih krajev. Stedstva se delijo namensko.
Ta kolesarska steza manjka vse do Ljubljane. Bravo!
Pa ja ko kreteni rišejo načrte,še kmet bi to bolj pametno uredil